Opel Insignia“ su nauju 2.0 l „BiTurbo CDTI“, 195 AG varikliu 100 km/val. greitį išvysto per 8,7 sek., o maksimalus greitis yra 230 km/val.

Gamintojai žada, kad priekiniais ratais varomos bei mechaninę transmisiją turinčios keturių durų sedano versijos vidutinės degalų sąnaudos bus 4,9 l/100 km (tarša – 129 g/km CO2). Visose versijose su mechanine transmisija yra montuojama „Start/Stop“ sistema.

„Tokio galingumo ir sukamojo momento segmente, šešių cilindrų dyzeliniai varikliai dažniausiai būna trijų litrų darbinio tūrio. Mūsų siūloma „BiTurbo“ konstrukcija, net ir esant mažesniam variklio darbiniam tūriui, leidžia išvystyti didesnę galią, o degalų sąnaudos bei tarša išlieka 30 proc. mažesnės,“ – sakė „Insignia vyresnysis inžinierius, Volkeris Scharfas.

Nuoseklus turbinos darbas užtikrina tolygią galią

„Insignia“ inovatyvios „BiTurbo sistemos dviejų skirtingų dydžių turbinos dirba drauge arba kiekviena atskirai. „Opel“ yra vienintelis gamintojas siūlantis tokią konstrukciją vidutinės klasės automobiliuose su dyzeliniais varikliais. Pirkėjai galės rinktis automobilius su naujuoju varikliu, turinčius tiek priekiniais ratais varomą pavarą, tiek su visais keturiais.

Mažesnė turbina įtin greitai akceleruoja esant mažesniam greičiui. Tai reiškia, kad paspaudus akceleratoriaus pedalą, galia didėja be jokio uždelsimo ir vėlavimo. Net ir esant tik 1500 aps./min, vairuotojas jau gali važiuoti naudodamasis 320 Nm sukamuoju momentu, o esant 1750 aps./min. maksimalus sukamasis momentas pasiekia 400 Nm.

Varikliui dirbant vidutinių apsukų režimu, abi turbinos veikia kartu: iš pradžių didesnioji turbina suslegia įeinantį orą, o po to mažesnioji jo slėgį padidina. Apsauginis vožtuvas kontroliuoja, kad dalis išmetamųjų dujų keliautų į didesniąją turbiną.

Esant didesnėms apsukoms (per 3000 aps./min), visos degimo dujos keliauja į didesniąją turbiną, taip garantuojamas tolygus galios tiekimas esant didesniam greičiui.

Nuo pavasario, visais varomais ratais (AWD) versija gali būti užsakoma ir su sportiška „SuperSport“ važiuokle, kuri komplektuojama su priekinių ratų „HiPerStrut“ pakaba. Ši konstrukcija anksčiau buvo taikoma tik sportiškiausiose „Opel“ versijose OPC („Opel Performance Center“), tačiau nuo šiol bus prieinama platesnei klientų auditorijai. Minėta važiuoklė montuojama su mechatronine „FlexRide“ sistema, kuri turi elektroninę adaptyvinę amortizavimo sistemą, sportinius „Brembo“ stabdžius bei „HiPerStrut“ priekinę pakabą. Ji montuojama 325 AG galios „Insignia OPC“ versijoje.

„Insignia“ su 2,0 l „BiTurbo CDTI“ bus gaminama su visais kėbulų variantais, kainos Vokietijoje prasidės nuo 33 405 eurų (115,3 tūkst. Lt).

Nuo debiuto 2008 m. „Opel Insignia“ pardavimai pasiekė apie pusę milijono automobilių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)