aA
Prasidėjus karantinui ir paskelbus, kad Lietuvoje stoja visų nebūtinų paslaugų teikimas, valstybės įmonė „Regitra“ taip pat pranešė, kad dalį paslaugų perkelia į internetinę erdvę, o dalis nebus teikiama apskritai. Tokia žinia lietuviai stebisi, mat kai kurie jau susidūrė su nepavydėtina padėtimi.
„Regitra“
„Regitra“
© DELFI / Karolina Pansevič

„Regitra“ savo darbą perkėlė į internetinę erdvę ir uždarė visus savo padalinius, traktuodami, kad žmonės visus reikalus su automobilio registravimu gali susitvarkyti internetu. Ar tikrai?“ – stebėjosi „Delfi“ redakcijai parašiusi Aušra.

Jeigu norite pasiūlyti temą, pranešti apie problemą, su kuria susidūrėte, rašykite auto@delfi.lt

Moteris pasakojo, kad šiuo metu jos šeima yra likusi be automobilio, mat senąjį pardavė ir įsigijo kitą, naudotą, tačiau Lietuvoje dar neregistruotą. Pasak jos, įsigijus automobilį šis pirmiausia buvo suremontuotas, o susirūpinus registracija – prasidėjo karantinas.

„Skambiname į „Regitrą“, prisiskambinti praktiškai neįmanoma, atsiliepia nelabai gyvenimu patenkintas vyrukas ir į užduotą klausimą, kokiame padalinyje galima prisiregistruoti savo automobilį, gauname atsakymą – jokiame“, – pasakojo moteris.

Aušra neslėpė, jog bandė paaiškinti „Regitros“ specialistui, kad automoblis šeimai būtinas, mat dirbti nuotoliniu būdu neįmanoma, vykti į darbus reikia. Visgi vyras nesileido į jokias kalbas, pabrėžęs, kad viskas uždaryta.

Moteris pabrėžė, kad greičiausiai yra ir daugiau žmonių, kurie susidūrė su šia problema ir negali jos išspręsti, o dar keisčiau, pasak jos, kad dirba ir visos kitos įmonės, kurių paslaugos žmonėms reikalingos, netgi, pavyzdžiui, techninių apžiūrų centrai.

„Juk karantinas gali tęstis dar mėnesį arba du, kaip išspręsti iškilusią dilemą?“ – teiravosi „Delfi“ skaitytoja.

Ne tik lengvieji

Priekaištų nemažai paslaugų apribojusiai „Regitrai“ turi ir komercinio transporto pirkėjai, kurie tikina, kad jau dabar patiria tūkstantinius nuostolius, mat įsigytų transporto priemonių negali užregistruoti.

Ekskursija po „Regitrą“
Ekskursija po „Regitrą“
© DELFI / Karolina Pansevič

„Šimtai komercinio transporto stovi neregistruoti, mes visi patiriame tūkstantinius nuostolius vien dėl to, kad jūs sumanėte nedirbti, kai, pavyzdžiui, techninės apžiūros dirba. Ar protinga taip elgtis tokios krizės akivaizdoje“, – skundėsi vienas internautas, palikęs atsiliepimą „Regitrai“ internetinėje erdvėje.

Anot jo, transporto verslas yra labai jautrus visiems tokiems nesklandumams, tad keista, kad to nesupranta „Regitra“.

„Vėliau beliks aiškintis, kai spauda po visko pradės apie tai rašyti, bet verslai bus jau sužlugdyti. Jau kelios dienos, o sprendimo nėra, nors privatus verslas puikiai susitvarkė. „Regitros“ vadovai gali imti iš jų pavyzdį“, – piktinosi internautas.

Kai kuriems teks laukti

„Delfi“ parengtuose atsakymuose „Regitros“ Komunikacijos skyriaus specialistė Emiija Bardauskienė pabrėžė, kad karantino laikotarpiu, nuo kovo 16 iki kovo 30 d., fiziškai padaliniuose asmenys nėra aptarnaujami, tačiau teikiama nemažai elektroninių paslaugų.

Ji priminė, kad Lietuvoje jau registruotą automobilį galima savo vardu užsiregistruoti ir neapsilankius padalinyje, taip pat galima pranešti ir apie transporto priemonės pardavimą, užsisakyti naują transporto priemonės registracijos liudijimą ir pan.

„Kalbant apie tas transporto priemones, kurios dar nebuvo registruotos Lietuvoje, tai yra, įvežtos iš užsienio arba naujos, dar niekur neregistruotos, jų registracija bus galima iš karto pasibaigus karantinui“, – akcentavo E. Bardauskienė.

Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
© DELFI / Karolina Pansevič

Išimtys – naujiems automobiliams

Visgi atsižvelgus į naujų automobilių pardavėjų skundus apie stojančius verslus, „Regitra“ nusprendė leisti automobilių gamintojų atstovams, sudariusiems sutartis su įmone, leisti užregistruoti naujus automobilius.

„Dokumentus atstovai galės pateikti keliais būdais: atsiųsti paštu arba per kurjerio tarnybą, taip pat iš anksto suderinus telefonu, saugiai supakuotą siuntą pristatyti prie Vilniuje esančio „Regitros“ padalinio, kuris atsakygas už elektroninių užsakymų vykdymą visoje Lietuvoje“, – komentavo E. Bardauskienė.

Pasak jos, kai visi darbai bus atlikti, „Regitros“ darbuotojai susisieks ir praneš, kelintą valandą dokumentus ir numerio ženklus atstovai galės atsiimti. Pabrėžiama, kad padalinių viduje klientai nebus aptarnaujami, o už paslaugas bus atsiskaitoma apmokant išankstinę sąskaitą.

Visgi, ką daryti komercino transporto atstovams, kol kas E. Bardauskienė neatviravo. Pasak jos, sprendimas yra rastas, tačiau kol kas visos sąlygos dar tebėra derinamos.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(28 žmonės įvertino)
3.3214

Automobilių spalvos taip pat turi madą – pasakė, kuri madingiausia šiemet (3)

Nors garsioji Henrio Fordo frazė, kad klientai gali rinktis bet kokią „Model T“ spalvą, jei tik...

Dėl koronaviruso „Kia“ pratęsė savo automobilių garantiją

„ Kia Motors Corporation“ paskelbė apie „Kia Promise“ – globalios automobilių garantijos...

Kol kiti kalba apie praradimus, „Tesla“ džiūgauja: tokios geros metų pradžios nesitikėjo (18)

„ Tesla “ paskelbė 2020-ųjų metų pirmojo ketvirčio elektromobilių gamybos ir pristatymo...

BMW pardavimai dėl koronaviruso pandemijos sumažėjo penktadaliu (1)

BMW pirmą šių metų ketvirtį pardavė 20,6 proc. mažiau automobilių nei praėjusiais metais...

„Toyota“ papildė verslui skirtų modelių gamą – į Lietuvą atsivežė naujieną (2)

Vos prieš mėnesį šalyje pristatytas naujas keleivinis „ Toyota Proace City Verso“, o kovo...

Top naujienos

Italija skelbia užfiksavusi išgijimų nuo COVID-19 paros rekordą JK per parą nuo koronaviruso mirė rekordinis žmonių skaičius – 938, Prancūzija pratęs karantiną (69)

Italijoje per pastarąją parą užfiksuotas išgijimų nuo COVID-19 rekordas – 2009 žmonių,...

ECB vadovės kreipimąsis: COVID-19 – naujos formos sukrėtimas, anksčiau naudotos taisyklės netinka (86)

Visame pasaulyje valdžios institucijos mobilizuojasi kovai su koronavirusu. COVID-19 – naujos...

Sinoptikai papasakojo, koks oras laukia per Velykas: graži bus tik viena diena (9)

Ketvirtadienį prie Lietuvos artės šaltasis atmosferos frontas. Naktį trumpą lietų jis žada kai...

Nedarbas kasdien didėja: kur buvo daugiausia galimybių įsidarbinti, dabar didžiausia tikimybė būti atleistam (208)

Įvestas karantinas neabejotinai vienaip ar kitaip paveikė Lietuvos verslą – vieni prarado...

Nustebino kainos degalinėje: kodėl kortelių naudotojams už kurą reikia mokėti brangiau? (291)

„Delfi“ sulaukė skaitytojo laiško, kuriame jis išdėstė savo pastebėjimus apie kuro kainas...

Baltarusija moka nustebinti: Bresto stadione – „virtualūs“ sirgaliai (5)

Trečiadienį vakare sužaistos Baltarusijos taurės dvejos pusfinalio rungtynės, tačiau dėmesio...

Verslininkai: pinigų ir greitų sprendimų reikia dabar, po to bus vėlu (153)

Įpusėjo ketvirta savaitė karantine, šalies verslas susiduria su ypatingais iššūkiais, o...

Veryga valstybės vadovams rekomenduoja kas savaitę tikrintis dėl COVID-19 (243)

Aukščiausi šalies vadovai turėtų būti nuolat prevenciškai tiriami, ar neužsikrėtė koronavirusu.

Pranešė, kur lankėsi užsikrėtę koronavirusu: ėjo į darbus, apsipirkinėjo parduotuvėse, lankėsi vaistinėse (58)

Nacionalinis visuomenės sveikatos centras atliko epidemiologinį tyrimą ir išnagrinėjo, kur...

|Maža didelių žinių kaina