„Opel“ sprendimas reiškia, kad gamintojas praleis abi didžiausias automobilių parodas Europoje. Vokiečiai nedalyvavo Ženevos parodoje, jų produkcijos neišvys ir Paryžiaus parodos lankytojai.

Paryžiuje lankytojai neišvys ir „Volkswagen“ markės, „Ford“, „Nissan“, „Mazda“, „Mitsubishi“ ir „Volvo“ stendų. Taip pat parodoje nepasirodys ir „Fiat-Chrysler“ koncernui priklausantys prekės ženklai JEEP ir „Fiat“.

Nebus ir kai kurių prabangius bei sportinius automobilius gaminančių gamintojų. Pavyzdžiui, parodos lankytojai neturės galimybės pamatyti „Bentley“, „Rolls-Royce“, „Aston Martin“ bei „McLaren“ automobilių.

Gamintojai įvardija skirtingas priežastis, kodėl riboja savo galimybes dalyvauti automobilių parodose. Pavyzdžiui, „Opel“ tokį savo sprendimą argumentuoja tuo, kad daugiau dėmesio nori sutelkti ir renginius, kuriuos organizuoja pats gamintojas.

Panašiai kalba ir kitų gamintojų atsvotai, kurie teigia, kad tokiose masinėse parodose jie gali netekti dalies dėmesio dėl to, kad tiesiog nepaklius į lankytojų akiratį, todėl naudingiau rengti individualius renginius, kuriuose visas dėmesys sutelkiamas tik į vieno gamintojo produkciją.

Dideli kaštai, kuriuos reikia skirti norint pasiruošti parodai, taip pat neskatina demonstruoti savo produkcijos. Juo labiau, kad nemažai dėmesio galima susilaukti kituose renginiuose, pavyzdžiui, „Goodwood“ greičio festivalyje arba interaktyvioje CES inovacijų parodoje Las Vegase.

Taip pat kai kurie mažesni automobilių gamintojai teigia, kad nesulaukia pakankamai dėmesio tose parodose, kurios vyksta didžiųjų gamintojų namuose. Pavyzdžiui, Prancūzijos automobilių gamintojai „Renault“ ir „PAS Peugeot-Citroen“ čia sulaukia daugiausiai dėmesio, kitus nustumdami į antrą planą.

Norintys apsilankyti tarptautinėje Paryžiaus automobilių parodoje, tą padaryti galės spalio 4–14 dienomis. Žurnalistams parodos durys bus atvertos spalio 2–3 dienomis.