aA
„Opel Group“ generalinis direktorius Karlas Thomas Neumannas atidarydamas „Opel“ stendą Ženevos tarptautinėje automobilių parodoje, vykstančioje jau 86-tą kartą (visuomenei durys bus atviros kovo 3-13 dienomis), žurnalistams pristatė dvi pasaulines premjeras: sportinį ateities automobilį „GT Concept“ ir kompaktiško dydžio visureigį „Mokka X“.
© DELFI (R.Pletkaus nuotr.)

Be to, stende pristatyta dar nematyta naujosios Europos metų automobilio nugalėtojos „Opel Astra“ versija - „Astra TRC“, skirta kėbulinių automobilių lenktynėms. Čia stovi ir „Astra Sports Tourer” universalas, kuris jau po kelių savaičių pasirodys prekybos salonuose. Naujasis modelis kaip ir penkiaduris yra dar efektyvesnis, mažesnio svorio nei anksčiau bei galintis pasigirti naujausiomis technologijomis, teigia gamintojas.

Koncepcinis „Opel GT“ su galiniais varomais ratais ir priekyje ratų bazėje įmontuotu varikliu yra tiesioginis septintojo ir aštuntojo dešimtmečio „Opel GT“ bei „Monza Concept“, pristatyto 2013 m. Frankfurte, palikuonis. Tačiau automobilis yra ir avangardinis, ir puristiškas, be jokių detalių, kurios trukdytų sukurti švarias ir grynas formas.

Koncepcinis GT neturi durų rankenėlių, išorinių šoninių veidrodėlių ar kitų nebūtinų dekoratyvių detalių. Tai dinamiškas sportinis automobilis su ilgu variklio dangčiu, be jokių nereikalingų atsikišimų, su charakteringa raudona linija, dalinančia kėbulą horizontaliai – taip jį pranešime žiniasklaidai pristato „Opel“.

„Opel GT Concept“ sumontuotas 1,0 l darbinio tūrio, trijų cilindrų variklis su turbina, gerai žinomas „ADAM“, „Corsa“ ir „Astra“ modeliuose, savo sportinėje versijoje išvysto 107 kW/145 AG ir maksimalų 205 Nm sukimo momentą (degalų sąnaudos su koncepciniu GT dar nežinomos).

Variklio galia perduodama galiniams ratams per mechaninį besiblokuojantį diferencialą ir sekvencinę 6 pavarų greičių dėžę, kurios pavaros perjungiamos svirtelių prie vairo pagalba. Dvivietis vos 1000 kg sveriantis automobilis iš vietos iki 100 km/h įsibėgėja per 8 sekundes ir pasieka maksimalų 215 km/h greitį.

Be koncepcinio GT, „Opel” Ženevoje pristato ir atnaujintą „Mokka X“, kurios didžiausi pokyčiai – salone. Čia debiutuoja naujas prietaisų skydelis, įgavęs daugiau horizontalios formos elementų. Jis atrodo paprastas bei aiškus, bet kartu ir griežtesnis, dar tiksliau valdomas. Centrinė konsolė suprojektuota naujai – čia pasirinktinai įmontuojama naujausios kartos informacijos ir pramogų sistema su 7 ir 8 colių liečiamuoju ekranu.

Dvi naujausios kartos informacijos ir pramogų „IntelliLink” versijos leidžia naudotis išmanių telefonų funkcijomis, „Apple CarPlay” ir „Android Auto” paslaugomis.

„Mokka X“ montuojamas naujos kartos 1,4 l 112 kW/152 AG variklis su turbina ir tiesiogine degalų įpurškimo sistema. Jis derinamas su šešių laipsnių automatine pavarų dėže, „Start/Stop“ sistema ir prisitaikančia visų varomųjų ratų sistema (CO2 emisija ir degalų sąnaudos pagal esamus duomenis: 154 g/km, 6,6 l/100 km).

Nauja „Mokka X“ rinkoje pasirodys 2016 m. rudenį.

Ženevoje debiutuoja naujas „Opel“ turbodyzelis – 118 kW/160 AG, 1,6 l „BiTurbo CDTI“ agregatas, išvystantis maksimalų 350 Nm sukimo momentą. Šis variklis derinamas su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, „Start/Stop“ sistema ir mažo pasipriešinimo riedėjimui padangomis. Su šiuo varikliu „Astra Sports Tourer“ modelis 100 kilometrų nuvažiuos sunaudojęs vidutiniškai 4,1 l dyzelino (CO2 emisija: 109g/km, 108g/km – penkiaduris sedanas).

Naujas „Astra Sports Tourer“ galės pervežti ir didesnį krovinį – iki 1630 l, o tai yra 80 l daugiau nei pirmtakas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Įspėjo važinėjančius vasarinėmis padangomis: tik atrodo, kad jos vis dar tinkamos naudoti (7)

Klimato kaitos įrodymų toli ieškoti nereikia: pirmomis lapkričio dienomis lauko termometre...

Ką pakeitė nauji taršos standartai – automobilių gamintojai apie degalų sąnaudas nebemeluoja (8)

Dažnai su naujais automobiliais susiduriantys vairuotojai į gamintojų skelbiamas degalų sąnaudas...

Stovėjimo aikštelės dūsta nuo nenaudojamų automobilių: gresia ir baudos, ir konfiskavimas (94)

Bendro naudojimosi vietose paliktos neprižiūrimos, naudojimui netinkamos transporto priemonės kelia...

Vilniaus gatves užklojo tirštas rūkas: vairuotojai nemato net šviesoforų (47)

Sostinę ketvirtadienio vakara užklupo tirštas rūkas : staiga atvėsus oro temperatūrai...

Aplinkos ministerijos užmojis: per ateinančius ketverius metus – penkis kartus daugiau elektromobilių (13)

Per kelerius metus elektromobilių skaičius Lietuvoje turėtų išaugti penkis kartus, o...

Top naujienos

„Norfa“ atsitraukia: pirkėjai privertė keisti prekybos tinklo planus (63)

Prieš metus pirmąją parduotuvę be tradicinių kasų atidaręs mažmeninės prekybos tinklas...

Naujausiuose reitinguose – didėjanti praraja tarp lyderių (665)

Spalį smuko visuomenės palaikymas didžiausiai valdančiajai „valstiečių“ partijai, tačiau...

Pranckietis ragina pedagogus nedramatizuoti: gauna didesnį atlyginimą nei universiteto docentas (77)

Seimo pirmininkas Viktoras Pranckietis trečiadienį paragino pernelyg nedramatizuoti trečią...

Formalumus tvarkysiančios rinktinės sąraše – du „žali“ naujokai, penki „Ryto“ atstovai (13)

Lietuva jau turi kišenėje kelialapį į kitų metų pasaulio krepšinio pirmenybes, bet rinktinės...

Atskleidė schemą, kaip laimimi viešieji pirkimai ligoninėse: nustatė įdomią tendenciją papildyta (26)

STT analitinės antikorupcinės žvalgybos pareigūnai atliko tyrimą, kuriuo nustatė atvejus, kai...

Pietų pertrauka vietoje, kokios iki šiol nebuvo: nenorėjau iš čia išeiti iki paskutinės minutės (3)

Manęs labai dažnai paklausia, kokia gi ta mano mėgstamiausia pietų vieta Vilniuje. Ilgą laiką...

Apokaliptinės užuominos: Maskva turi planų prie pat JAV sienų? (299)

Panašu, kad Vladimiras Putinas ketina atkurti sovietmečio laikų radioelektroninės žvalgybos...

Nausėda: Lietuvos rezervai krizei amortizuoti nėra pakankami (51)

Seime prabilus apie artėjančią krizę skubama pabrėžti, kad ji nebūtų tokia, kaip 1998 metais...

Starkevičius: į Lietuvą grįžta baudžiava – žemė atimama, bet savininkas paliekamas ją dirbti (246)

Kazimieras Starkevičius , buvęs žemės ūkio ministras, ūkininkas, dabar Seimo narys ir...

Juozas Statkevičius: jei pradėčiau kalbėti, veikiausiai vėl likčiau atpirkimo ožiu (53)

„Apmaudu, kad tiek kelių pramyniau, iš esmės koja atidariau Paryžiaus duris, tačiau niekas tuo...