Jau žinoma, kad XL1 kainuos nuo 110 000 eurų (beveik 380 000 Lt). Tiesa, šis modelis bus dar retesnis nei „Bugatti Veyron“. Automobilio gamyba bus apribota iki 200 vnt., visi jie bus surenkami rankomis.

Tik 795 kg sveriantis „Volkswagen XL1“ turės elektra įkraunamą hibridinę sistemą, kurią sudaro dviejų cilindrų 0.8 TDI variklis (48 AG), elektros motoras (20 kW/27 AG), 7 laipsnių dviejų sankabų pavarų dėžė (DSG) ir ličio jonų akumuliatorius.

Dėl elektra įkraunamos hibridinės sistemos dvivietis automobilis gali įveikti 50 km atstumą naudodamas tik elektros energiją ir tuo metu visiškai neišmesti teršalų.

Automobilio aerodinaminio pasipriešinimo koeficientas – 0,189 Cd. Maksimalų 160 km/val. greitį pasiekiantis XL1 gali pagreitėti iki 100 km/val. per 12,7 sek. „Volkswagen XL1“ CO2 emisija bus tik 21 g/km.

XL1 yra 3 888 mm ilgio, 1 665 mm pločio ir vos 1 153 mm aukščio. Palyginimui „Polo“ yra panašaus ilgio (3 970 mm) ir pločio (1 682 mm), tačiau gerokai aukštesnis (1 462 mm). Net ir grynakraujis sportinis automobilis „Porsche Boxster“ yra 129 mm aukštesnis (1 282 mm).

Daugiau nei prieš dešimt metų „Volkswagen“ nusprendė sukurti 1 litrą 100 km kelio sunaudojantį automobilį. Per šį laikotarpį įgyvendinus keletą studijų, su dviviečiu XL1 ši vizija virto realybe. Siekiant geresnės aerodinamikos, ankstesniuose L1 1 litro automobiliuose 2002 ir 2009 metais keleiviai sėdėdavo vienas už kito, tačiau XL1 yra funkcionalesnis – čia du keleiviai sėdi beveik kaip įprastame automobilyje, tik šiek tiek vienas su kitu prasilenkdami.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (88)