aA
Iš sportiško „Audi RS4“ pavogus priekines sėdynes, draudikai suskaičiavo tokią žalą, kad automobilį teko tiesiog „nurašyti“.
Audi RS4
Audi RS4
© Gamintojo nuotr.

Pietų Londone gyvenantis Adamas McKenzie sausio pabaigoje rado savo mylimą „Audi RS4“ su išdaužtais langais. Priėjęs arčiau jis buvo priblokštas: po jo miegamojo langais stovėjęs automobilis liko be priekinių sėdynių. Pasirodo, kad jos buvo ištrauktos pro išdaužtus langus, rašo telegraph.co.uk.

„Buvau tiesiog pritrenktas. Mane nustebino, kaip jie tai padarė“, – sakė jis.

Bet didžiausias siurprizas jo dar laukė. Draudimo kompanija suskaičiavo žalą ir pasakė, kad 2007 m. gamybos automobilio remontas kainuos 19 tūkst. svarų sterlingų (78,3 tūkst. Lt). Tuomet savininkas nutarė, kad apie 26 tūkst. svarų (107,1 tūkst. Lt) vertės mašinos tiesiog nebeapsimoka tvarkyti.

Pasirodo, A. McKenzie nėra vienintelis panašiai nukentėjęs. 2013 m. liepą Fulhame gyvenantis operatorius Chrisas Smithas taip pat neteko RS4 sėdynių. Po savaitės tas pats pasikartojo ir Claphamo gyventojui Davidui Torbetui. Kur kas labiau pasisekė Richmonde įsikūrusiam Mattui Rhodesui, kai vagis sustabdė akyli kaimynai.

„Pažįstu tik du kitus žmones, kurie turi tokį pat RS4 ir jiems buvo pavogtos sėdynės. Tai trys iš trijų“, – skundėsi Ch. Smithas.

Panašu, kad remiantis tokiais pasakojimais, nė vienas RS4 šeimininkas negali jaustis saugus.

Audi RS4 (2006 m.)
Audi RS4 (2006 m.)
© Gamintojo nuotr.

Kyla klausimas, kodėl RS4 sėdynės yra tokios brangios? Taip vadinamos B7 kartos sportiška „Audi A4“ versija buvo parduodama nuo 2006 iki 2008 m., tačiau V8, 420 AG varikliu varomas automobilis vis dar yra geidžiamas ir jo vertė gali siekti iki 30 000 svarų (123,6 tūkst. Lt). Šiam modeliui skirtų sėdynių „Audi“ jau nebegamina, tačiau sportinės, oda aptrauktos sėdynės nenusidėvi taip, kad jas reikėtų keisti.

Skaičiuojama, kad „Audi“ iš viso per porą metų pardavė apie 2000 RS4 automobilių.

Atsakymą, kam reikia tokių sėdynių, galėtų pasufleruoti naujausios automobilių tobulinimo tendencijos.

„Šiuo metu pastebima naujo stiliaus kryptis, vadinama „OEM-plius“, kai naudojamos originalios dalys, tačiau jos imamos iš tokių prašmatnių automobilių kaip „Bentley“, „Porsche“ ar „Audi“. Dabar „Golfuose“ galima pamatyti „Audi TT“ prietaisų skydą ir panašių dalykų“, – teigė „Performance VW“ žurnalo redaktorius Elliottas Robertsas.

Pastebima, kad du dalykai apsunkina RS4 savininkų gyvenimą ir palengvina ilgapirščių užduotį. Visų pirma, sunku identifikuoti, ar sėdynės priklauso konkrečiam automobiliui. „Audi“ patvirtino, kad jie vis dar nenaudoja specialaus kodo naujausių RS4 sėdynių žymėjimui.

Antra, automobiliuose diegiama gamyklinė signalizacija nėra efektyvi. „RS4 apsaugos sistema yra labai prasta. Sirena yra labai tyli, o jutikliai gali būti atjungiami per keletą sekundžių“, – tvirtina Bristolyje įsikūrusios signalizacijų kompanijos „Secure My Car“ savininkas Antony Noto.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Elonas Muskas pareiškė, kad „Cybertruck“ pikapas bus kitoks, nei dabar (1)

Labai populiarios „Jay Leno’s Garage“ televizijos laidos vedėjas Jay Leno pasikvietė Eloną...

„Peugeot“ pristato naująjį elektrinį „e-Traveller“ ir daugiau galimybių kelionių metu (2)

„ Peugeot “ pristato naują ekologiškų kelionių būdą – visiškai elektrinį...

„Toyota“ atnaujino „Hilux“: turi galingesnį variklį ir modifikuotą važiuoklę (8)

„ Toyota “ pristato naująjį „Hilux“: atnaujintas pikapo dizainas, po kapotu montuojamas...

Antausis Kelių direkcijai dėl eismo saugumo: per dvejus metus nerado būdų nupirkti greičio matuoklių (42)

Po Susisiekimo ministerijos atlikto audito Lietuvos automobilių kelių direkcijoje ( LAKD ),...

„Volkswagen“ parodė, kaip atrodys naujas „Arteon“ (2)

„ Volkswagen “ jau parodė pirmuosius naujojo „ Arteon “ vaizdus. Kartu su iki šiol gamintu...

Top naujienos

Po Estijos nusikalstamo pasaulio „krikštatėvio“ nužudymo – chaosas: nieko panašaus dar nebuvo (21)

Kodėl po Estijos nusikalstamo pasaulio „krikštatėviu“ vadinamo Nikolajaus Tarankovo mirties...

Tokios krizės automobilių prekeiviai dar nematė: pirkėjų nė kvapo (26)

Dėl koronaviruso paskelbtas karantinas paralyžiavo visą Lietuvos verslą, bet automobilių prekyba...

Orai: per Lietuvą keliaus audros debesys (1)

Sekmadienį virš Rytų Žemaitija nusidrieks kontrastingas atmosferos frontas. Vakariniuose rajonuose...

Priversta saviizoliuotis iš Norvegijos grįžusi lietuvė: man aiškiai parodė, kad esu emigrantė ir antrarūšė budulė (641)

Karantinas Lietuvoje šiuo metu yra labai sušvelnintas, o nuo birželio 1 d. buvo ir išplėstas...

COVID-19 sirgęs vyras apibūdino ligos pradžią: net nejuto, kad smarkiai karščiuoja (128)

„Įprastai, kai turi temperatūros, jauti šaltkrėtį, nuovargį, o šįkart to nebuvo“, –...

Statė namą sau, bet neliko nepastebėtas didelio koncerno: lietuvio būsto idėja sulaukė pasisekimo (194)

Tomui Petrauskui – 26-eri, tačiau jis šiandien savomis rankomis stato modulinius ekologiškus...

Tragedija, pakeitusi fechtavimosi sportą: olimpinis čempionas mirė nuo lūžusios rapyros dūrio į akį (41)

Šiuolaikiniame fechtavimosi sporte traumos – didelė retenybė: kostiumai ir kaukės patikimai...

Bedarbio statusas: kaip mokėti PSD ir kokių naujų išmokų tikėtis jau netrukus (91)

Vienuoliktą karantino savaitę Užimtumo tarnyba „suskaičiavo viščiukus“. Karantininės...

Kruvinas vakaras Kroatijoje: Golubickui lūžo žandikaulis – reikalinga operacija

Atnaujintas Kroatijos futbolo čempionatas itin prastai prasidėjo 20-mečiui saugui iš Lietuvos...

Paulius Jurkevičius. Kava su sviestu ir kiti klausimai daktarui (106)

Vieni jį dievina. Kiti keiksnoja. Vieni giria jo profesijos išmanymą. Kiti be gailesčio...

|Maža didelių žinių kaina