„BMW X4 M40i“ yra naujausias „M Performance“ automobilių šeimos narys. Šią modelių liniją kuria „BMW M“ padalinio inžinieriai, ir tai yra tarpinis variantas tarp įprasto BMW automobilio bei dinamiškiausios BMW „M“ serijos lenktyninių modelių.

„M Performance“ versijos skirtos klientams, kurie nori itin dinamiško ir sportiškai valdomo automobilio, bet tuo pačiu siekia išsaugoti jo kasdienį praktiškumą. Toks bus ir „BMW X4 M40i“, – sakė BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Aurimas Tamašauskas.

Anot jo, nuo 2012 metų pradėtos leisti įvairių serijų „M Performance“ versijos pritraukia vis daugiau klientų. 2013 metais koncernas pardavė per 14 tūkst. „BMW M Performance“ modelių, o 2014-aisiais – jau 24 tūkst. vienetų.

„BMW X4 M40i“ modelis už iki šiol didžiausia galia pasižymėjusią „X4 xDrive35i“ versiją bus dar 18 proc. galingesnis. Po kapotu slypės patobulintas trijų litrų šešių cilindrų motoras – jis dalį komponentų gavo ir iš lenktyninių M automobilių. Variklis pajėgus išvystyti 265 kW/360 AG galią, o nuo 0 iki 100 km/val. automobilis įsibėgės per 4,9 sekundės.

Galingas variklis bus ekonomiškas – vidutinės degalų sąnaudos važiuojant mišriu režimu sieks 8,6 l/100 km, CO2 emisijos – 199 g/km.

Į naująją X4 versiją kaip standartinė įranga bus montuojama 8 laipsnių „Steptronic“ sportinė greičių dėžė. Perjungti žemesnę ar aukštesnę pavarą vairuotojas galės ir naudodamasis prie vairo įrengtomis svirtimis.

Standartinėje komplektacijoje pirkėjai ras ir „Launch control“ įrangą, leidžiančią automobiliui efektyviai spurtuoti esant net ir prastoms oro bei kelio dangos sąlygoms. Puikų sukibimą ir valdomumą ekstremaliomis sąlygomis padės užtikrinti ir šiame modelyje esanti BMW išmanioji visų keturių varančiųjų ratų sistema „xDrive“.

„M performance“ padalinys savo braižo pridėjo ir sportiškojo kupė visureigio išvaizdai bei interjerui. Tai ne tik naujos spalvos ar apdailos elementai, bet ir 20 colių lengvojo lydinio ratlankiai, ant kurių montuojamos specialios „Michelin Pilot Super Sport“ padangos.

Jos užtikrina ne tik malonesnį vairavimą, bet ir turi realią įtaką automobilio dinamiškumui. Greitesniajai X4 versijai inžinieriai taip pat sukūrė galingesnius stabdžius – priekyje naudojami didesni stabdžių diskai.

Sportiškumo aura sustiprėjo ir naujojo modelio viduje. „X4 M40i“ simboliais paženklinti automobilio durų slenksčiai, užrašas įsižiebia ir centrinėje konsolėje. Modelio pirkėjai salone pastebės sportinį odinį „M“ vairą su ant jo sumontuotomis bėgių perjungimo svirtimis, „M“ logotipu paženklintą pavarų perjungimo svirtį.

Kurdami „X4 M40i“ versiją BMW inžinieriai taip pat įdiegė sau lygių neturinčią skubios pagalbos skambučio sistemą. Ji gali būti aktyvuojama ne tik rankiniu būdu, bet ir automatiškai. Įvykus avarijai, ji įsijungia ir, naudodamasi iš anksto automobilyje įmontuota SIM kortele, paskambina į BMW skambučių centrą.

Jeigu nei vairuotojas, nei keleiviai neatsiliepia, sistema persiunčia automobilio buvimo vietą ir rizikos, kad keleiviai yra sužeisti, įvertinimą.

BMW įgaliotoji atstovybė Lietuvoje praneša, kad mūsų šalyje „BMW X4 M40i“ turėtų debiutuoti tuo pat metu, kaip ir visoje Europoje.

„M“ raide žymimų automobilių istorija prasidėjo 1972 metais, kai BMW įkūrė automobilių sportui dedikuotą „BMW Motorsport GmbH“ padalinį ir šis išleido išskirtinį „BMW M1“ sportinį modelį, kuris triumfavo „Procar“ lenktynių serijoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)