aA
Tarptautinės Ženevos automobilių parodos lankytojams „Opel“ pristatys koncepcinį modelį „Flextreme GT/E“. „Opel“ užsibrėžė siekti kuo didesnės nepriklausomybės nuo įprastų naftos degalų, pagrindines varomosios jėgos funkcijas suteikiant elektrai. Būtent tai ir pabrėžiama 4,7 m ilgio „Flextreme GT/E koncepciniame modelyje, rašoma gamintojo pranešime.
Opel Flextreme GT/E Concept
Opel Flextreme GT/E Concept
© Gamintojo nuotr.

Koncepcijoje įdiegta E-REV technologija gali būti integruota į vidutinio dydžio ir didelius automobilius, pritaikant juos tolimoms kelionėms. Tokiomis savybėmis pasižymi ir kita pristatoma „Opel“ naujovė – kompaktiškas „Ampera“ modelis.

„Opel“ strategijoje numatoma naujai kuriamiems modeliams įdiegti taupumu pagrįstas ekologiškas inovacijas, suteikiant elektra varomiems automobiliams neribotą mobilumą. Itin taupi E-REV sistema išplečia akumuliatorių baterijų ribas, padidindama elektra varomų automobilių galimybes visose rinkos segmentuose. Būtent tai patvirtina „Flextreme GT/E“ naujovė, įrodanti, kad nepaisant nulinės emisijos, automobilio dydis neturi jokios reikšmės.

Kuriant „Flextreme GT/E“ dizainą užsibrėžta ne tik patraukti dėmesį išskirtinėmis formomis, bet ir suteikti automobiliui itin mažą, vos 0,22 oro pasipriešinimo koeficientą. Ši ypatybė neabejotinai lemia ir kitas ne mažiau svarbias naujovės savybes – galimybę pasiekti maksimalų 200 km/val. greitį ir įveikti ilgus nuotolius. Visa tai neatsiejama nuo energiją taupančių technologijų.

„Flextreme GT/E“ išorėje žvilgsnį patraukia sparno formos priekiniai ir galiniai LED žibintai, aptakios ratų arkos, raumeningas ir tvirtai prie žemės prigludęs, tačiau grakščiai išraiškingas kėbulas.

Gamintojų teigimu, nė vienas „Flextreme GT/E“ dizaino akcentas nėra sukurtas vien tik siekiant išorės efekto. Kiekviena kėbulo elemento forma atlieka savitą funkciją. Jų visuma lemia itin mažą oro pasipriešinimą, taupų ir ekologišką važiavimą bei galimybę įveikti ilgus nuotolius.

Netgi automobilio priekyje besipuikuojantis „Opel“ ženklas atlieka dvigubą paskirtį. Jis ne tik atspindi gamintojo simbolį, bet ir dengia rozetę, skirtą krauti „Flextreme GT/E“ automobilio akumuliatorių baterijoms.

Žemas „Flextreme GT/E“ modelio priekis ne tik pagerina aerodinamines savybes. Konstruodami jo formas automobilio kūrėjai siekė, kad naujovė atitiktų pėsčiųjų apsaugos reikalavimus.

„Flextreme GT/E“ automobiliui pritaikyta speciali „Opel FlexDoors“ durų konstrukcija, jau regėta naujos kartos „Meriva“ vienatūryje. Išlaikant aptakų, be jokių iškyšų kėbulo plokštumų paviršių visos durų rankenėles pakeistos šviesos davikliais. Juos uždengus ranka, durys atsiveria. Siekiant išvengti oro pasipriešinimo, šoninių veidrodėlių vietose įrengtos mažytės vaizdo kameros.

Permatomas stogo dangtis, kaip ir chameleoniniai akiniai, dieną patamsėja, o naktį pašviesėja. Tai ne vienintelė jo savybė. Žiemą stogas akumuliuoja energiją ir salonui teikia šilumą, o vasarą apsaugo interjerą nuo kaitrių saulės spindulių. Oras, patekęs per specialią angą stogo gale, skirtas aušinti baterijoms ir elektronikos prietaisams.

21 colio lengvo lydinio ratlankiai ganėtinai siauri, nesukelia vėjo pasipriešinimo, o 195/45 matmenų padangos pasižymi puikiomis riedėjimo savybėmis.

Nepaisant didesnių matmenų ir maksimalaus greičio, siekiančio daugiau kaip 200 km/val., „Flextreme GT/E“ koncepcinis automobilis pasižymi savybėmis, bendromis su kompaktiškuoju „Ampera“ modeliu. Važiuojant iki 60 km/val. greičiu su nuline emisija galima įveikti daugiau kaip 500 km atstumą.

Priešingai negu hibridinio automobilio „Flextreme GT/E” modelio ratai visada varomi elektros variklių. Kelionėms iki 60 km atstumu elektros varikliui energija tiekiama iš ličio-jono baterijų, įkonstruotų po grindimis ir galine sėdyne.

Skirtingai nuo vien tik elektra varomų elektromobilių „Flextreme GT/E” nėra grėsmės sustoti kelyje išsikrovus akumuliatoriams. Nedidelis benzininis variklis – generatorius akimirksniu įsijungia, vos tik pradeda sekti baterijos ištekliai. Benzininio variklio – generatoriaus ir akumuliatorių kombinacija kelionės ridą prailgina virš 500 km, kol bus privažiuota elektros srovės šaltinis arba degalinė.

„Flextreme GT/E” paneigia mitą, jog taupūs, ekologiški ir elektra varomi automobiliai – ribotos ridos, mažų matmenų ir nepakankamai veržlūs.

Priešingai, „Flextreme GT/E” automobilis pasižymi veržlia trauka, kurią jam garantuoja E-REV technologija, pasiekianti įspūdingą 370 niutonmetrų sūkio momentą bei spartų įsibėgėjimą nuo 0 iki 100 km/val., užtrunkantį mažiau nei 9 sek.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Nauji vairuotojų iššūkiai: kelyje susiduria su gedimais, kurių prieš penkerius metus dar nebuvo (22)

Draudikai pastebi, kad pastaraisiais metais gerokai padaugėjo atvejų, kai pagalbos kelyje tarnybą...

Kinai ėmė gaminti konkurentą „Tesla Model 3“: Europą pasieks jau šią vasarą (5)

Pernai Ženevos automobilių parodoje buvo pristatytas antrasis „ Polestar “ automobilis, kuris...

Ką daryti, jei automobilio techninė apžiūra baigėsi, o į TA stotį nesinori dėl COVID-19 grėsmės (13)

Įprastomis sąlygomis Lietuvoje kiekvieną dieną atliekama iki šešių tūkstančių transporto...

Elektromobilių ekspertas pastebėjo naują tendenciją, kuri jau tapo realybe Lietuvoje (15)

Naujų technologijų entuziastams ir prisiekusiems mažinti aplinkos taršą 2020-ieji – naujų...

„Regitra“ atidaro padalinius didžiuosiuose miestuose – dėl vizito teks tartis iš anksto (6)

Vyriausybei planuojant pratęsti karantiną, „Regitroje“ ieškoma būdų, kaip verslui ir...

Top naujienos

Ką rodo naujausi skaičiai: kada Lietuvos laukia koronaviruso pikas (62)

Medicinos profesorius Vytautas Kasiulevičius pasidalijo įžvalgomis, kada galime tikėtis...

Amerikiečiai gaus po 1,2 tūkst. dolerių, o europiečiai? (162)

Jungtinėse Amerikos Valstijose jau nuspręsta, kad dėl koronaviruso krizės visi iki 75 tūkst....

Lietuvoje – 437 užsikrėtimo koronavirusu atvejai: pranešama apie susirgimus Kauno, Klaipėdos ir Panevėžio ligoninėse užfiksuoti 43 nauji atvejai (940)

Nacionalinės visuomenės sveikatos priežiūros laboratorijos (NVSPL) duomenimis, šiuo metu...

Panevėžio ligoninės direktorius: ligonis pradžioje nerodė jokių COVID-19 simptomų, atsekti užsikrėtimą – sunku (71)

Respublikinės Panevėžio ligoninės direktorius Arvydas Skorupskas sekmadienį spaudos...

Norvegijoje gyvenanti lietuvė įvardijo vietinių sugalvotą gudrybę, kaip pabėgti nuo karantino (78)

Norvegijoje ir į koronavirusą, ir į karantiną žvelgiama gerokai ramiau nei Lietuvoje, sako ten...

Estijoje mirė dar vienas koronavirusu užsikrėtęs pacientas: bendras mirčių skaičius padidėjo iki 3 atnaujinta (36)

Estijos Saremos saloje anksti sekmadienį mirė naujuoju koronavirusu užsikrėtęs 90-metis, tapęs...

Vienos didžiausių baldų įmonių vadovas: iš šios situacijos išeisime būdami dar stipresniais (41)

Baldus gaminančios, Kaune veikiančios bendrovės „Freda“ valdybos pirmininkas Rimas Varanauskas...

Šiaulių miesto merui atliktas koronaviruso testas (133)

Šiaulių miesto merui Artūrui Visockui atliktas koronaviruso testas. Jo rezultatas – neigiamas.

Koronaviruso pandemija pasaulį pakeis neatpažįstamai: 12 prognozių, kas mūsų laukia (635)

Ši pandemija neatpažįstamai pakeis pasaulį. „Foreign Policy“ paklausė 12 ekspertų nuomonės...

Koronavirusas nustatytas Kauno klinikinės ligoninės darbuotojai (33)

Koronavirusas nustatytas Kauno klinikinės ligoninės darbuotojai – Infekcinių ligų klinikoje...

|Maža didelių žinių kaina