Rudenį koncerno flagmanas „Mazda6“ pasirodys iškart ir sedano, ir universalo kėbulu.

Iš išorės „šeštukas“ liks beveik nepakitęs, gamintojas tik pasiūlė dar vieną kėbulo spalvą – „Machine Grey“ pilką.

Viduje pokyčių daugiau. Koncerno inžinieriai pagerino salono garso izoliaciją, dizaineriai nupiešė naują vairo ratą, patobulintas liečiamasis TFT ekranas salono sistemų valdymui, geriau matomas bus ir ant priekinio stiklo projektuojamas pagalbinis ekranėlis „Active Driving Display“.

„Mazda6“ variklių pasiūla nepasikeitė, tačiau juose bus naujovių. Kaip ir anksčiau, siūlomi trys benzininiai SKYACTIV šeimos varikliai (145 ir 165 AG galios 2 litrų darbinio tūrio ir 192 AG galios 2,5 litro darbinio tūrio) ir 2,2 litro darbinio tūrio dyzelinis variklis, generuojantis 150 arba 175 AG.

Pastarasis bus siūlomas net su trimis naujais variklio veikimo optimizavimo sprendimais. „High-Precision DE Boost Control“ sistema pasirūpina didesniu turbinos slėgiu vairuojant dinamiškai, „Natural Sound Smoother“ sušvelnina dyzelinio variklio „kalenimą“, o „Natural Sound Frequency Control“ įrenginys neutralizuoja garso bangas, atsirandančias varikliui dirbant tam tikru režimu. Rezultatas – tylesnis, švelnesnis, tačiau tiksliau ir dinamiškiau veikiantis dyzelinis variklis, žada gamintojas.

Tačiau didžiausia „Mazda6“ naujiena nėra nei matoma, nei girdima. GVC yra dalis SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS technologijos, padedančios sujungti transmisiją, variklį, važiuoklę, vairo mechanizmą ir vairuotoją į vieną darniai veikiančią sistemą. Šia technologija „Mazda“ stiprina taip vadinamo Jinba-Ittai (raitelis ir arklys kaip vienas kūnas) pojūtį.

Tai pirmoji sistema pasaulyje, keičianti variklio sukimo momentą, atsižvelgiant į vairo judesius: GVC seka skersinės ir išilginės pagreitėjimo ir sulėtėjimo jėgos veikimą ir pagal tai derina traukos paskirstymą varantiesiems ratams. Idėja paprasta – varantieji ratai veikia efektyviau, kai automobilio svorio centras pasislenka į priekį (taip nutinka stabdant). Vadinasi, atliekant manevrus daugiau svorio turėtų tekti priekinei (varančiajai) ašiai. Tam tikslui užtenka šiek tiek sumažinti trauką ir sukurti stabdymo varikliu efektą – tą ir daro GVC.

Tokiu būdu sistema vien programinės įrangos pagalba optimizuoja variklio ir priekinės ašies darbą, o varantieji ratai gali efektyviau išnaudoti trauką posūkiuose ar staigiai manevruojant. GVC sistemai išmaniai paskirstant trauką automobilis rieda sklandžiau, mažėja kėbulo vibravimas, važiavimas tampa dar komfortiškesnis. Svarbu tai, kad GVC veikimas yra toks tikslus ir greitas, kad vairuotojas ar automobilio keleiviai jo visiškai nejunta.

2017 metų „Mazda6“ taip pat gaus visą puokštę „i-ACITVESENSE“ saugumo technologijų. Šalia tradicinių pasyvaus saugumo priemonių, automobilyje įdiegta kelio ženklų atpažinimo sistema bei naujos kartos susidūrimo prevencijos sistema „Advanced Smart City Brake Support“, kurioje įprastą tokioms sistemoms lazerinį jutiklį pakeitė itin jautri vaizdo kamera, leidžianti tiksliau ir platesniu kampu fiksuoti kliūtis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (41)