„Hyundai“ Paryžiaus automobilių parodoje šiemet stebina ne naujienų skaičiumi, o netikėtais sprendimais. Šalia į Europos rinką orientuoto naujos kartos trejų durų i30 demonstruojamas raliui parengtas i20 ir degalų elementų jėgainę turintis visureigis „ix35 Fuel Cell“.
Hyundai i20 WRC
© Gamintojo nuotr.

Trečiasis naujosios kartos trejų durų i30 šeimos narys prisijungė prie penkerių durų hečbeko ir universalo, išplėsdamas Europai skirto „Hyundai“ C segmentą platesniam klientų ratui.

Trejų durų modifikacija pasižymi savitu ir sportišku dizainu. Jau įprastus „Hyundai“ būdingo „takiosios skulptūros“ dizaino elementus papildo išraiškinga juosmens linija, kampuotas viršutinės dalies siluetas ir ilgesnės priekinės durelės, dėl kurių profilis atrodo dinamiškesnis, o įspūdį sustiprina pakeistas priekinės ir užpakalinės dalies dizainas. Automobilis taip pat puikuojasi naujais priekiniais žibintais ir radiatoriaus grotelėmis.

Naujosios kartos trejų durų i30 vairuotojai galės mėgautis Europai pritaikytu pakabos darbu ir vairavimo tikslumu bei galės keisti sistemos „FLEX STEER“ nustatymus, pasirinkdami vairavimo režimą priklausomai nuo savo norų ir vairavimo sąlygų.

Galima rinktis iš šešių naujosios kartos „i30“ variklių bei šešių laipsnių mechaninės arba automatinės pavarų dėžės. Svarbiausia jėgos agregatų sistemos dalis yra „U-II“ 1.6 l dyzelinis, 128 AG variklis, išmetantis 97 g anglies dvideginio vienam kilometrui kelio. Visi šie duomenys užtikrina geriausią galios ir efektyvumo santykį segmente.

Sporto gerbėjų dėmesio sulauks visiškai naujas WRC pasaulio ralio čempionato reikalavimus atitinkantis i20, žymintis „Hyundai“ grįžimą į vieną sudėtingiausių automobilių sporto disciplinų.

Po pasitraukimo iš automobilių sporto 2003 metais, „Hyundai“ išsikėlė ilgalaikį tikslą suburti nuosavą WRC komandą Europoje ir sukurti čempionatui skirtą automobilį.

„WRC diktuoja pačius ekstremaliausius iššūkius automobilių konstruktoriams. Mes priimame šiuos iššūkius ir mūsų dalyvavimas čempionate įkūnys „Hyundai“ inžinerijos pajėgumą, patikimumą ir bus puikus bandymų poligonas mūsų būsimiems modeliams“, - pažymėjo „Hyundai Motor Europe“ rinkodaros direktorius Markas Hall‘as.

Tuo tarpu visureigis „ix35 Fuel Cell“ rodo visai kitą koncerno tyrimų kryptį. Gamybai parengtas visureigis turi 24 kW galios ličio-polimerų akumuliatorių ir 100 kW galios degalų elementų jėgainę. To užtenka, kad visureigis be papildomo krovimo nuvažiuotų 588 kilometrus. „Hyundai“ ketina jau gruodžio mėnesį pradėti naujojo „ix35 Fuel Cell“ gamybą, o jau kitų metų pradžioje jis bus siūlomas automobilių parkus valdančioms įmonėms.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Dar kartą apie dyzelinius automobilius: jie tik brangs (77)

Pirmą kartą Lietuvoje atliktas bendrosios automobilio eksploatacijos kainos tyrimas parodė, kad...

Po „Brexit“ – vargas su britišku vairuotojo pažymėjimu (55)

Iš Europos Sąjungos pasitraukus Jungtinei Karalystei, šioje šalyje išduoti vairuotojo...

„Volkswagen“ beveik įgyvendino „dyzelgeito“ veiksmų planą (3)

„ Volkswagen “ beveik baigė žadėtą transporto priemonių atšaukimą ir remontą Europoje,...

Į Lietuvos kelius grįžta „Google Street View“ automobiliai (6)

Šią vasarą Lietuvos keliuose vėl pasirodys „ Google Street View “ automobiliai. Jų tikslas...

Kupšys: galime sakyti, kad esame automobilių kraštas, bet po kurio laiko pamatysime, kad esame laužynas (69)

Nesant automobilių mokesčio lietuviai gali vadinti save automobilių kraštu, tačiau tai...

Top naujienos

Prabilo mįslingai mirusio kario artimieji: mirties priežastis yra visiškai neaiški (312)

Savaitgalį vykusios karių linksmybės baigėsi mįslinga tragedija – netikėtai mirė 25-erių...

Užkalnis. Kodėl gyvename blogai? Nes turime per daug atostogų ir laisvų dienų (625)

Palaukit, apie ką aš čia vėl? Apie tą patį: kad turime Lietuvoje viską, ko nusipelnome, ir dar...

Ulevičius: Palangoje sustabdytas „Cadillac“ – ne Karbauskio patikslinta 00.20 (338)

Ketvirtadienio vakarą naujienų portalas lrytas.lt paskelbė, kad Palangos prieigose vykdyto...

Po dailidžių ir studentų sviesto iššūkio „Žalgirio“ treneris prabilo apie būtinas permainas (13)

5 tūkst. gyventojų neturinčio Klaksviko (Farerų salos) futbolininkai nepasimetė šimtą kartų...

Karolina Meschino prakalbo apie siaubingus kompleksus, kurie kamuoja nuo pat vaikystės: rengėsi net tėčio drabužiais (125)

Kompleksų, ko gero, turi kiekvienas žmogus – net ir žvaigždės prisipažįsta, kad vienu ar kitu...

Ginekologė įspėja neprisižaisti: įvardijo pačią nepatikimiausią priemonę nuo nėštumo (54)

Nors rinkoje apstu įvairių priemonių apsisaugoti nuo neplanuoto nėštumo, ne visi linkę jomis...

Alikantėje įstrigę lietuviai kelias valandas duso lėktuve (41)

Ketvirtadienio popietę iš Alikantės į Kauną turėjęs skristi „Ryanair“ oro linijų...

Kaip aš sužinojau, kad mano vyras vedė kitą moterį (10)

Yve Gibney, nacionalinės sveikatos tarnybos medicinos sesuo iš Mersisaido, buvo laimingai...

Keleivis nufilmavo paskutines akimirkas prieš lėktuvo katastrofą (26)

Praeitą savaitę prie Pretorijos miesto Pietų Afrikos Respublikoje sudužo lėktuvas. Du žmonės...

Romantiškiausia Lietuvos vieta – čia jums reikės daug pinigų (69)

Nors romantika ir pinigai dažniausiai neturi nieko bendro, vis tik norėdami pasiekti...