IIHS vairavimo asistentų bandymams pasiskolino penkis automobilius. 2017 m. 5 serijos BMW, 2017 m. „Mercedes-Benz“ E klasę, 2018 m. „Volvo S90“ ir 2016 m. „Tesla Model S“ bei 2018 m. „Tesla Model 3“, skelbia thedrive.com.

Visiems modeliams teko analogiška užduotis: pagreitėti iki beveik 50 km/val. (31 mylia per valandą) ir sustoti (arba ne) prieš jų kelyje esantį stacionarų objektą. Pabrėžiama, kad visuose modeliuose iš esmės visi vairavimo pagalbininkai buvo išjungti, veikti leista tik autonominei stabdymo sistemai. Rezultatai nustebino ne vieną.

Abu „Tesla“ modeliai prieš trenkdamiesi į stovintį objektą sumažino greitį. Tačiau kiti bandyti modeliai stovinčio objekto nė nepalietė – BMW, „Mercedes-Benz“ ir „Volvo“ sustojo neatsitrenkę į kliūtį. To padaryti nepavyko „Teslai“.

Antra vertus, kai buvo įjungta „Autopilot“ sistema, abu „Tesla“ modeliai testą įveikė bene geriausiai. Automobiliai pradėjo stabdyti anksčiau, darė tą sklandžiau ir lengvai sustojo prieš objektą jų kelyje.

Kas nutiko, kad be „Autopilot“ sistemos abu „Tesla“ modeliai nesugebėjo sustoti neatsitrenkę į kliūtį, kai kiti, Europoje gaminti, automobiliai šią užduotį analogiškomis sąlygomis (su išjungtomis adaptyviomis pastovaus greičio palaikymo sistemomis) įveikė puikiai, „Teslos“ atstovai komentuoti atsisakė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (37)