„Audi Summit“ renginyje Kinijoje antradienį oficialiai pristatytas ilgai lauktas naujasis „Audi Q8“ automobilis. Kaip teigiama gamintojų pranešime, šis modelis sujungia ketverių durelių prabangaus kupė eleganciją ir didelio SUV automobilio praktiškumą. Itin gausia komplektacija ir pažangiausiomis jungiamumo technologijomis pasižymintis visureigis Lietuvoje debiutuos jau šių metų vasarą.
"Audi Q8"
© Gamintojo archyvas

Sportiškas „Audi Q8“ iš kitų keturių žiedų markės SUV automobilių išsiskiria ypatinga prabanga. Būdamas 4,99 m ilgio, 2 metrų pločio ir 1,71 metro aukščio, SUV kupė yra platesnis, trumpesnis ir žemesnis nei giminingas „Audi Q7“ modelis. Dėl beveik 3 metrų atstumo tarp ašių, automobilio salonas yra itin erdvus bei pranoksta pagrindinius konkurentus, vertinant salono ilgį ir aukštį.

Įspūdingos aštuonkampio formos vientisos priekinės grotelės – naujasis Q šeimos išvaizdos bruožas. Žemyn besidriekianti elegantiška stogo linija užsibaigia ties nuožulniais galiniais statramsčiais, kurie įsilieja į „quattro“ pavarą pabrėžiančias ratų arkas, kur sumontuoti iki 22 colių dydžio siekiantys ratlankiai. Jau standartinėje įrangoje montuojami LED žibintai, kurie gali turėti „HD Matrix LED“ technologiją, išsiskiriančia charakteringa trimačių dienos šviesų, taip pat galinių žibintų išvaizda.

Kaip originaliame „Audi quattro“ automobilyje, galiniai žibintai sujungti šviesos juosta esančia virš juodo paviršiaus. „Audi Q8“ vairuotojai „myAudi“ programa telefone gali pasirinkti skirtingas apšvietimo funkcijas net ir išlipę iš automobilio.

„Audi“ yra „quattro“, o „quattro“ yra „Audi“ – tai ypač tinka kalbant apie „Q8“, prabangiausią markės SUV. Mechaninis centrinis diferencialas sukimo momentą priekinei ir galinei ašiai paskristo 40:60 santykiu, o pagal poreikį jį perduoda daugiau sukibimo turintiems ratams. Tai ir 25,4 cm prošvaisa, trumpi kėbulo atsikišimai ir važiavimo nuokalne kontrolė, užtikrinantys, kad „Audi Q8“ nesustotų ir bekelėje.

Visos pavaros yra itin efektyvios dėl jose naudojamos dalinės hibridinės technologijos (MHEV). Stabdant sistema iki 12 kW galia kaupia energiją akumuliatoriuose, o MHEV technologija leidžia ilgai riedėti išjungtu varikliu, taip pat lėtėjant variklis išjungiamas vis dar esant 22 km/val. greičiui. Tai leidžia taupyti degalus.

Su „MMI touch“ lietimui jautria sistema naujajame „Audi Q8“ galima valdyti beveik visas funkcijas dviejuose dideliuose ekranuose. Viršutinis 10,1 colio ekranas yra skirtas multimedijos ir navigacijos sistemoms, o apatiniame 8,6 colio ekrane vairuotojas gali nustatyti norimą oro temperatūrą, kitas patogumo funkcijas, taip pat patogiai įrašyti tekstą, ranką padėjus ant plačios pavarų svirties.

Kaip tikina gamintojai, sistemos valdymas yra itin intuityvus ir paprastas, o funkcijų pasirinkimas patvirtinamas garsu ir vibracija. Be to, sistemos valdymas balsu „Audi Q8“ paverčia sumaniu pašnekovu – vairuotojas gali tiesiog pasakyti savo norus, o sistema supras net tokius sakinius kaip „aš esu alkanas“ ir pasiūlys artimiausias maitinimo vietas.

Rodmenys yra atvaizduojami visiškai skaitmeniniame virtualiame „Audi“ prietaisų skydelyje, o mygtuku ant daugiafunkcio vairo galima pasirinkti du skirtingus rodymo būdus didelės raiškos 12,3 colio ekrane. „Plus“ ekrano versijoje galima pasirinkti ir trečią, itin sportišką rodmenų atvaizdavimą.

Į „Audi Q8“ kaip standartinė įranga montuojama pažangiausia multimedijos sistema „MMI navigation plus“. Ji turi „Audi connect“ duomenų perdavimo modulį su „LTE Advanced“ standartu ir „Wi-Fi“ prieiga. Navigacijos sistema įsimena vairuotojo pasirinkimus ir, atsižvelgdama į ankstesnes keliones, gali pateikti sumanius patarimus. Individualūs profilių nustatymai skirtingiems vairuotojams leidžia išsaugoti iki 400 pasirinkimų. Naudodamas „myAudi“ programą, vairuotojas navigacijos sistemoje gali nurodyti norimą vietą, klausytis muzikos ar telefono kalendorių bendrinti su MMI sistema.

„Audi Q8“ pagalbinės sistemos apima prisitaikantį greičio palaikymą, efektyvumo pagalbininką, važiavimo sankryžose pagalbą, perspėjimą apie išvažiavimą iš savo eismo juostos, kliūčių aptikimą ir 360 laipsnių rodančias vaizdo kameras. Viena labiausiai išsiskiriančių sistemų yra nuotolinio įvažiavimo į garažą pagalba, kuri debiutuos nuo 2019 m. pradžios pasirodysiančiuose modeliuose – išlipęs iš automobilio vairuotojas „my Audi“ programa išmaniuoju telefonu automobilį galės pastatyti ir išvaryti iš garažo.

Tiksli automobilio kaina Lietuvoje kol kas neskelbiama.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Lietuvis įsigijo greičiausią kada nors pagamintą „Porsche 911“ (15)

Lietuvos gatves jau greitai papuoš išskirtinis automobilis – sportinis raudonos spalvos „...

„Peugeot“ Vilniuje pristatė du naujus modelius ir paskelbė kainas (7)

Ketvirtadienį „Peugeot“ automobilių importuotojas Baltijos šalyse pristatė naujus modelius,...

Tyrimas: Lietuvoje mėgstamiausios „Audi“, „Toyota“ ir „Volkswagen“ automobilių markės (15)

Prieš dešimt metų, dar ekonominės krizės išvakarėse, didžioji dalis automobilį turinčių...

Atnaujintas populiariausias „Jeep“ Lietuvoje pasirodys metų gale (2)

Išskirtinė „ Jeep Renegade “ išvaizda bei pravažumas nedideliame kėbule – vis dar unikalus...

Ragina nelaukti ir skubiau uždrausti vidaus degimo variklius (227)

Londono meras Sadiqas Khanas ir kitų Didžiosios Britanijos miestų lyderiai ragina valdžią...

Top naujienos

200 tūkst. vartotojų reikia pasikeisti SIM kortelę (5)

Dėl nuo liepos 1 dienos įsigaliosiančių atnaujintų pasirašymo elektroninėje erdvėje...

Po tragedijos Klaipėdos viešbutyje prabilo Ričardas Pinikas: kas nutiko tą lemtingą vakarą? (8)

Dažniausiai žiniasklaidoje pristatomas kaip a.a. aktoriaus Vytauto Šapranausko vadybininkas...

Alytaus pataisos namų grimasos: darbuotojų atlyginimams pinigų nėra, bet pavaduotoju įdarbintas buvęs Seimo narys (65)

Lėšų darbuotojų atlyginimams - nėra, bet užtat yra naujai įdarbintas direktoriaus pavaduotojas....

Arūnas Milašius. Toliau išsivažinėjame, nes tikrąją bėgimo iš Lietuvos priežastį droviai nutylime (189)

Girdime džiaugsmo šūksnius. Pirmą kartą per ilgą laikotarpį mūsų šalyje fiksuojamas...

Didžėjaus Modesto Žilionio mirtis sukrėtė jo bičiulius: draugai gailisi tik vieno (11)

Ketvirtadienio vakarą didžėjus Modestas Žilionis , daugeliui geriau žinomas Modessthe Sound...

„Snoro“ epopėja eina į pabaigą: teismo sprendimas laimingais padarė daug žmonių (4)

Dėl banko „Snoras“ bankroto šio banko platintų obligacijų neįgijusiems, nors už jas...

Klastinga liga suserga vis daugiau žmonių, bet prisipažįsta retas: Agota papasakojo, kaip pasveiko (2)

Apie savo ligą Agota pasakoja atvirai ir nuoširdžiai. Mergina neslepia ir pačių skaudžiausių...

Strazdauskaitės nužudymo byla: visi kaltinamieji pripažįsta įvykdę nusikaltimą Bieliauskams nepavyko nušalinti prokuroro (301)

Penktadienį Kauno apygardos teisme numatyta pradėti Lietuvą sukrėtusios žmogžudystės bylos...

„Olympiakos“ fanų nuomonė: atleistą trenerį Sfairopoulą geriausiai pakeistų Jasikevičius (3)

Eurolygos ketvirtfinalyje į Kauno „Žalgirio“ barjerą atsitrenkęs ir Graikijos čempionato...

Rūta Ščiogolevaitė sūpuoja jau ketvirtąjį kūdikį (67)

Dainininkė Rūta Ščiogolevaitė su vyru Rolandu Damijonaičiu gyvena pakiliomis nuotaikomis –...