Be to, stende pristatyta dar nematyta naujosios Europos metų automobilio nugalėtojos „Opel Astra“ versija - „Astra TRC“, skirta kėbulinių automobilių lenktynėms. Čia stovi ir „Astra Sports Tourer” universalas, kuris jau po kelių savaičių pasirodys prekybos salonuose. Naujasis modelis kaip ir penkiaduris yra dar efektyvesnis, mažesnio svorio nei anksčiau bei galintis pasigirti naujausiomis technologijomis, teigia gamintojas.

Koncepcinis „Opel GT“ su galiniais varomais ratais ir priekyje ratų bazėje įmontuotu varikliu yra tiesioginis septintojo ir aštuntojo dešimtmečio „Opel GT“ bei „Monza Concept“, pristatyto 2013 m. Frankfurte, palikuonis. Tačiau automobilis yra ir avangardinis, ir puristiškas, be jokių detalių, kurios trukdytų sukurti švarias ir grynas formas.

Koncepcinis GT neturi durų rankenėlių, išorinių šoninių veidrodėlių ar kitų nebūtinų dekoratyvių detalių. Tai dinamiškas sportinis automobilis su ilgu variklio dangčiu, be jokių nereikalingų atsikišimų, su charakteringa raudona linija, dalinančia kėbulą horizontaliai – taip jį pranešime žiniasklaidai pristato „Opel“.

„Opel GT Concept“ sumontuotas 1,0 l darbinio tūrio, trijų cilindrų variklis su turbina, gerai žinomas „ADAM“, „Corsa“ ir „Astra“ modeliuose, savo sportinėje versijoje išvysto 107 kW/145 AG ir maksimalų 205 Nm sukimo momentą (degalų sąnaudos su koncepciniu GT dar nežinomos).

Variklio galia perduodama galiniams ratams per mechaninį besiblokuojantį diferencialą ir sekvencinę 6 pavarų greičių dėžę, kurios pavaros perjungiamos svirtelių prie vairo pagalba. Dvivietis vos 1000 kg sveriantis automobilis iš vietos iki 100 km/h įsibėgėja per 8 sekundes ir pasieka maksimalų 215 km/h greitį.

Be koncepcinio GT, „Opel” Ženevoje pristato ir atnaujintą „Mokka X“, kurios didžiausi pokyčiai – salone. Čia debiutuoja naujas prietaisų skydelis, įgavęs daugiau horizontalios formos elementų. Jis atrodo paprastas bei aiškus, bet kartu ir griežtesnis, dar tiksliau valdomas. Centrinė konsolė suprojektuota naujai – čia pasirinktinai įmontuojama naujausios kartos informacijos ir pramogų sistema su 7 ir 8 colių liečiamuoju ekranu.

Dvi naujausios kartos informacijos ir pramogų „IntelliLink” versijos leidžia naudotis išmanių telefonų funkcijomis, „Apple CarPlay” ir „Android Auto” paslaugomis.

„Mokka X“ montuojamas naujos kartos 1,4 l 112 kW/152 AG variklis su turbina ir tiesiogine degalų įpurškimo sistema. Jis derinamas su šešių laipsnių automatine pavarų dėže, „Start/Stop“ sistema ir prisitaikančia visų varomųjų ratų sistema (CO2 emisija ir degalų sąnaudos pagal esamus duomenis: 154 g/km, 6,6 l/100 km).

Nauja „Mokka X“ rinkoje pasirodys 2016 m. rudenį.

Ženevoje debiutuoja naujas „Opel“ turbodyzelis – 118 kW/160 AG, 1,6 l „BiTurbo CDTI“ agregatas, išvystantis maksimalų 350 Nm sukimo momentą. Šis variklis derinamas su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, „Start/Stop“ sistema ir mažo pasipriešinimo riedėjimui padangomis. Su šiuo varikliu „Astra Sports Tourer“ modelis 100 kilometrų nuvažiuos sunaudojęs vidutiniškai 4,1 l dyzelino (CO2 emisija: 109g/km, 108g/km – penkiaduris sedanas).

Naujas „Astra Sports Tourer“ galės pervežti ir didesnį krovinį – iki 1630 l, o tai yra 80 l daugiau nei pirmtakas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)