Net ir pritvirtinus dviračius, „FlexFix“ laikiklį galima pasukti į šoną, kad atidaryti galines duris ir patogiai patekti į bagažo skyrių. Šių metų pabaigoje rinkoje pasirodysiančio kompaktinio visureigio pakrovimo galimybės gali būti praplėstos naujos kartos dviračių laikikliu „FlexFix”. Antros kartos „FlexFix” įrenginio komplektą papildė adapteris, kuris gali įtvirtinti papildomus du dviračius, o visų trijų dviračių svoris gali siekti iki 60 kg. „FlexFix“ laikiklio kaina Vokietijoje yra nuo 590 eurų (2035 litų). Specialus adapterio komplektas kainuos apie 191 eurus (659 litus).

„FlexFix” sistema

„Opel” yra vienintelis automobilių gamintojas, siūlantis stacionarų, visiškai integruotą „FlexFix“ dviračių laikiklį. Itin patogiai naudojamam įrenginiui nereikia jokių papildomų įrankių. Specialūs laikikliai su guminiais įdėklais saugiai ir patikimai įtvirtina dviračius.

Nauja laikiklio sistema turi saugos užraktą, todėl „Mokka“ palikus be priežiūros, dviračiai bus apsaugoti nuo ilgapirščių. Net ir esant pritvirtintiems dviračiams, į „Mokka“ bagažo skyrių bus paprasta patekti, nes laikiklis su visu kroviniu pasisuka į šoną.

Antros kartos „Opel FlexFix“ sistema lyginant su įprastais dviračių gabenimo laikikliais yra patraukli dėl ergonomiškumo. Palyginus su laikikliu ant stogo, dviračių nereikia sunkiai kilnoti aukštai virš galvų, nes „FlexFix“ įrengtas žemai. Tai įvertino ir Vokietijos stuburo ligų gydytojų asociacija (AGR – „Action for Healthy Backs“) kaip ir ergonomiškas „Mokka“ salone įtaisytas sėdynes. Kitas, dviračius gabenant įtvirtinus laikikliu automobilio gale, privalumas yra tas, kad nėra taikomas 120 km/h greičio apribojimas Vokietijos greitkeliuose, kuris galioja juos vežant ant automobilio stogo.

„Mokka“ apjungia funkcionalumą, komfortą ir nuotykius

Nepaisant nedidelio 4,28 m ilgio, „Mokka” patogiai talpina 5 suaugusius keleivius, pasižymi funkcionalumu, patogumu, aukšta sėdėjimo pozicija ir polėkio prieskoniu. „Mokka“ yra pritaikytas ne tik miestui, bet ir bekelei. Todėl be tik priekinių varančių ratų, „Mokka“ galima užsisakyti ir su visais varančiais ratais, norint didesnio stabilumo važiuojant neasfaltuotais keliais.

Visureigiams galią teikia trys efektyvūs varikliai. Variantuose su mechanine transmisija montuojama degalus taupanti „Start/Stop” sistema. Variklių gamą sudaro benzininiai agregatai 1.6 l 85 kW/115 AG ir 1.4 l „Turbo”, 103 kW/140 AG, pasiekiantis 200 Nm sukimo momentą. Taip pat ekonomiškas 1,7 l CDTI, 93 kW/130 AG turbodyzelinis motoras, kuris turi 300 Nm sukimo momentą ir mažą anglies dvideginio taršą.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (35)