Gan originaliai savo stendą sukomplektavo Čekijos gamintoja „Škoda“. Prieš pusmetį Ženevoje pristatę koncepcinį septynvietį visureigį „VisionS“, ketvirtadienį Paryžiuje čekai pirmą kartą viešai pademonstravo produkcinio automobilio kūną jau įgavusį modelį „Kodiaq“. Ir pademonstravo iš karto beveik visas įmanomas jo versijas – visas stendas buvo tiesiog užgrūstas įvairiausių spalvų kodiakais.

Žurnalistų juokais jau pramintas „Škoda Q7” iš tikrųjų savo išvaizda ir erdvumu nemenkai primena giminingąjį kitos „Volkswagen“ grupės markės „Audi“ automobilį. Tačiau geriau įsižiūrėjus vis dėlto akivaizdu, jog „Škoda“ dizainerių braižas čia dominuoja, o visureigis paveldėjo ir dalį „Superb“ modelio detalių.

Ant „Volkswagen“ grupės naudojamos modulinės platformos MQB sukurtas visureigis yra beveik 4,7 metro ilgio, tad bus siūlomas ir su septyniomis sėdynėmis. Atstumas tarp ašių – 2791 mm, todėl įsitaisius už vairuotojo ar priekinio keleivio erdvės netrūksta.

Paskutinė sėdynių linija nesudėtingais veiksmais susilanksto į grindis ir palieka didelę erdvę bagažui – čia telpa net 720 litrų krovinio, o jeigu sulankstysime ir antrąją, tuomet 2065 litrų erdvėje bus galima į sodą nuvežti šaldytuvą, o į darbą – porą vežimėlių obuolių iš sodo.

Variklių gamoje - „Volkswagen“ grupės keturių cilindrų tiek benzininiai, tiek dyzeliniai agregatai, kurių galia varijuoja nuo 125 iki 190 AG. Galią ratams perduos šešių laipsnių mechaninės arba automatinės DSG pavarų dėžės (pastaroji bus siūloma ir septynių pavarų). Su galingiausiu dyzeliu pusantros tonos tuščias sveriantis visureigis nuo 0 iki 100 km/val. Turėtų įsibėgėti per 8,6 sek.

Kalbant apie salono apdailą, saugumo įrangą ir pakabos variantus, būsimieji „Kodiaq“ savininkai galės pasirinkti iš esmės iš visų tų pačių galimybių, kurios dabar siūlomos ir naujajame „Superb“. Tarp jų – ir adaptyvūs amortizatoriai, multimedija su 6,5 arba 8 colių skersmens ekranu, priekabos stūmimo atgal pagalbininkas bei, savaime suprantama, keturi varomi ratai.

„Škoda“ kol kas dar neskelbia naujojo visureigio kainų, o prekyba juo turėtų prasidėti šių metų pabaigoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (46)