aA
Daugiau nei 150 kompanijos istorijos metų, kurioje niekada netrūko inovacijų, „Opel” ir vėl pristato naujoves. Novatoriškas „Opel Monza” koncepcinis automobilis bus pristatytas Frankfurto automobilių parodoje (IAA), rugsėjo 12 – 22 dienomis.
Opel Monza koncepcija
Opel Monza koncepcija
© Gamintojo nuotr.

„Opel” generalinis direktorius Dr. Karlas – Thomas Neumannas jau dabar kviečia žvilgtelėti į šios studijos užkulisius.

„DRIVE!2022” – tai aiški „Opel” kompanijos ir prekės ženklo ateities strategija, - sako Dr. Neumannas. – Ji apima daug sričių ir elementų, o kalbant apie ateities modelius – visi mūsų tikslai yra sudėti į „Opel Monza“ koncepcinį automobilį. Tai mūsų „Opel“ ateities vizija, neatsiejant pagrindinių vertybių: vokiečių inžinerija ir tikslumas derantis su žaviu dizainu, inovacijomis bei kasdienio važinėjimo tinkamumu. „Opel Monza“ ateities vizijos elementus atskleidžia su nauju įkvėpimu ir aiškumu. Šis prototipas turės didelį ir ilgalaikį poveikį visiems „Opel“ naujos kartos automobiliams.“

Koncepcinis „Monza”: naujos „Opel” automobilių kartos pradžia

„Monza Concept” parodys, ko „Opel” klientai gali tikėtis ateityje. Daugiau nei 6 tūkst. inžinierių, technikų bei dizainerių, Riuselsheime kuriančių naujos kartos „Opel” modelius, pagrindiniu prioritetu tapo – efektyvumas ir junglumas; galimybė prijungti išorines sistemas ar/ir įrenginius (pvz., išmaniuosius telefonus). „Monza” konstrukcija ir naudojamos medžiagos demonstruoja išskirtinį efektyvumą, kurį dar labiau pagerina aerodinamika bei naujausi pavaros sistemų sprendimai. Didžiulis šuolis informacinės pramoginės sistemos vystyme pasiūlys pirmaujančias laisvos prieigos galimybes.

Kuriant naujos kartos modelius, „Opel“ kelissyk drastiškai keitė ir jų dizainą, tačiau „Monza Concept“ atpažįstama kompanijos modelių stilistika. Koncepcinis automobilis pristato evoliucionavusią „Opel“ dizaino filosofiją – „skulptūriškas meniškumas ir vokiškas tikslumas“. Vizualiai siekiant išreikšti efektyvumą, kėbulo kontūruose labiau atsispindi atletiškas lankstumas nei vien tik jėgos tvirtumas.

Opel Monza koncepcija
Opel Monza koncepcija
© Gamintojo nuotr.

Šis dizainas išsyk pabrėžiamas automobilio priekyje. Žemesnės ir aptakesnės kėbulo linijos, aiškiai pabrėžiamas variklio dangtis ir ryškūs priekiniai žibintai suteikia automobiliui patikimumo vaizdą. Bendrame fone matomi ir „Opel“ tam tikri bruožai: tipiška variklio dangčio linija su dar ryškesniu trimačio vaizdo efektu, o chromuotos variklio aušinimo grotelės su „Opel“ logotipu centre, galuose užlinksta lyg lėktuvo sparnai. Dvi charakteringos aštrios linijos po priekiniais žibintais suteikia sportiškumo. Bendras „Monza Concept“ vaizdas – lengvas, atletiškas, efektyvus ir sukurtas jaudinti bei teikti vairavimo malonumą.

Sportiški „Opel“ modeliai visuomet buvo neatskiriami nuo funkcionalumo, todėl „Opel Monza“ galima įžvelgti ir 1978-1986 metų serijinio „Monza“ kupė šaknis. Šie modeliai pasižymi elegantiškumu, stilinga ir išmania dinamika, funkcionaliais sprendimais pritaikytais vairuotojui ir keleiviams. Abiejų modelių panašumai lengvai įžvelgiami, panašūs dizaino elementai – dydis, aptakus paviršius ir žemesnė vidurinė juosta skirianti langus. Originalioji „Monza“ buvo pirmasis automobilis rinkoje su skaitmeniniu prietaisų skydeliu, tad koncepcinis „Monza“ ir toliau tobulėja šioje srityje. Ji pristato naujoviškas technologijas, ateities kartų informacines – pramogines bei junglumo galimybes, parodydamas kaip ateities „Opel“ automobiliai padės tenkinti visuomenės poreikius. Tai bus daug daugiau nei individualus mobilumas ir vairavimo patirtis.

Opel Monza KC 5 (1985 m.)
Opel Monza KC 5 (1985 m.)
© Gamintojo nuotr.

„Opel Experimental GT”: IAA parodai rengiamų studijų vizijos pradžia

Moderni „Monza” koncepcija – tai IAA studijos vizija, kurią „Opel” puoselėja nuo 1965 metų su įspūdingu „Opel Experimental GT” modeliu. Tuo metu „Opel” buvo pirmasis automobilių gamintojas pristatęs koncepcinį modelį Europoje automobilių parodoje, su didžiule sėkme.

Modelis „Experimental GT“ tapo populiarus tarp žiniasklaidos atstovų ir visuomenės. Tai buvo atspirties taškas toliau pristatant koncepcinius automobilius, inovacijas ir prekės ženklo ateities vystymo idėjas. „Opel“ prototipų studijos 1960 m. metais tapo itin populiarios ir paskatino konkurentus Europoje pristatyti savus koncepcinius modelius.

„Su „Opel Monza“ mūsų automobilių ateitis tampa labiau apčiuopiama“, - sako „Opel generalinis direktorius K.T. Neumannas. Siekdamas dar didesnio smalsumo pakurstymo prieš pasaulinę premjerą, jis priduria: „Dar negalime atskleisti visų interjero dizaino smulkmenų ir kaip naujausios technologijos padės iš naujo įvertinti vairavimo patirtį, tačiau galiu garantuoti, jog jo inovatyvios kėbulo dizaino proporcijos privers atsigręžti ne vieną praeivį. Bet tai tik vizualiai matomas šuolis į priekį. Kiekvienas turėtų aplankyti „Opel“ stendą IAA parodos metu ir išvysti „Opel“ ateityje!“

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

BMW turi elektrinį visureigį: oficialiai pristatė „iX3“ modelį (4)

Pirmasis visiškai elektrinis Vokietijos „premium“ segmento automobilių gamintojos BMW...

Kaip keičiasi šiuolaikiniai automobiliai ir ką privalo užtikrinti jų gamintojai? (4)

Augant mobilumui, kintant gyvenimo sąlygoms automobiliuose tenka praleisti vis daugiau laiko. Tokie...

„Nissan“ sukūrė biurą elektromobilyje: tokį jau galima apžiūrėti ir Lietuvoje

Japonų gamintojas „ Nissan “ kartu su Didžiojoje Britanijoje įsikūrusia dizaino kompanija...

Per tūkstantį gyventojų pasinaudojo kompensacijomis įsigyjant transporto priemones

Daugiau nei 1000 šalies gyventojų jau pasinaudojo galimybe utilizuoti taršų automobilį ir gauti...

„Volkswagen“ koncernas pildo savo elektromobilių kolekciją: „Seat“ pristatė elektrinį „Cupra el-Born“ (11)

„ Volkswagen “ koncernui priklausantis Ispanijos automobilių gamintojas „ Seat “ tik ką...

Top naujienos

Konstitucinio Teismo darbuotojai pratrūko: valstybės institucijoms apskundė patį teismo pirmininką Dainių Žalimą (169)

Grupė Konstitucinio Teismo (KT) darbuotojų teismui laikinai vadovaujantį teismo pirmininką,...

Už mažas algas dirbti nebeapsimoka: lietuviai mėgaujasi išmokomis (364)

Užimtumo tarnyba (UT) šalyje fiksuoja rekordinį nedarbą, tačiau tuo pačiu metu Lietuvoje...

Koronaviruso protrūkis Kauno įmonėje: serga 18, dar tiriami apie 200 darbuotojų galimai nesilaikė saviizoliacijos (135)

Kaune įmonėje „Hegelmann Transporte“ kilus koronaviruso protrūkiui tiriami apie 200 šios...

Gražina Kristina Sviderskytė

Nebūti dalykai, sujaukę „Lituanicos“ istoriją: „vokiečių išgamos“

Atmintis yra keistas reiškinys: žmonės geba atsiminti nebūtus dalykus. Ypač po sukrečiančių,...

Katė maiše: kokį džokerį po Eurolygos kortų malka pakišo „Žalgiris“? (8)

Šių metų pradžioje šalies futbolo čempionė Marijampolės „Sūduva“ pirmą kartą istorijoje...

Indrė Stonkuvienė iš instagramo pragyvena jau 3 metus: įvardijo, kiek kainuoja jos vienas įrašas (67)

Prieš beveik aštuonerius metus, kuomet gimė dukra Cecilija, viena įtakingiausių šalies nuomonės...

Žemaitaičio, Zuoko ir Paulausko partija paskelbė pirmą rinkimų sąrašo penketuką (23)

Seimo nario Remigijaus Žemaitačio vadovaujamos partijos „ Laisvė ir teisingumas “ valdyba...

17 milijonų žmonių apėmęs tyrimas parodė tikruosius COVID-19 mirčių rizikos faktorius (17)

Visi žino, kad COVID-19 yra pavojingesnė vyresniems ir ligotiems žmonėms. Tačiau tai – tik...

Norvegijoje užpuolikas žiauriai subadė kelias moteris, viena mirė (54)

Norvegijos policija trečiadienį pranešė sulaikiusi vieną asmenį po incidento, per kurį buvo...

Skelbimų lentoje Radviliškio rajone – Skvernelį įžeidžiantis plakatas, sureagavo policija (11)

Policijai pranešta apie Radviliškio rajone, Baisiogalos miestelyje, skelbimų lentoje kabėjusį...

|Maža didelių žinių kaina