aA
Tarptautinės Ženevos automobilių parodos lankytojams „Opel“ pristatys koncepcinį modelį „Flextreme GT/E“. „Opel“ užsibrėžė siekti kuo didesnės nepriklausomybės nuo įprastų naftos degalų, pagrindines varomosios jėgos funkcijas suteikiant elektrai. Būtent tai ir pabrėžiama 4,7 m ilgio „Flextreme GT/E koncepciniame modelyje, rašoma gamintojo pranešime.
Opel Flextreme GT/E Concept
Opel Flextreme GT/E Concept
© Gamintojo nuotr.

Koncepcijoje įdiegta E-REV technologija gali būti integruota į vidutinio dydžio ir didelius automobilius, pritaikant juos tolimoms kelionėms. Tokiomis savybėmis pasižymi ir kita pristatoma „Opel“ naujovė – kompaktiškas „Ampera“ modelis.

„Opel“ strategijoje numatoma naujai kuriamiems modeliams įdiegti taupumu pagrįstas ekologiškas inovacijas, suteikiant elektra varomiems automobiliams neribotą mobilumą. Itin taupi E-REV sistema išplečia akumuliatorių baterijų ribas, padidindama elektra varomų automobilių galimybes visose rinkos segmentuose. Būtent tai patvirtina „Flextreme GT/E“ naujovė, įrodanti, kad nepaisant nulinės emisijos, automobilio dydis neturi jokios reikšmės.

Kuriant „Flextreme GT/E“ dizainą užsibrėžta ne tik patraukti dėmesį išskirtinėmis formomis, bet ir suteikti automobiliui itin mažą, vos 0,22 oro pasipriešinimo koeficientą. Ši ypatybė neabejotinai lemia ir kitas ne mažiau svarbias naujovės savybes – galimybę pasiekti maksimalų 200 km/val. greitį ir įveikti ilgus nuotolius. Visa tai neatsiejama nuo energiją taupančių technologijų.

„Flextreme GT/E“ išorėje žvilgsnį patraukia sparno formos priekiniai ir galiniai LED žibintai, aptakios ratų arkos, raumeningas ir tvirtai prie žemės prigludęs, tačiau grakščiai išraiškingas kėbulas.

Gamintojų teigimu, nė vienas „Flextreme GT/E“ dizaino akcentas nėra sukurtas vien tik siekiant išorės efekto. Kiekviena kėbulo elemento forma atlieka savitą funkciją. Jų visuma lemia itin mažą oro pasipriešinimą, taupų ir ekologišką važiavimą bei galimybę įveikti ilgus nuotolius.

Netgi automobilio priekyje besipuikuojantis „Opel“ ženklas atlieka dvigubą paskirtį. Jis ne tik atspindi gamintojo simbolį, bet ir dengia rozetę, skirtą krauti „Flextreme GT/E“ automobilio akumuliatorių baterijoms.

Žemas „Flextreme GT/E“ modelio priekis ne tik pagerina aerodinamines savybes. Konstruodami jo formas automobilio kūrėjai siekė, kad naujovė atitiktų pėsčiųjų apsaugos reikalavimus.

„Flextreme GT/E“ automobiliui pritaikyta speciali „Opel FlexDoors“ durų konstrukcija, jau regėta naujos kartos „Meriva“ vienatūryje. Išlaikant aptakų, be jokių iškyšų kėbulo plokštumų paviršių visos durų rankenėles pakeistos šviesos davikliais. Juos uždengus ranka, durys atsiveria. Siekiant išvengti oro pasipriešinimo, šoninių veidrodėlių vietose įrengtos mažytės vaizdo kameros.

Permatomas stogo dangtis, kaip ir chameleoniniai akiniai, dieną patamsėja, o naktį pašviesėja. Tai ne vienintelė jo savybė. Žiemą stogas akumuliuoja energiją ir salonui teikia šilumą, o vasarą apsaugo interjerą nuo kaitrių saulės spindulių. Oras, patekęs per specialią angą stogo gale, skirtas aušinti baterijoms ir elektronikos prietaisams.

21 colio lengvo lydinio ratlankiai ganėtinai siauri, nesukelia vėjo pasipriešinimo, o 195/45 matmenų padangos pasižymi puikiomis riedėjimo savybėmis.

Nepaisant didesnių matmenų ir maksimalaus greičio, siekiančio daugiau kaip 200 km/val., „Flextreme GT/E“ koncepcinis automobilis pasižymi savybėmis, bendromis su kompaktiškuoju „Ampera“ modeliu. Važiuojant iki 60 km/val. greičiu su nuline emisija galima įveikti daugiau kaip 500 km atstumą.

Priešingai negu hibridinio automobilio „Flextreme GT/E” modelio ratai visada varomi elektros variklių. Kelionėms iki 60 km atstumu elektros varikliui energija tiekiama iš ličio-jono baterijų, įkonstruotų po grindimis ir galine sėdyne.

Skirtingai nuo vien tik elektra varomų elektromobilių „Flextreme GT/E” nėra grėsmės sustoti kelyje išsikrovus akumuliatoriams. Nedidelis benzininis variklis – generatorius akimirksniu įsijungia, vos tik pradeda sekti baterijos ištekliai. Benzininio variklio – generatoriaus ir akumuliatorių kombinacija kelionės ridą prailgina virš 500 km, kol bus privažiuota elektros srovės šaltinis arba degalinė.

„Flextreme GT/E” paneigia mitą, jog taupūs, ekologiški ir elektra varomi automobiliai – ribotos ridos, mažų matmenų ir nepakankamai veržlūs.

Priešingai, „Flextreme GT/E” automobilis pasižymi veržlia trauka, kurią jam garantuoja E-REV technologija, pasiekianti įspūdingą 370 niutonmetrų sūkio momentą bei spartų įsibėgėjimą nuo 0 iki 100 km/val., užtrunkantį mažiau nei 9 sek.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Kaune pradėta naujo tilto per Nerį statyba (2)

Kaune, kelyje A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda , jau pradėta tilto per Nerį statyba. Kadangi...

Įspėja vairuotojus ir pėsčiuosius: naktį gatvėse laukia itin sudėtingos sąlygos (12)

Kelius prižiūrinti įmonė Grinda savo feisbuko paskyroje išplatino pranešimą apie naktį...

Kaip atrodo pesimistinis „Toyota“ pardavimų scenarijus: milijonas elektromobilių per metus specialiai „Motorams“ iš Amsterdamo (65)

Amsterdame (Nyderlandai) vienas pirmaujančių pasaulyje automobilių gamintojų „ Toyota “...

Automobilių apdovanojimuose Jungtinėje Karalystėje – „Renault“, „Dacia“ ir „Alpine“ pergalės

Londone, Jungtinėje Karalystėje, 2020 m. sausio 15 d. „ What Car ?“ ceremonijoje buvo apdovanoti...

BMW rengiasi išleisti pirmą elektrinį visureigį: viena įkrova nuvažiuos daugiau nei 400 km (2)

Šiemet debiutuosiančiam visiškai elektriniam visureigiui „ BMW iX3“ koncernas naudos...

Top naujienos

Po reto įžūlumo medžioklės Vilniaus rajone – išskirtinė malonė girtam šauliui (211)

Per išgertuves nusprendęs pamedžioti Vilniaus rajono gyventojas išsitraukė namuose slėptą...

Pavojingiausi mikrorajonai Vilniuje: mažos būsto kainos suvilioja tik drąsiausius (97)

Rinkdamiesi būstą, naujakuriai sudaro visą reikalavimų sąrašą: patraukli kaina, kokybiškas...

Gydytojas Morozovas ragina nejuokauti: masiškai daromos sveikatą ir pinigus kainuojančios klaidos (68)

„Aš be antibiotikų nuo gripo nepasveikstu“ – jei dar neprasidėjo, tai tuojau prasidės...

Paskelbti NBA „Visų žvaigždžių“ rungtynių starto penketai, Sabonis pakilo dar labiau (24)

Naktį iš ketvirtadienio į penktadienį NBA paskelbė šių metų „Visų žvaigždžių“...

Beprecedentės priemonės Kinijoje: susisiekimas ribojamas jau devyniuose miestuose (4)

Kinija penktadienį izoliavo milijonus žmonių, gyvenančių netoli naujo koronaviruso protrūkio...

The Economist

Nugaros skausmas – rimta ir prastai sprendžiama pasaulinė problema

Kodėl geresni metodai padėti kenčiantiems plinta taip lėtai?

Ekonomistai pernelyg susirūpinę nelygybe – ne tai nulemia gyventojų laimę (104)

Ekonomistams didžiausia nelygybės problema – tai, kiek iš tiesų mažai jie apie ją išmano. O...

Neįtikėtina istorija: 3,2 promilės pripūtęs vyras tikino keturračio nevairavęs, o bėgęs paskui vagį (20)

Ką daryti, kai už vairavimą esant sunkiam girtumo laipsniui neišvengiamai gresia solidi...

15 tūkstančių metų senumo ledyne buvo aptikti keli senovės virusai: bijoma, kad jie pasklis po aplinką (22)

2015 metais mokslininkų komanda iš JAV ir Kinijos išvyko į Tibetą surinkti seniausio Žemės...

Klaikiai atakavęs ir beveik 20 min. nė taško nepelnęs Dončičius vis tiek išsivežė pergalę iš Portlando LeBronas beveik pavijo Kobę (4)

Dalaso „Mavericks“ (28/16) krepšininkai toliau tvirtina savo pozicijas NBA turnyro lentelėje –...