aA
Taupesni, patogesni ir šiuolaikiškesni. Taip būtų galima apibūdinti naująsias „Opel Insignia“ modelio versijas. Vienos iš jų – „Insignia ecoFlex“ (118 kW/160 AG) modifikacijos degalų sąnaudos siekia 4,9 l/100 km, o emisija neviršija 129 g/km. Gamintojų teigimu, važiavimo komfortą padidina nuslopintas dyzelinių variklių triukšmas ir sumažinta vibracija bei pagerinta salono garso apsauga, rašoma gamintojo pranešime žiniasklaidai.
Opel Insignia ecoFLEX
Opel Insignia ecoFLEX
© Gamintojo nuotr.

Nuo šių metų rugpjūčio pasirodysiančiuose „Insignia” automobiliuose sumažintas anglies dvideginio emisijos lygis. Nepaisant šio laikmečio reikalavimus atitinkančio patobulinimo, naujosios „Opel“ modifikacijos pasižymės netgi didesniais variklio pajėgumais ir geresnėmis valdymo savybėmis.

„Insignia“ automobiliai išsiskiria ne tik sumažinta emisija ir nuosaikesnėmis degalų sąnaudomis. Šie „Opel“ modeliai pretenduoja į lyderius tarp vidutinės klasės varžovų pagal važiavimo taupumą ir nedideles eksploatacijos išlaidas. Gamintojai pabrėžia, kad pastarieji patobulinimai įgyvendinti ne automobilio dinamiškumo sąskaita, tad „Insignia” modelis neprarado galimybės vairuotojui teikti veržlaus važiavimo džiaugsmo.

Patobulinti dyzeliniai 110, 130 ir 160 AG varikliai, montuojami į „Insignia“ automobilius, tapo ne tik tylesni, bet ir sumažėjo jų keliama vibracija. Pirmą kartą istorijoje „Opel” gamintojai dyzelinius variklius ėmė komponuoti į „Insignia“ versijas su prisitaikančia 4X4 sistema. Technines inovacijas praturtino pokyčiai „Insignia“ išvaizdoje ir komplektacijų įvairovė. Kėbulai pradėti dažyti nauja „Dark Mahogany“ išorės spalva, o modifikacijų pasirinkimas praplėstas dviem papildomais įrangos lygiais.

Geriausią patobulinimų, atliktų „Insignia“ automobiliuose, rezultatą – 19 proc. sumažintą emisiją – atspindi „Insignia ecoFlex“ (96 kW 130 AG ir 118 kW/160 AG) versija. Jos degalų sąnaudos neviršija 4,9 l/100 km, o emisija – 129 g/km. Tokios „Insignia ecoFlex“ automobilio savybės leidžia tikėtis mokesčių lengvatų daugelyje Europos šalių.

Masyvesnė „Insignia Sport Tourer“ universalo „ecoFlex“ modifikacija taip pat pasižymi nuosaikiomis degalų sąnaudomis, siekiančiomis 5,1 l/100 km, o emisija neviršija 134 g/km. Nepaisant „Opel“ gamintojų užsibrėžtų draugiškumo aplinkai ir taupumo siekių, „Insignia ecoFlex” modifikacijų varikliai (su turbinos slėgio padidinimo funkcija) pasiekia 118 kW/160AG ir maksimalų 380 niutonmetrų sūkio momentą.

Dyzeliniuose 2,0 litro (110 ir 130 AG) varikliuose įdiegta mažesnės apimties turboįpūtimo technologija, lemianti nuosaikesnes degalų sąnaudas ir žemą emisiją. Pasiekti šioms savybėms padeda ir kiti variklio konstrukcijos patobulinimai, pagerinantys oro apykaitą ir degimo ciklą bei leidžiantys efektyviau panaudoti spaudimą išmetamųjų dujų, kurios tuo pačiu išvalomos nuo kenksmingų teršalų.

Dyzeliniuose 2,0 l turbo (162 kW/220AG) varikliuose „Opel” inžinieriai įdiegė patobulintą variklio valdymo bloką, 11 proc. sumažinantį degalų sąnaudas ir emisiją. Pasiekti tokio rezultato padeda ir pavarų jungimo indikatorius, nuo šiol standartiškai montuojamas į „Insignia“ modelius.

Dyzeliniai varikliai – į „Insignia” versijas su prisitaikančia 4X4 sistema

Pardavimų tyrimai rodo, kad 45 proc. Europos „Opel” automobilių pirkėjų pirmenybę teikia modeliams su 2,0 l turbodyzeliniais varikliais. Didėja ir „Insignia” versijų su prisitaikančia 4X4 sistema populiarumas. Dėl šios sparčiai augančios paklausos į „Insignia“ modifikacijas su prisitaikančia 4X4 sistema pradėti montuoti 2,0 l turbodyzeliniai (118 kW/160 AG) varikliai. Tokios „Insignia“ versijos, rinką pasieksiančios jau šį rudenį, garantuoja saugų važiavimą bet kokia kelio danga, patikimą sukibimą ir gerą automobilio valdymą.

„Insignia” atitinka paskutiniąsias mados tendencijas

Kartu su variklių ir transmisijų patobulinimais „Insignia” modelį „Opel” dizaineriai atnaujino šilta „Dark Mahogany” išorės spalva. Šiuolaikišką išvaizdą bei pasirinkimo įvairovę praturtina ir salono aukščiausios kokybės odos apdaila, pavadinta „Indian summer”. Modernus konjako spalvos odos interjeras, atitinkantis naujausios mados reikalavimus, pasižymi skirtingais susiuvimo metodais. Kontrastingus dygsnius keičia siūlės su švelnia kašmyro spalva. Visa tai panaudota ne tik sėdynių, bet ir durų, vairo bei pavarų svirties apdailoje.

„Insignia” modelio ženklas įspaustas į sėdynių ir kilimėlių paviršius. Odos apdailos interjeras salonui suteikia prabangos pojūtį.

„OPC-Line” vidaus apdailos komplektas atpažįstamas pagal aliuminio pedalus ir tamsias galvos atramas bei sportinį vairą, aptrauktą oda, kuri gaubia ir pavarų svirtį.

„Insignia” modeliuose įdiegta „Sport Edition” sportiškos įrangos versija komponuojama su juodos spalvos interjeru bei „OPC-Line” vidaus ir išorės įrangos paketais.

Išoriškai naujųjų „Insignia” komplektacijų atstovai išsiskiria pažemintais priekiniais ir galiniais bamperiais, platesniais slenksčiais ir 19 arba 20 colių skersmens lydinio ratlankiais. „Sport Edition“ įrangos versija siūloma su „Cosmo“ ir „Sport“ apdailos lygiais.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

„Ford Kuga“ įkraunamasis hibridas – populiariausias tokio tipo modelis Europoje (2)

Remiantis naujausiais rinkos duomenimis, pirmojoje 2021 m. pusėje populiariausiu įkraunamuoju...

Būsimi „klevai“ turi porą mėnesių pasiruošti naujovei: „Regitra“ į vairavimo egzaminą įtraukė naują užduotį (114)

„ Regitra “ B kategorijos siekiantiems vairuotojams praktikos egzaminuose įtrauks papildomą...

„Hyundai“ pristatė rimtą konkurentą „Volkswagen T-Cross“ ir „Ford Puma“ visureigiams: patrauks ne vieno dėmesį (6)

Automobilių gamintojai nesnaudžia ir rinkai pristato vis naujus modelius. Ne išimtis ir...

Neįtikėtina mintis: labiausiai apkrautuose greitkeliuose sunkvežimiai galės važiuoti kaip troleibusai (7)

Technologijų kompanijos „ Continental “ padalinys „Continental Engineering Services“ ir „...

„Volkswagen“ turi naujienų: į kelius išridens kompaktišką visureigį – nusipirksit jau kitąmet (17)

Naujasis kompaktiškas krosoveris „Taigo“ – tai pirmas Europos rinkai skirtas „Volkswagen“...

Top naujienos

Valdančiosios daugumos atstovas: kai kurie mūsų ministrai nepajėgūs adekvačiai vertinti situacijos, laikas su jais atsisveikinti  nuskambėjo kritikos ir Nausėdai  (257)

Toliau vykstant migrantų krizei, Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų ( TS-LKD )...

Dailius Dargis | D+

Anglijoje nuo policijos besislapstantis komisaro sūnus praskleidė gangsterių pasaulio širmą: lietuviai yra patys baisiausi mafijozai

Nuo teisėsaugos persekiojimo iš Lietuvos išvykęs ir Jungtinėje Karalystėje įsitvirtinęs...

Dėl naujos sutarties nesusitaręs Messi palieka „Barcelona“

„ Barcelona “ klubą sudrebino didžiausia permaina šiame amžiuje. Katalonų futbolo ekipos...

Minsko oro uostas: atšauktas dar vienas reisas iš Irako į Baltarusiją (1)

Irako oro bendrovės „Fly Baghdad“ skrydis iš Bagdado į Minską, turėjęs įvykti penktadienį,...

Tendencijų viršūnėje – švarkai, tačiau kokį rinktis, kad neprašautumėte?

Kokia vasara be koketiškai ir nekaltai apnuogintos odos? Greičiausiai – nuobodi ir tokia, kokios...

Karantino kriterijai turėtų keistis: daktaras Strioga pasakė, kada grėstų griežčiausi ribojimai (123)

Artėjantis ruduo kelia vis daugiau klausimų dėl karantino : ar jis vėl bus ir, jeigu bus, tai...

Atsargos pulkininkas: vien siena Lietuvos neapsaugos, metas aktyvuoti NATO straipsnį skaičiai gali augti iki dešimčių tūkstančių (461)

Lietuva nepakankamai rimtai žiūri į migrantų krizę, sako atsargos pulkininkas Vaidotas...

Andrius Užkalnis | D+

Iššifruoti Rusiją. Sovietų Sąjungoje, pasirodo, irgi buvo galima gyventi (1)

Šalyje, kur milijonai žmonių buvo represuoti ir sėdėjo, įkalinimo įstaigos niekada nebuvo...

Joana Balčiuvienė | D+

Jei miegamąjį paliko aistra, neskubėkite nuteisti santykių: priežastis gali būti labai paprasta

Mylitės kartą per dvi savaites, o gal kartą per du mėnesius? Jau kuris laikas įtarinėjate, kad...