Galingiausias „Opel“ modelis „Insignia OPC” sulaukė atnaujinimo – pakeistos išvaizdos automobilis su modifikuota važiuokle debiutuos tarptautinėje automobilių parodoje Frankfurte rugsėjo mėnesį.
Opel Insignia OPC
© Gamintojo nuotr.

„Naujasis „Insignia” spinduliuoja naujumu, – sako, „Performance Cars & Motorsport“ direktorius Volkeris Strycekis. – Su dideliu dėmesiu smulkmenoms, mūsų inžinieriai suteikė jam ryžtingų motyvų, kurie akivaizdūs ne tik dizaine, bet ir vairuojant automobilį. Visa tai kilsteli OPC modelį į pirmąją vietą vidutinio dydžio serijinės gamybos sportinių automobilių segmente.“

Naujas „Insignia OPC” nustebins tik pažvelgus į jį. Atnaujinta išvaizda su charakteringais OPC dizaino elementais, primenančiais plėšrūno iltis priekyje ir gale ar integruotas dujų išmetimo vamzdis, pabrėžia galią ir asocijuojasi su „Nürburgring“ lenktynių trasa.

Žvilgsnį traukiantis kėbulas sukonstruotas remiantis moderniausiomis technologijomis. OPC važiuoklėje sustiprinta galinė ašis – kaip ir visuose naujuose „Insignia“ modeliuose – kur inžinieriai patobulino daugiau nei 60 proc. jos sudedamųjų dalių. Be to, vibracija ir triukšmas buvo sumažinti naudojant tam tikras priemones. Nauja ESP programa suteikia dar daugiau dinamikos ir koreguoja važiavimą kai yra nepakankamas ar per didelis pasukamumas.

Su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, visų varomų ratų „Insignia OPC“ nuo 0 iki 100 km įsibėgėja per 6 sek. („Sports Tourer“ per – 6,3 sek.), o maksimalus greitis yra 250 km/val. (su elektroniniu greičio ribotuvu). Be ribotuvo OPC su mechanine transmisija pasiekia 270 km/val. maksimalų greitį („Sports Tourer“ 265 km/val.).

OPC turi elektroniškai valdomą 4x4 varomų ratų sistemą. Visų varomų ratų sistema su „Haldex“ sankaba bei elektroniniu riboto praslydimo diferencialu nuolat prisitaiko prie važiavimo sąlygų, sukimo momentą tarp priekinių ir galinių ašių paskirsto santykiu nuo 0 iki 100 proc., taip pat ir tarp galinių ratų.

Kaip ir anksčiau, „Opel Insignia OPC“ turi 2.8 l, 325 AG variklį, kurio maksimalus sukamasis momentas siekia 435 Nm.

Automobilių sporto dvasia interjere

OPC vairuotojas jausis lyg automobilių sporto aplinkoje. Salone sumontuotos „Recaro” sėdynės, papildomai galima užsisakyti aptrauktas oda su atminties funkcija. Be standartinės informacijos, vairuotojas prietaisų skydelio ekrane gali sekti ir specifinius duomenis – tepalų slėgį, jų temperatūrą, akumuliatorius įtampą, droselio padėtį, stabdymo galią, pagreičio jėgą.

Vairas (galima rinktis ir šildomą) turi naują funkciją – tai pavarų perjungimas. Ši funkcija galima su automatine pavarų dėže. Todėl OPC vairuotojas galės greitai perjungti pavaras net ir važiuojant su automatine transmisija. Jei šia funkcija nesinaudojama 12 sekundžių, grįžtama prie automatinio režimo.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Lietuvis įsigijo greičiausią kada nors pagamintą „Porsche 911“ (53)

Lietuvos gatves jau greitai papuoš išskirtinis automobilis – sportinis raudonos spalvos „...

„Peugeot“ Vilniuje pristatė du naujus modelius ir paskelbė kainas (15)

Ketvirtadienį „Peugeot“ automobilių importuotojas Baltijos šalyse pristatė naujus modelius,...

Tyrimas: Lietuvoje mėgstamiausios „Audi“, „Toyota“ ir „Volkswagen“ automobilių markės (22)

Prieš dešimt metų, dar ekonominės krizės išvakarėse, didžioji dalis automobilį turinčių...

Atnaujintas populiariausias „Jeep“ Lietuvoje pasirodys metų gale (4)

Išskirtinė „ Jeep Renegade “ išvaizda bei pravažumas nedideliame kėbule – vis dar unikalus...

Ragina nelaukti ir skubiau uždrausti vidaus degimo variklius (241)

Londono meras Sadiqas Khanas ir kitų Didžiosios Britanijos miestų lyderiai ragina valdžią...

Top naujienos

Moters pagalbos šauksmas: kur dėtis po skyrybų su vaikais? (4)

Su vyru besiskirianti moteris atsidūrė akligatvyje – turi išsikraustyti iš namų, socialinio...

Gražulio vaikelio susilaukusi palangiškė: jis atsiprašė visos Lietuvos, tik ne manęs ir dukrelės (454)

Skandalingojo politiko Petro Gražulio vaikelio susilaukusi palangiškė Birutė Navickaitė neslepia,...

Vakarą praleidau ligoninės priimamajame: prakaito, alkoholio, šlapimo kvapai ir ilgas laukimas (317)

Niekas nenorėtų ten patekti. Nei kaip pacientas, nei kaip lydintysis. Bet kartais ne pačioje...

Mokesčių inspekcija paskaičiavo: jei 12 eurų mokate už kepsnį – turėtų atnešti du kilogramus mėsos (447)

Palangos verslininkų noras per vasarą užsidirbti visiems metams padarė meškos paslaugą visos...

Romas Sadauskas-Kvietkevičius. Nerašyta lietuvių sandora su valdžia: svarbiausia, kad nebūtų permainų (1)

Nesakykit man, kad po Šv. Jono dienos jau trumpėja, o sausros iškamuota gamta pradeda ruoštis...

Nakvynė pajūryje už 5 eurus: poilsiautojai iškenčia vos 2-3 dienas (159)

„Šalta, žmonių nėra, vasara – š*****“, – piktai rėžia namelius poilsiautojams...

Lietuvą palikdama Eurika Masytė sunkiai tramdė ašaras: ir šiandien dar jaučiuosi nepritapusi (134)

Minint valstybines šventes vis dar skamba legendinė daina „Laisvė“ ir turbūt nėra žmogaus...

Gentvilas: žemi liberalų reitingai – sunkiausio partijos laikotarpio atspindys (69)

Liberalų sąjūdžio pirmininkas Eugenijus Gentvilas sako, kad rekordiškai žemi jo vadovaujamos...

Atsakymas Užkalniui: Vilnius – nuostabus miestas (38)

Esu vilnietis, gyvenu čia jau apie dešimt metų, dirbu, kuriu šeimą ir didžiuojuosi savo miestu.

Bendrauti su Adomaičiu vengęs Brazys nesitiki stebuklų iš sugrįžtančių rinktinės veteranų (25)

Pirmąjį sezoną Vilniaus „Lietuvos ryto“ trenerių štabe pabaigęs Mindaugas Brazys poilsio...