aA
Iš sportiško „Audi RS4“ pavogus priekines sėdynes, draudikai suskaičiavo tokią žalą, kad automobilį teko tiesiog „nurašyti“.
Audi RS4
© Gamintojo nuotr.

Pietų Londone gyvenantis Adamas McKenzie sausio pabaigoje rado savo mylimą „Audi RS4“ su išdaužtais langais. Priėjęs arčiau jis buvo priblokštas: po jo miegamojo langais stovėjęs automobilis liko be priekinių sėdynių. Pasirodo, kad jos buvo ištrauktos pro išdaužtus langus, rašo telegraph.co.uk.

„Buvau tiesiog pritrenktas. Mane nustebino, kaip jie tai padarė“, – sakė jis.

Bet didžiausias siurprizas jo dar laukė. Draudimo kompanija suskaičiavo žalą ir pasakė, kad 2007 m. gamybos automobilio remontas kainuos 19 tūkst. svarų sterlingų (78,3 tūkst. Lt). Tuomet savininkas nutarė, kad apie 26 tūkst. svarų (107,1 tūkst. Lt) vertės mašinos tiesiog nebeapsimoka tvarkyti.

Pasirodo, A. McKenzie nėra vienintelis panašiai nukentėjęs. 2013 m. liepą Fulhame gyvenantis operatorius Chrisas Smithas taip pat neteko RS4 sėdynių. Po savaitės tas pats pasikartojo ir Claphamo gyventojui Davidui Torbetui. Kur kas labiau pasisekė Richmonde įsikūrusiam Mattui Rhodesui, kai vagis sustabdė akyli kaimynai.

„Pažįstu tik du kitus žmones, kurie turi tokį pat RS4 ir jiems buvo pavogtos sėdynės. Tai trys iš trijų“, – skundėsi Ch. Smithas.

Panašu, kad remiantis tokiais pasakojimais, nė vienas RS4 šeimininkas negali jaustis saugus.

Audi RS4 (2006 m.)
Audi RS4 (2006 m.)
© Gamintojo nuotr.

Kyla klausimas, kodėl RS4 sėdynės yra tokios brangios? Taip vadinamos B7 kartos sportiška „Audi A4“ versija buvo parduodama nuo 2006 iki 2008 m., tačiau V8, 420 AG varikliu varomas automobilis vis dar yra geidžiamas ir jo vertė gali siekti iki 30 000 svarų (123,6 tūkst. Lt). Šiam modeliui skirtų sėdynių „Audi“ jau nebegamina, tačiau sportinės, oda aptrauktos sėdynės nenusidėvi taip, kad jas reikėtų keisti.

Skaičiuojama, kad „Audi“ iš viso per porą metų pardavė apie 2000 RS4 automobilių.

Atsakymą, kam reikia tokių sėdynių, galėtų pasufleruoti naujausios automobilių tobulinimo tendencijos.

„Šiuo metu pastebima naujo stiliaus kryptis, vadinama „OEM-plius“, kai naudojamos originalios dalys, tačiau jos imamos iš tokių prašmatnių automobilių kaip „Bentley“, „Porsche“ ar „Audi“. Dabar „Golfuose“ galima pamatyti „Audi TT“ prietaisų skydą ir panašių dalykų“, – teigė „Performance VW“ žurnalo redaktorius Elliottas Robertsas.

Pastebima, kad du dalykai apsunkina RS4 savininkų gyvenimą ir palengvina ilgapirščių užduotį. Visų pirma, sunku identifikuoti, ar sėdynės priklauso konkrečiam automobiliui. „Audi“ patvirtino, kad jie vis dar nenaudoja specialaus kodo naujausių RS4 sėdynių žymėjimui.

Antra, automobiliuose diegiama gamyklinė signalizacija nėra efektyvi. „RS4 apsaugos sistema yra labai prasta. Sirena yra labai tyli, o jutikliai gali būti atjungiami per keletą sekundžių“, – tvirtina Bristolyje įsikūrusios signalizacijų kompanijos „Secure My Car“ savininkas Antony Noto.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Nissan“ atidavė duoklę kosmosui: sukūrė automobilį–observatoriją (1)

Hanoverio transporto priemonių parodoje „Nissan“ pristatė neregėtą „ Nissan Navara Dark...

Išsiaiškino, kaip padangas renkasi Lietuvos vairuotojai: rūpi net keliamas triukšmas (22)

Kas antras lietuvis mano, jog padangų skleidžiamas triukšmas yra labai arba iš dalies svarbus,...

Diena be automobilio, bet su nemokamu viešuoju transportu (6)

Šeštadienį Lietuva kartu su kitomis Europos valstybėmis mini Tarptautinę dieną be automobilio....

„Peugeot“ sukūrė savavaldį elektromobilį: pagreitis lyg sportinio, o įkraunamas – be laidų (16)

Spalio pradžioje Paryžiaus automobilių parodoje „ Peugeot “ pristatys savavaldį elektrinį...

BMW pademonstravo technologiją, apie kurią iki šiol buvo kalbama tik puse lūpų (6)

BMW motociklų padalinys pademonstravo tai, apie ką transporto pasaulyje kalbama nedaug –...

Top naujienos

Rusijos strateginėje zonoje atsivėrė pavojingas kelias (60)

Prieš porą savaičių, kai dangus buvo ganėtinai saulėtas, o oro sąlygos buvo santykinai...

Lietuva užsienio akimis: darbuotojai emigruoja, bet pensininkai lieka (326)

Kad nepatirtų ekonominio nuosmukio, rytinėms ES narėms teks susigrąžinti išvykusius darbuotojus...

Rimvydas Valatka. Išgirsti popiežių Pranciškų pavergto proto šalyje (577)

Kodėl pavergto proto? Juk popiežius Pranciškus aiškiai pasakė, kad „ši tauta iš tiesų...

Rusijos scenarijus 2050-iesiems: Kremlius prognozuoja neišvengiamą karą su Vakarais (774)

Susiskaldžiusi Europa , stagnuojančios JAV ir drąsus daugiapolis pasaulis, kuriame Kremlius...

Iš CSKA – į „Žalgirį“: Westermannas grįžta į Kauną Leo komentaras (13)

Kauno „Žalgiris“ surado ilgai ieškotą patikimą atakų organizatorių. Į Kauną po sezono...

Bastys: man reikia mandato, kad galėčiau tarnauti su nauja priesaika (99)

2017 metų gruodį prieš pat Kalėdas Konstitucinis Teismas paskelbė, kad Seimo narys Mindaugas...

Velionės laidotuvės virto farsu: kur pagarba mirusiajam ir artimiesiems? (62)

Rugsėjo 9 dieną laidojome kaimynę ir daugiavaikę mamą, kuri buvo užauginusi 7 vaikus.

Finansų planavimo programėlės – išmanus būdas taupyti (6)

Finansų ekspertai sako, kad tarp turtuolio ir vargšo paprastai būna vienas esminis skirtumas –...

Baigėsi popiežiaus vizitas Lietuvoje: miniai žmonių – išskirtinis gestas linkėjo tapti vilties švyturiu, atnaujinta 19.00 (1386)

Popiežius Pranciškus sako, kad skaudžią istoriją išgyvenusi Lietuva gali tapti vilties švyturiu...

Tikrieji žmogaus teisių gynėjai nepamena Gražulio nuopelnų (252)

Petro Gražulio paskyrimas į Žmogaus teisių komitetą ne tik sulaukė 16 tūkst. parašų,...