Taigi, įdomiausia informacija apie naujuosius „Civic“.

Kurdami naujos kartos „Civic“ dizaineriai akivaizdžiai „sportavo“, tačiau tai neturėtų stebinti, mat B ir C segmentų automobilių tendencija Senajame žemyne linksta būtent į sportiškumo akcentus. Todėl šis „Civic“ yra ilgiausias (4497 arba 130 mm ilgesnis už pirmtaką), plačiausias (1800 arba 30 mm platesnis) ir žemiausias (1421 arba 20 mm žemesnis) iš visų kada nors pagamintųjų.

O ratų bazė ūgtelėjo nuo 2670 iki 2700 mm, suteikdama daugiau erdvės salone. Bagažinės dydis nepakito – 478 litrai arba vienas iš geriausių rezultatų tarp klasės hečbekų.

Šis automobilis sukurtas ant visiškai naujos platformos ir dėl naujų medžiagų panaudojimo tapo dar labiaus atsparus gniuždymui, bet tuo pačiu lengvesnis, taip pat „Honda“ inžinieriams pavyko sužeminti svorio centrą, o naujoji pakaba, anot jų, atvers geresnes vairavimo galimybes. „Civic“ vairuotojai įpratę sėdėti žemai, bet dabar „Honda“ inžinieriai žada dar žemesnę sėdėseną, kuri užtikrina sportiškesnius pojūčius.

Antrosios kartos „Honda Connect“ multimedijos sistema be visų įprastų šiuolaikiškų galimybių taip pat palaiko „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ funkcionalumus.

Tarp elektroninių vairuotojo asistentų – tradiciniais tampantys šiuolaikinių automobilių atributai: priekinio susidūrimo perspėjimo, eismo juostos laikymosi, adaptyvi greičio kontrolės sistemos, aklųjų zonų priežiūros asistentas ir eismo ženklų atpažinimo sistema.

Kalbant apie motorus, „Civic“ linksta dabartinių tendencijų link ir šiame lauke bus siūlomas su turbininiais varikliais. Tarp jų bus du nauji benzininiai motorai: 1.0 litro darbinio tūrio 3 cilindrų 129 AG galios ir 200 Nm maksimalaus sukimo momento jėgainė ir 1.5 litro 4 cilindrų VTEC 182 AG 240 Nm agregatas. Abu jie bus derinami su šešių pavarų mechanine greičių dėže arba su variatoriumi. Su pastaruoju sukimo momentas bus šiek tiek mažesnis.

Vėliau bus pasiūlytas ir modernizuotas 1.6 litro turbodyzelis, kurio galia sieks apie 120 AG.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (20)