Naujas 1,6 CDTI „ECOTEC“ variklis yra vienas pirmųjų „Opel“ dyzelinių agregatų, atitinkančių „Euro 6“ aplinkos taršos reikalavimus. Šis variklis bus galimas skirtingų galių ir bus montuojamas į skirtingus modelius.

Pagrindiniai naujo variklio tobulinimo tikslai buvo sumažinti skleidžiamą triukšmą, vibraciją, pasiekti didelę variklio galią ir sukamąjį momentą bei išlaikyti mažas degalų sąnaudas. Palyginti su 1.7 l varikliu, maksimali galia ir sukamasis momentas buvo padidinti atitinkamai iki 136 AG ir 320 Nm, o degalų sąnaudos sumažintos daugiau nei 10 proc., lyginant su tokio pat galingumo 2.0 l dyzeliniu varikliu.

„Opel“ iki metų pabaigos pristatys dar tris naujos kartos benzininius ir dyzelinius variklius, o iki 2016 m. iš viso pasirodys 23 nauji modeliai bei 13 naujų variklių.

Kompanijos teigimu, naująjį dyzelinį variklį sukūrė tarptautinė inžinierių komanda iš Turino, Riuselsheimo ir JAV. Jau šį pavasarį naujas 1.6 turbodyzelinis „ECOTEC“ variklis, kaip ir 1.6 l benzininis agregatas, bus gaminamas Szentgotthardo gamykloje Vengrijoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (63)