Automobilių gamintojai visame pasaulyje pastaruoju metu užsibrėžia tikslus, iki kada atsisakyti benzininių ir dyzelinių transporto priemonių griežtėjančių kovos su tarša standartų akivaizdoje. „Audi“ anksčiau paskelbė apie ketinimus iki 2033-iųjų nutraukti iškastiniu kuru varomų automobilių gamybą, o Švedijos „Volvo“ atitinkamą tikslą mėgins pasiekti iki 2030-ųjų.

„Opel“ priklauso Europos automobilių gamybos kompanijai „Stellantis“, kuri buvo suformuota sujungus „Peugeot-Citroen“ ir „Fiat-Chrysler“. Pastaraisiais metais Vokietijos gamintoja sumažino savo siūlomų automobilių asortimentą, kad galėtų susitelkti į elektromobilius.

Per ketvirtadienį vykusią spaudos konferenciją „Opel“ generalinis direktorius Michaelas Lohschelleris teigė, kad bendrovė taip pat planuoja pristatyti elektromobilių Kinijos rinkoje. Negana to, tam, kad galėtų pakeisti savo įvaizdį, „Opel“ pristatys 1970 metais išleisto sportinio kupė modelio „Manta“ elektrinę versiją. M. Lohschelleris nurodė, kad tai ketinama padaryti iki „šio dešimtmečio vidurio“.

„Stellantis“ vadovas Carlosas Tavarresas ketvirtadienį teigė, kad per artimiausius penkerius metus grupė investuos 30 mlrd. eurų į elektrifikaciją.

Apie planus skelbiama likus kelioms dienoms iki to, kai Europos Komisija (EK) turėtų pristatyti naujus reglamentus, skirtus padėti ES laikytis tikslo iki 2050-ųjų tapti neutralia klimatui. Šaltiniai Briuselyje teigia, kad Komisija paskelbs apie draudimą nuo 2035-ųjų naujai registruoti itin daug degalų sunaudojančius automobilius.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)