aA
Prasidėjus karantinui ir paskelbus, kad Lietuvoje stoja visų nebūtinų paslaugų teikimas, valstybės įmonė „Regitra“ taip pat pranešė, kad dalį paslaugų perkelia į internetinę erdvę, o dalis nebus teikiama apskritai. Tokia žinia lietuviai stebisi, mat kai kurie jau susidūrė su nepavydėtina padėtimi.
„Regitra“
„Regitra“
© DELFI / Karolina Pansevič

„Regitra“ savo darbą perkėlė į internetinę erdvę ir uždarė visus savo padalinius, traktuodami, kad žmonės visus reikalus su automobilio registravimu gali susitvarkyti internetu. Ar tikrai?“ – stebėjosi „Delfi“ redakcijai parašiusi Aušra.

Jeigu norite pasiūlyti temą, pranešti apie problemą, su kuria susidūrėte, rašykite auto@delfi.lt

Moteris pasakojo, kad šiuo metu jos šeima yra likusi be automobilio, mat senąjį pardavė ir įsigijo kitą, naudotą, tačiau Lietuvoje dar neregistruotą. Pasak jos, įsigijus automobilį šis pirmiausia buvo suremontuotas, o susirūpinus registracija – prasidėjo karantinas.

„Skambiname į „Regitrą“, prisiskambinti praktiškai neįmanoma, atsiliepia nelabai gyvenimu patenkintas vyrukas ir į užduotą klausimą, kokiame padalinyje galima prisiregistruoti savo automobilį, gauname atsakymą – jokiame“, – pasakojo moteris.

Aušra neslėpė, jog bandė paaiškinti „Regitros“ specialistui, kad automoblis šeimai būtinas, mat dirbti nuotoliniu būdu neįmanoma, vykti į darbus reikia. Visgi vyras nesileido į jokias kalbas, pabrėžęs, kad viskas uždaryta.

Moteris pabrėžė, kad greičiausiai yra ir daugiau žmonių, kurie susidūrė su šia problema ir negali jos išspręsti, o dar keisčiau, pasak jos, kad dirba ir visos kitos įmonės, kurių paslaugos žmonėms reikalingos, netgi, pavyzdžiui, techninių apžiūrų centrai.

„Juk karantinas gali tęstis dar mėnesį arba du, kaip išspręsti iškilusią dilemą?“ – teiravosi „Delfi“ skaitytoja.

Ne tik lengvieji

Priekaištų nemažai paslaugų apribojusiai „Regitrai“ turi ir komercinio transporto pirkėjai, kurie tikina, kad jau dabar patiria tūkstantinius nuostolius, mat įsigytų transporto priemonių negali užregistruoti.

Ekskursija po „Regitrą“
Ekskursija po „Regitrą“
© DELFI / Karolina Pansevič

„Šimtai komercinio transporto stovi neregistruoti, mes visi patiriame tūkstantinius nuostolius vien dėl to, kad jūs sumanėte nedirbti, kai, pavyzdžiui, techninės apžiūros dirba. Ar protinga taip elgtis tokios krizės akivaizdoje“, – skundėsi vienas internautas, palikęs atsiliepimą „Regitrai“ internetinėje erdvėje.

Anot jo, transporto verslas yra labai jautrus visiems tokiems nesklandumams, tad keista, kad to nesupranta „Regitra“.

„Vėliau beliks aiškintis, kai spauda po visko pradės apie tai rašyti, bet verslai bus jau sužlugdyti. Jau kelios dienos, o sprendimo nėra, nors privatus verslas puikiai susitvarkė. „Regitros“ vadovai gali imti iš jų pavyzdį“, – piktinosi internautas.

Kai kuriems teks laukti

„Delfi“ parengtuose atsakymuose „Regitros“ Komunikacijos skyriaus specialistė Emiija Bardauskienė pabrėžė, kad karantino laikotarpiu, nuo kovo 16 iki kovo 30 d., fiziškai padaliniuose asmenys nėra aptarnaujami, tačiau teikiama nemažai elektroninių paslaugų.

Ji priminė, kad Lietuvoje jau registruotą automobilį galima savo vardu užsiregistruoti ir neapsilankius padalinyje, taip pat galima pranešti ir apie transporto priemonės pardavimą, užsisakyti naują transporto priemonės registracijos liudijimą ir pan.

„Kalbant apie tas transporto priemones, kurios dar nebuvo registruotos Lietuvoje, tai yra, įvežtos iš užsienio arba naujos, dar niekur neregistruotos, jų registracija bus galima iš karto pasibaigus karantinui“, – akcentavo E. Bardauskienė.

Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
© DELFI / Karolina Pansevič

Išimtys – naujiems automobiliams

Visgi atsižvelgus į naujų automobilių pardavėjų skundus apie stojančius verslus, „Regitra“ nusprendė leisti automobilių gamintojų atstovams, sudariusiems sutartis su įmone, leisti užregistruoti naujus automobilius.

„Dokumentus atstovai galės pateikti keliais būdais: atsiųsti paštu arba per kurjerio tarnybą, taip pat iš anksto suderinus telefonu, saugiai supakuotą siuntą pristatyti prie Vilniuje esančio „Regitros“ padalinio, kuris atsakygas už elektroninių užsakymų vykdymą visoje Lietuvoje“, – komentavo E. Bardauskienė.

Pasak jos, kai visi darbai bus atlikti, „Regitros“ darbuotojai susisieks ir praneš, kelintą valandą dokumentus ir numerio ženklus atstovai galės atsiimti. Pabrėžiama, kad padalinių viduje klientai nebus aptarnaujami, o už paslaugas bus atsiskaitoma apmokant išankstinę sąskaitą.

Visgi, ką daryti komercino transporto atstovams, kol kas E. Bardauskienė neatviravo. Pasak jos, sprendimas yra rastas, tačiau kol kas visos sąlygos dar tebėra derinamos.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(28 žmonės įvertino)
3.3214

„Porsche“ Lietuvoje tikisi rekordinių metų: klientams pristatė ir naujovę (2)

Lietuvos „ Porsche “ atstovai skelbia, kad šiemet Lietuvoje juntama ypač didelė prabangių...

„Tesla Model Y“ atkeliavo į Lietuvą (16)

Į Lietuvą ,,Tesla“ atvedęs startuotis ,,Deal on wheels“ pristato ketvirtąjį gamintojo modelį...

Vilnių užgrius dideli KET pokyčiai: pusė miesto gatvių gali tapti dviračių gatvėmis (308)

Vairuotojų laukia nemažai pokyčių. Gali būti, kad Senamiestyje reiks važiuoti lygiai su...

„Porsche“ pristatė elektrinį žvėrį: daugiau nei 1000 AG ir 2,5 sekundės iki 100 km/val.

Sportinių automobilių gamintojas „ Porsche “ toliau laužo standartus elektromobilių rinkoje....

„Mazda“ atnaujino populiarųjį CX-5: dar daugiau elegancijos ir saugumo (48)

Kokybe garsėjantis „ Mazda “ gamintojas atnaujino vieną populiariausių savo gamos modelių –...

Top naujienos

Pirmą kartą nepriklausomos Lietuvos istorijoje: po 12 val. kelionės į Vilnių atvyko ekspresas iš Talino (57)

Antradienį 21:00 į Vilniaus geležinkelio stotį atvyko specialus geležinkelio ekspresas iš...

Roma Macijauskaitė | D+

Miškininkas: kodėl reikia kirsti medžius ir kaip klimato kaita keičia miško veidą – stebimi anksčiau nematyti reiškiniai

„Mūsų, miškininkų , rūpestis – auginti ir veisti miškus, saugoti juos nuo žvėrių ir...

Po skaudžios netekties medikas paaiškino, kokia liga labiausiai kamuoja darbingo amžiaus jaunus žmones: čia yra paradoksas (85)

Visuomenę ir vėl sukrėtė žinia apie iš gyvenimo pasitraukusį mediką. Praėjusį penktadienį,...

Po pasibaigusių rinkimų Rusijoje neatmeta net kraštutinio scenarijaus: nieko nebeįmanoma padaryti (484)

Nebuvo jokių abejonių, jog Kremliaus režimas per šį savaitgalį vykusius Rusijos Valstybės...

Su Čanaku susirėmęs amerikietis – FIBA juodajame sąraše (4)

Praėjusiame sezone Panevėžio „Lietkabeliui“ atstovavęs, bet finišo tiesiojoje dėl klubo...

9 dalykai, kuriuos kiekviena moteris turėtų išguiti iš savo gyvenimo

Gerbiamieji, šiandien rašau apie dalykus, kuriuos, mano galva, reikia skubiai eliminuoti iš...

Edmundas Jakilaitis | D+

Apie karybą: brutalus žaidimas – kas pirmas pradėjo naudoti informacines technologijas kaip kovos priemonę?

Tai – jau trečiasis Edmundo Jakilaičio pokalbis apie karybą su Vilniaus universiteto Istorijos...

Išvardijo vyrus, kuriems dažniausiai nustato prostatos vėžį: vienas veiksnys grėsmę padidina 2–3 kartus (4)

Rugsėjo 15-oji – pasaulinė kovos su prostatos vėžiu diena. Remiantis statistikos duomenimis,...

Giedrius Petkevičius/Sausuolis | D+

Britų siaubas: jei pamatei nacių povandenį laivą, galimai kitas toks pats laivas mato tave

I-asis pasaulinis karas „prikaustė“ žmonijos dėmesį milijonais aukų ir kolosaliais...