„Chevrolet“ per pastaruosius 18 mėnesių pristatė keletą naujų modelių, tarp kurių yra „Orlando“ vienatūris bei miesto mažylis „Spark“, ir pakurstė kalbas, kad ši markė pradės konkuruoti su „Opel“, rašo „Autocar“.

„Be jokių abejonių, „Chevrolet“ dėl naujų modelių sulauks daugiau užsakymų. Todėl logiška, kad norėtume, jog „Opel/Vauxhall“ modelių gama ir jų įvaizdis būtų aukščiau ir taip turėtume daugiau išskirtinumo. Žinoma, tai neįvyks per naktį, turime laimėti palyginamuosius testus prieš konkurentus ir įrodyti savo technines galimybes“, – sakė jis.

Vis dėlto N.Reilly pabrėžia, kad rinkos analizė rodo, jog tik 1,5 proc. „Opel“ pirkėjų svarsto „Chevrolet“ kaip alternatyvą.

„Chevrolet“ yra Amerikos prekės ženklas su savo reputacija, ir jų tikslas yra siūlyti žemesnę nei masinių gamintojų kainą. O „Opel“ yra tikras europietiškas prekės ženklas. Tokie modeliai kaip „Meriva“ ir „Ampera“ rodo, kad mūsų technologijos tam tikrais atvejais yra pirmaujančios, skirtingai nei „Chevrolet“. Tačiau „Chevrolet“ visada galės pasiūlyti gerą kainos-kokybės santykį“, – sakė N.Reilly.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją