aA
Daugiau nei 150 kompanijos istorijos metų, kurioje niekada netrūko inovacijų, „Opel” ir vėl pristato naujoves. Novatoriškas „Opel Monza” koncepcinis automobilis bus pristatytas Frankfurto automobilių parodoje (IAA), rugsėjo 12 – 22 dienomis.
Opel Monza koncepcija
© Gamintojo nuotr.

„Opel” generalinis direktorius Dr. Karlas – Thomas Neumannas jau dabar kviečia žvilgtelėti į šios studijos užkulisius.

„DRIVE!2022” – tai aiški „Opel” kompanijos ir prekės ženklo ateities strategija, - sako Dr. Neumannas. – Ji apima daug sričių ir elementų, o kalbant apie ateities modelius – visi mūsų tikslai yra sudėti į „Opel Monza“ koncepcinį automobilį. Tai mūsų „Opel“ ateities vizija, neatsiejant pagrindinių vertybių: vokiečių inžinerija ir tikslumas derantis su žaviu dizainu, inovacijomis bei kasdienio važinėjimo tinkamumu. „Opel Monza“ ateities vizijos elementus atskleidžia su nauju įkvėpimu ir aiškumu. Šis prototipas turės didelį ir ilgalaikį poveikį visiems „Opel“ naujos kartos automobiliams.“

Koncepcinis „Monza”: naujos „Opel” automobilių kartos pradžia

„Monza Concept” parodys, ko „Opel” klientai gali tikėtis ateityje. Daugiau nei 6 tūkst. inžinierių, technikų bei dizainerių, Riuselsheime kuriančių naujos kartos „Opel” modelius, pagrindiniu prioritetu tapo – efektyvumas ir junglumas; galimybė prijungti išorines sistemas ar/ir įrenginius (pvz., išmaniuosius telefonus). „Monza” konstrukcija ir naudojamos medžiagos demonstruoja išskirtinį efektyvumą, kurį dar labiau pagerina aerodinamika bei naujausi pavaros sistemų sprendimai. Didžiulis šuolis informacinės pramoginės sistemos vystyme pasiūlys pirmaujančias laisvos prieigos galimybes.

Kuriant naujos kartos modelius, „Opel“ kelissyk drastiškai keitė ir jų dizainą, tačiau „Monza Concept“ atpažįstama kompanijos modelių stilistika. Koncepcinis automobilis pristato evoliucionavusią „Opel“ dizaino filosofiją – „skulptūriškas meniškumas ir vokiškas tikslumas“. Vizualiai siekiant išreikšti efektyvumą, kėbulo kontūruose labiau atsispindi atletiškas lankstumas nei vien tik jėgos tvirtumas.

Opel Monza koncepcija
Opel Monza koncepcija
© Gamintojo nuotr.

Šis dizainas išsyk pabrėžiamas automobilio priekyje. Žemesnės ir aptakesnės kėbulo linijos, aiškiai pabrėžiamas variklio dangtis ir ryškūs priekiniai žibintai suteikia automobiliui patikimumo vaizdą. Bendrame fone matomi ir „Opel“ tam tikri bruožai: tipiška variklio dangčio linija su dar ryškesniu trimačio vaizdo efektu, o chromuotos variklio aušinimo grotelės su „Opel“ logotipu centre, galuose užlinksta lyg lėktuvo sparnai. Dvi charakteringos aštrios linijos po priekiniais žibintais suteikia sportiškumo. Bendras „Monza Concept“ vaizdas – lengvas, atletiškas, efektyvus ir sukurtas jaudinti bei teikti vairavimo malonumą.

Sportiški „Opel“ modeliai visuomet buvo neatskiriami nuo funkcionalumo, todėl „Opel Monza“ galima įžvelgti ir 1978-1986 metų serijinio „Monza“ kupė šaknis. Šie modeliai pasižymi elegantiškumu, stilinga ir išmania dinamika, funkcionaliais sprendimais pritaikytais vairuotojui ir keleiviams. Abiejų modelių panašumai lengvai įžvelgiami, panašūs dizaino elementai – dydis, aptakus paviršius ir žemesnė vidurinė juosta skirianti langus. Originalioji „Monza“ buvo pirmasis automobilis rinkoje su skaitmeniniu prietaisų skydeliu, tad koncepcinis „Monza“ ir toliau tobulėja šioje srityje. Ji pristato naujoviškas technologijas, ateities kartų informacines – pramogines bei junglumo galimybes, parodydamas kaip ateities „Opel“ automobiliai padės tenkinti visuomenės poreikius. Tai bus daug daugiau nei individualus mobilumas ir vairavimo patirtis.

Opel Monza KC 5 (1985 m.)
Opel Monza KC 5 (1985 m.)
© Gamintojo nuotr.

„Opel Experimental GT”: IAA parodai rengiamų studijų vizijos pradžia

Moderni „Monza” koncepcija – tai IAA studijos vizija, kurią „Opel” puoselėja nuo 1965 metų su įspūdingu „Opel Experimental GT” modeliu. Tuo metu „Opel” buvo pirmasis automobilių gamintojas pristatęs koncepcinį modelį Europoje automobilių parodoje, su didžiule sėkme.

Modelis „Experimental GT“ tapo populiarus tarp žiniasklaidos atstovų ir visuomenės. Tai buvo atspirties taškas toliau pristatant koncepcinius automobilius, inovacijas ir prekės ženklo ateities vystymo idėjas. „Opel“ prototipų studijos 1960 m. metais tapo itin populiarios ir paskatino konkurentus Europoje pristatyti savus koncepcinius modelius.

„Su „Opel Monza“ mūsų automobilių ateitis tampa labiau apčiuopiama“, - sako „Opel generalinis direktorius K.T. Neumannas. Siekdamas dar didesnio smalsumo pakurstymo prieš pasaulinę premjerą, jis priduria: „Dar negalime atskleisti visų interjero dizaino smulkmenų ir kaip naujausios technologijos padės iš naujo įvertinti vairavimo patirtį, tačiau galiu garantuoti, jog jo inovatyvios kėbulo dizaino proporcijos privers atsigręžti ne vieną praeivį. Bet tai tik vizualiai matomas šuolis į priekį. Kiekvienas turėtų aplankyti „Opel“ stendą IAA parodos metu ir išvysti „Opel“ ateityje!“

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Latvijos „2020 metų automobiliu“ išrinktas „Škoda Kamiq“

Įnirtingoje kovoje konkurso „Latvijos 2020 metų automobilis“ pagrindinį titulą iškovojo...

Elonas Muskas paskelbė, kurioje Europos šalyje stovės naujausia „Tesla“ gamykla (4)

Per Vokietijoje vykusį automobilių apdovanojimų renginį ir atsiimdamas „Golden Steering...

Kanada nusprendė netylėti dėl „dyzelgeito“ – kelia bylą „Volkswagen“ (3)

Kanados prokurorai pirmadienį pareiškė kaltinimus Vokietijos automobilių gamintojai „...

„Audi“ pristatė atnaujintą RS 5: žada dar daugiau galios (1)

„ Audi “ pristatė atnaujintus „RS 5 Coupe“ ir „RS 5 Sportback“ modelius, kurie dabar...

Kelininkai perspėja: dieną eismo sąlygas sunkins stipraus vėjo gūsiai

Dieną eismo sąlygas sunkins vėjas, perspėja Lietuvos automobilių kelių direkcija . Po stipraus...

Top naujienos

Jakilaitis tikisi, kad Skvernelis savo prašymą atsiims (118)

„Mes negalvojome, kad tai tyliai praeis ar kažkaip kitaip. Mes galvojome, kad vienintelis Saulius...

Pasaulio žemėlapis 2020 metams: kur ekonomika augs sparčiausiai (40)

Tarptautinio valiutos fondo duomenimis, kitais metais bendrasis vidaus produktas labiausiai augs...

Orijaus kelionės. Turtuolių dangoraižis virto landyne: norėdami čia vykti pasisamdykite apsauginį (3)

Pietų Afrikos Respublikoje keliavęs Orijus Gasanovas apsilankė aukščiausiame dangoraižyje visame...

Eglė Juozėnaitė

Filosofas apie gyvenimo prasmės paieškas: tai ne karjera, didelė alga ir net ne šeima

Bet kuris iš mūsų gali labai daug ką. Gali pasikeisti iš visiško lūzerio į absoliutų...

Užkalnis. Niekas nenorėjo dirbti (248)

Buvo toks filmas iš sovietinių laikų: „Niekas nenorėjo mirti“. Su šiomis dienomis niekaip...

Reto grožio eglės puošia ne tik Vilnių ir Kauną: išrinkite mieliausią Lietuvos eglutę (76)

Kalėdinės nuotaikos pasklido po visą Lietuvą – šventėms ruošiasi ir didesni, ir mažesni...

Drabužiai, kuriuos privalu turėti: atsižvelkite, kuriam iš šių 4 tipų priklausote (3)

Nesvarbu, ar esi rimtos advokatų firmos partnerė, ar dirbi jaunimo start-up‘e – vis tiek...

Dėl kokių priežasčių moterys skiriasi su vyrais (3)

Dėmesio, vyrai – dar nė vienas vyras nebuvo paliktas moters todėl, kad buvo pernelyg dėmesingas.

Venckienės sūnus Karolis: galėjome bėgti į Meksiką, bet mes tikėjomės, kad mama nebus išduota Lietuvai (385)

Neringos Venckienės sūnus Karolis Venckus LNK laidai „Bus visko“ papasakojo apie gyvenimą...

Vilniaus oro uosto netradicinė eglutė sulaukė užsienio žiniasklaidos dėmesio: ji pagaminta iš draudžiamų gabenti daiktų (7)

Vilniaus oro uoste jau kurį laiką stovi netradicinė Kalėdų eglutė, kuri pagaminta iš...