Kaip būdinga daugeliui krosoverių, „Peugeot 5008“ dizainas spinduliuoja galią, tačiau tuo pačiu jis išlieka elegantiškas, rašoma naujojo modelio pristatyme. Žema stogo linija užtikrina dinamišką automobilio profilį, priekinę jo dalį puošia šviesos diodų žibintai ir dekoratyvinės radiatoriaus grotelės su chromuotais rėmais.

Galinėje automobilio dalyje žvilgsnį traukia juoda blizgi žibintų juosta, kurioje integruoti katės letenos formos galiniai šviesos diodų žibintai, primenantys apie tai, kad šis automobilis yra naujos „Peugeot“ krosoverių kartos atstovas.

Palyginus su pirmtaku, naujos kartos „Peugeot 5008“ tapo net 11 centrimetrų ilgesnis (4,64 m), plotis siekia 1,844 m (be veidrodėlių), aukštis – 1,646 m, o atstumas tarp ašių – 2,84 m – signalizuoja apie didesnę erdvę keleiviams ir lengvesnį automobilio valdymą.

Visureigį bus galima rinktis tiek penkiavietį, tiek septynvietį. Išėmus dvi trečios eilės sulankstomas sėdynes bagažinės tūris siekia solidžius 702 litrus arba 780 litrų neužtraukus horizontalios pertvarėlės.

Trys nepriklausomai sulankstomos antros eilės sėdynės turi galimybę keisti atstumus bei padėtį. Išėmus ir jas bagažo skyriaus dydis maksimaliai gali išaugti iki 1940 l.

Be to, naujasis 5008 modelis siūlo sulankstomą priekinio keleivio sėdynę, skirtą ypatingai ilgų krovinių pervežimui.

Salone išsiskiria moderni ir futuristinė vairuotojo darbo vieta: vadinamasis „Peugeot i-Cockpit“ su kompaktišku „nupjaustytu“ vairu, 8 colių skersmens liečiamuoju ekranu centrinėje konsolėje ir 12,3 colių skaitmeniniu didelės raiškos prietaisų bloku.

Žadama puiki garso izoliacija ir gausybė komforto įrangos, tarp kurios: kelių taškų masažo sistema priekinėse sėdynėse, „Focal Premium Hi-Fi“ garso sistema, panoraminis stiklinis stogas, „Mirror Link“, „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ funkcionalumas multimedijos sistemoje, navigacijos sistema su valdymo balsu funkcija ir 3D vaizdu, transliuojanti „TomTom Traffic“ infomaciją bei kita įranga.

Vairuotojui skirta pagalbinė sistema „Advanced Driver Assistance“ (ADAS) padidina važiavimo saugumą, sujungdama gausybę skirtingų pagalbininkų: traukos galios kontrolę „Advanced Grip Control“, pritaikytą įvairioms kelio sąlygoms, automatinio stabdymo sistemą „Automatic Emergency Braking System“, „Distance Alert“ funkciją, įspėjančią vairuotoją apie pavojų ir iškilus būtinybei sumažinančią automobilio greitį iki visiško sustojimo, „Active Lane Keeping“ (LKA) funkciją, kuri signalizuoja apie išvažiavimą iš savo eismo juostos ir esant būtinybei koreguoja transporto priemonės trajektoriją, „Driver attention warning“ vairuotojo dėmesio palaikymo funkciją, kuri informuoja apie būtinybę pailsėti automobiliu įveikus didelį atstumą, aktyvią „aklosios zonos“ stebėjimo sistemą, pagalbinę automobilio parkavimo sistemą su apžvalga 360 laipsnių kampu bei kitus pagalbininkus.

Naujasis „Peugeot 5008“ gavo pačius naujausius „Euro 6.1“ standartą atitinkančius galios agregatus: benzininius variklius su turbina „PureTech“ ir dyzelinius „BlueHDi“. Variklių galia svyruoja nuo 130 iki 180 arklio galių, siūloma 6 pavarų mechaninė ir 6 pakopų automatinė pavarų dėžės. Vidutinės degalų sąnaudos prasideda nuo 4,3 litrų 100 km, CO2 emisijos – vos nuo 115 g/km (benzininiai varikliai) ir vos 105 g/km (dyzeliniai varikliai).

Automobilis prekyboje pasirodys 2017 metų pradžioje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (16)