Ekonomiškiausiu pasirinkimu taps modelis su 1.7 l CDTI (130 AG) varikliu, kuris derinamas su šešių laipsnių mechanine transmisija. Priekiniais ratais varomas automobilis turėtų sunaudoti 4,5 l dyzelino 100 km kelio, o anglies dvideginio tarša sieks 120 g/km. „Opel“ teigimu, šis variklis, pasiekiantis 300 Nm maksimalų sukimo momentą, yra vienas taupiausių mažų visureigių segmente. Modelis su automatine transmisija sunaudos 5,3 l/100 km, o anglies dvideginio tarša sieks 139 g/km. Taip pat galima rinktis 1.7 l turbodyzelinį, visų ratų (AWD) varomą variantą.

Turbobenzininė 1.4 l, 140 AG, 200 Nm „Mokka” versija su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže ir standartiškai montuojama su priekinių ratų pavara, 100 km sunaudoja 6,4 l degalų, o anglies dvideginio tarša neviršija 149 g/km.

Standartinė „Mokka“ bus siūloma su benzininiu 1.6 l 115 AG varikliu.

Visose „Mokka”, išskyrus 1,7 l CDTI su automatine transmisija versiją, montuojama degalus padedanti taupyti „Start/Stop” įranga. variantą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)