Vidutinio dydžio kabrioleto „Cascada” ilgis bus 4 697 mm, plotis – 1 840 mm. Minkšto audinio sulankstomo stogo dėka vairuotojas ir keleiviai gali mėgautis atviru dangumi. Stogas susilankstys per 17 sek., važiuojant iki 50 km/val. greičiu. Minkšto audinio sulankstomą stogą bus galima rinktis iš trijų skirtingų spalvų be derinti prie 10 kėbulo siūlomų spalvų.

„Vidutinio dydžio kabrioletų segmentas labai sustiprėjo per pastaruosius metus, tačiau jame siūlomi tik brangūs, prabangių gamintojų modeliai. „Opel“ prabangias funkcijas ir aukščiausią kokybe vidutinio dydžio kabrioletų segmente pasiūlys už palankią kainą ir tai bus naujasis „Cascada“. Šis modelis užbaigia „Opel“ produktų gamos formavimo kampaniją: 2012 ir 2013 metais produktų gretas papildė ir į naujus segmentus „Opel“ įvedė šie modeliai: elektromobilis „Ampera“, mažasis visureigis „Mokka“, madingas miesto automobilis „Adam“ bei vidutinio dydžio kabrioletas,“ – sakė „Opel“ valdybos pirmininko pavaduotojas Tomas Sedranas.

Kabrioletas bagažo skyriuje talpina 280 l krovinį, o sulanksčius stogą – 350 l. Norint gabenti ilgus krovinius, elektra valdoma „FlexFold“ sistema galima sulankstyti galines sėdynes santykiu 50:50. Tokių funkcijų negali pasiūlyti kabrioletai su kietu sulankstomu stogu.

Palyginti su ankstesnės kartos „Opel“ kabrioletu „Astra TwinTop“ (2006 m.), automobilio važiuoklės bazė 71 mm ilgesnė, priekinis tarpuašis yra 56 mm, galinis – 70 mm platesnis. Tai didina vairavimo tikslumą, mašinos stabilumą. Visi „Casacada“ modelio variantai turės priekinę ašį su „HiPerStrut“ pakaba, o tai yra geriausias „Opel” ašių technologinis pasiekimas, pirmiausiai debiutavęs „Insignia OPC“ modelyje.

„Opel Cascada“ variklių gama prasideda nuo 1.4 l turbininio benzininio (120 AG arba 140 AG, abiejų sukamasis momentas – 220 Nm) variklio, komplektuojamo 6 laipsnių mechanine pavarų dėže. Šis agregatas turi „Overboost“sistemą, kuri sukamąjį momentą gali laikinai padidinti iki 380 Nm.

Galingiausias „Cascada“ variklių gamos agregatas bus 1.6 l „SIDI Turbo ECOTEC“ benzininis variklis. Šis naujas agregatas su tiesioginio degalų įpurškimo sistema debiutuos 2013 m. Jo galia – 170 AG, esant 1650-3200 aps./min, o maksimalus sukamasis momentas siekia 280 Nm. Variklis bus siūlomas su mechanine arba automatine 6 laipsnių pavarų dėže. Galingesni varikliai – ir benzininiai, ir dyzeliniai – „Cascada“ modeliui bus parengti vėliau.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (143)