aA
„Maserati“ tradicija savo modeliams suteikti vėjų vardus egzistuoja nuo 1963-ųjų. Pirmasis buvo „Mistral“, vėliau „Bora“ ir „Khamsin“. Dabar tai „Levante“ – Viduržemio jūroje vyraujantis vėjas, puikiai tinkantis šiuo vardu pavadintam sportiškam ir prabangiam „Maserati“ visureigiui, kuris visai neseniai įgavo reikšmingų patobulinimų, rašoma pranešime spaudai.
"Maserati Levante“
"Maserati Levante“
© Organizacijos nuotr.

„Džiaugiamės savo gamoje turėdami atnaujintą „Maserati Levante“ modelį. Tai rafinuotas, prabangus ir sportiškas visureigis, kuris nėra tik stilinga puošmena – tai puikiai kasdienėms kelionėms subalansuotas automobilis, priversiantis širdį plakti greičiau ir tuo pačiu leis atsipalaiduoti bei mėgautis prabanga.

Debiutavęs 2016-iais, „Levante“ akimirksniu sulaukė daugybės dėmesio, nes vairuotojams pasiūlė ne tik didesnio pravažumo automobiliams būdingą praktiškumą, bet tai suderino su sportiška „Maserati“ prigimtimi ir aukščiausio lygio prabanga.

Atnaujintas modelis žengia žingsnį į priekį ir siūlo dar daugiau modernių bei pažangių sprendimų, kurie „Levante“ vairuotojus lepina nepamirštamais įspūdžiais jų kasdienių kelionių metu“, – atnaujintą modelį apibūdina „Maserati“ prekės ženklo vadovė Evelina Avina.

Įkūnijantis solidumo ir sportiškumo tradicijas


Nuo pat pradžių „Maserati“ simboliu tapęs trišakis išdidžiai puošia ir plačias „Levante“ radiatoriaus groteles, kurios kartu su siaurais priekiniais žibintais demonstruoja sportišką prigimtį ir pabrėžia gamintojo tradicijas kurti vairuotojus jaudinančius automobilius.

Nors „Levante“ yra SUV klasės atstovas, tačiau nuožulnus galinis stiklas ir raumeninga linija, besitęsianti nuo galinių durelių rankenos iki galinių žibintų, suteikia šiam automobiliui dar daugiau solidaus agresyvumo ir sportiškumo. Dizaineriai pasistengė, kad net ir būdamas didesnio pravažumo klasės atstovu, „Levante“ būtų grakštus, sportiškas ir solidus.

Dinamiška, bet solidi „Levante“ išvaizda nėra tik dailus apdaras, nes viduje šis automobilis demonstruoja tokias pačias savybes. Natūralia ir minkšta „Pieno Fiore“ oda apsiūtos sėdynės ne tik užtikrina komfortą, bet leidžia kūnui jaustis tvirtai, todėl kiekvieną kartą įveikiant staigius posūkius užtikrinamas visapusiškas vairuotojo stabilumas.

"Maserati Levante“
"Maserati Levante“
© Organizacijos nuotr.

Sportiškas komfortas ir pažangios technologijos


Tokią pačią emociją suteikia ir kiti atnaujinto „Maserati Levante“ interjero elementai, kurie pagaminti iš aukščiausios kokybės medžiagų, tačiau jų stilius ir dizainas demonstruoja ne tik subtilumą, bet ir sportiškumą. Beje, odiniai elementai ypač malonūs ir kokybiški bei su laiku įgauna ir sodrų atspalvį – ji ne sensta, o bręsta.

Nepaisant unikalaus „Maserati Levante“ juntamo rafinuoto sportiškumo pojūčio, nepamirštos ir naujausios technologijos. Pavyzdžiui, centrinėje konsolėje sumontuotas lietimui jautrus ekranas leis keisti ir stebėti įvairius „Levante“ parametrus bei susieti savo išmanųjį telefoną su automobiliu.

Vairuotojo, keleivių bei aplinkinių saugumą užtikrina šiame automobilyje sumontuotos pažangios pasyvaus ir aktyvaus saugumo sistemos, todėl kasdienės kelionės bus saugios visiems.

"Maserati Levante“
"Maserati Levante“
© Organizacijos nuotr.

Vairuojant – tik geriausios emocijos


„Maserati Levante“ vairuotoją džiugina ne tik puikia kokybe ar išraiškingu dizainu. Vairuotojai neabejotinai įvertins ir šio automobilio valdymo savybes. Į vairuotojo komandas jautriai reaguojantis vairo mechanizmas ir dinaminė, tiek prie kelio dangos, tiek prie vairuotojo prisitaikanti „Skyhook“ važiuoklė užtikrina stabilumą bet kokiomis sąlygomis.

Dėl idealaus 50/50 svorio pasiskirstymo tarp ašių „Levante“ yra stabilus, lengvai prognozuojamas bei valdomas, todėl kasdienės kelionės su šiuo automobiliu bus ypatingos ir azartiškos.

Atnaujintas „Maserati Levante“ po variklio dangčiu turi 3.0 l darbinio tūrio V formos 6 cilindrų benzininį variklį su 350 arklio galių, kuris išvysto net iki 251 km/h greitį, o 100 km/h pasiekia vos per 6 s. Vidutinės atnaujinto „Levante“ modelio kuro sąnaudos siekia 11.6-12 l/100 km.

Atnaujinto „Maserati Levante“ modelio kaina Lietuvoje prasideda nuo 81 668 EUR su PVM.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(1 žmogus įvertino)
5.0000

„Regitra“ pratęsė per karantiną baigusių galioti pradedančiųjų vairuotojo pažymėjimų galiojimą

„ Regitra “ pradedantiesiems vairuotojams, kurių vairuotojo pažymėjimai baigia galioti per...

Eismo sąlygas sunkina snygis, keliuose – slidu (1)

Trečiadienio rytą eismo sąlygas sunkina snygis, keliuose slidu, įspėja Automobilių kelių...

Pernai elektromobilių rinka Lietuvoje augo 2,2 karto: kokios prognozės ateičiai? (5)

Pernai elektromobilių rinka Lietuvoje ūgtelėjo 2,2 karto. Ką rinkos ekspertai prognozuoja šiais...

Atnaujinta „Mazda CX-5“ – su naktį pėsčiuosius atpažįstančia sistema (4)

2017 metais pasirodžiusi „ Mazda CX-5 “ pakėlė SUV segmento automobilius į kitą lygmenį...

Gruodį Lietuvos naudotų lengvųjų automobilių rinka smuko beveik 43 proc. (8)

„AutoTyrimų“ duomenimis, gautais išanalizavus VĮ „Regitra“ pateiktus pradinius duomenis,...

Top naujienos

Mačiulis koreguoja ekonomines prognozes: atsigavimas vėluos, didės kainos (145)

„2020-ųjų krizė buvo neįprasta daugeliu aspektų – įmonių ir gyventojų indėliai augo...

Nauji COVID-19 atvejai: protrūkiai įmonėse driekiasi per visą Lietuvą, labai prasta situacija globos namuose (13)

Nacionalinis visuomenės sveikatos centras ( NVSC ) informuoja apie per praėjusią parą Lietuvoje...

Žiniasklaida: laikinai sustabdyta sutartis su „Pfizer“ ir „BioNTech“ vakcinas vežusia įmone (3)

Ekstremalių sveikatai situacijų centras laikinai sustabdė sutartį su „Pfizer“ ir...

Politikų išvaizda karantino metu kelia rimtų klausimų: vieni apšepę, kiti – įtartinai žavūs (159)

Kirpyklos uždarytos jau daugiau nei mėnesį ir nepriekaištingai turintiems atrodyti politikams...

Armonaitė apie antrąjį pagalbos paketą verslui: parama pasieks turgavietes ir savarankiškai dirbančius (3)

Nuo trečiadienio verslas jau gali kreiptis paramos iš 180 mln. Eur vertės pirmojo pagalbos verslui...

Vašingtono centre – distopiški vaizdai: pilna karių ir barikadų (61)

Vašingtono centras prieš išrinktojo prezidento Joe Bideno inauguraciją įgijo distopišką...

Po atviro Palucko laiško Sakalas pripažįsta: partijos laukia nelengvas sprendimas audringą laišką parašė ir Andriukaitis (549)

Lietuvos socialdemokratų partijos (LSDP) garbės pirmininkas Aloyzas Sakalas partijos pirmininko...

Simona Lipnė: dėl kai kurių sekėjų neapykantos netekau 7 tūkst. eurų

Atvykus į namus pas socialinių tinklų žvaigždę Simoną Lipnę, keista girdėti spengiančią...

The Economist | D+

Pateikė scenarijų, kas bus, jei aviacija po pandemijos nebeatsigaus: ar laukia pigių skrydžių pabaiga?

Kaip pandemija pakeitė kelionių pramonę. Štai įsivaizduojamas scenarijus 2022 m. gegužei.