Japonijoje gaminamas automobilis yra tarsi lazda su dviem galais. Iš vienos pusės – neabejotina surinkimo, detalių kokybė bei „Premium“ segmentui būdingas komfortas, prabanga ir technologijos. Iš kitos – kainos priedas dėl tebegaliojančio 10 proc. muito ir papildoma rizika dėl valiutos kurso svyravimo. Tačiau šiemet „Mazda“ nustatė išties konkurencingas kainas, todėl, turint galvoje pačios „Mazda2“ išvaizdą ir technines charakteristikas, tikimės sėkmės mažų automobilių klasėje“, - pažymėjo „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė Miglė Makauskaitė.

Automobilis gavo viską, ką šiuo metu siūlo „Mazda“ sukurta SKYACTIV technologija – variklius, saugumo ir vairavimo palengvinimo sprendimus. „Dvejetuko“ salone – pirmą kartą tokios klasės automobilyje įdiegtas ant priekinio stiklo projektuojamas HUD prietaisų skydelis, čia taip pat diegiama „MZD Connect“ žmogaus-mašinos komunikacijos sistema, išsiskirianti saugiu ir patogiu naudojimu.

Po variklio gaubtu gali įsitaisyti dyzelinis SKYACTIV-D 1,5 litro darbinio tūrio 105 AG variklis, kurio degalų sąnaudos siekia 3,4 l/100 km, o anglies dvideginio emisija – 89 g/km. Kita opcija – SKYACTIV-G benzininis 1,5 litro darbinio tūrio variklis, generuojantis 75 arba 115 AG. Priklausomai nuo modifikacijos, automobilis su šia širdimi 100 km kelio suvartoja 4,5-4,9 l degalų, o jo anglies dvideginio emisija siekia 105-115 g/km. Abu varikliai gali būti komplektuojami su 5 arba 6 laipsnių mechanine ar 6 laipsnių automatine greičių dėže.

„Mazda2“ važiuoklė taip pat yra SKYACTIV technologijos ir tai reiškia, kad jos lengva ir tvirta konstrukcija užtikrina labai patogų ir jautrų vairavimą bei „jinba ittai“ (susiliejimo su automobiliu) jausmą.

Automobilyje taip pat montuojamos „i-ACTIVSENSE“ saugumo sistemos, įskaitant ir vadinamojo aklojo taško stebėjimo sistemą BSM. Ši sistema stebi ir analizuoja aplinką, supančią automobilio šonuose ir gale esančius nematomus taškus ir perspėja apie galimus pavojus.

Praėjusios kartos „Mazda2“ buvo itin sėkmingas koncernui modelis. 2008 metais jis tapo Pasaulio metų automobiliu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (31)