„Leidinio „Spiegel“, ARD televizijos tiriamosios žiniasklaidos laidos „Monitor“ ir „Deutsche Umwelthilfe“ jungtinio tyrimo „išvados neteisingos“, pareiškė K. T. Neumannas pranešime spaudai: „Mes „Opel“ kompanijoje neturime nelegalios programinės įrangos.“

Automobilių pramonės patikimumas susvyravo pernai rugsėjį kilusio skandalo dėl „Volkswagen Group“ automobilių emisijų duomenų klastojimo. Po to „Mitsubishi Motors Corp.“ pripažino, kad klastojo emisijų testų duomenis, o „Daimler“, JAV Teisingumo departamento nurodymu, tikrina galimus neatitikimus.

Balandį „Opel“ ir kiti automobilių gamintojai susitarė su Vokietijos Transporto ministerija atnaujinti 630 tūkst. automobilių Europoje įrangą ir sutaisyti temperatūros kontrolės programas, kurios neatitiko reikalavimų. Vis dėlto Vokietijos transporto ministras Alexanderis Dobrindtas pranešė, jog nerasta įrodymų, kad kiti automobiliai būtų naudoję klastojimo prietaisus, panašius į naudotus „Volkswagen“.
Karlas Thomasas Neumannas

Praėjusią savaitę „Spiegel“ ir ARD pranešė, kad „Opel“ su tam tikra programine įranga mažino emisijų parodymus, esant tam tikriems parametrams, kaip antai, didesniam nei 145 km per valandą greičiui ir variklių apsukoms viršijus 2400 per minutę. Klastojimai pastebėti „Zafira“ ir „Insignia“ modelių automobiliuose.

K. T. Neumannas pareiškė, kad kaltinimai nepagrįsti, „varikliai atitinka teisėtus reikalavimus“, o kaltinančios organizacijos neįsigilina į techninius reikalavimus ir juos suvokia „klaidingai supaprastintai“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)