aA
Vokiečių automobilių gamintojas „Mercedes-Benz“ pirmadienį Detroito automobilių parodoje pristatė naujausią E klasės modelį. Jau prieš kurį laiką buvo pristatytos šio modelio interjero inovacijos bei dalis techninių detalių, o šiandien įvyko oficiali šio automobilio pasaulinė premjera.
"Mercedes-Benz" oficialiai pristatė E klasės modelį
"Mercedes-Benz" oficialiai pristatė E klasės modelį
© Gamintojo nuotr.

Kaip teigiama gamintojo atstovų pranešime žiniasklaidai, „Mercedes-Benz“ koncernas pristatydamas naująjį modelį pakėlė verslo klasės automobilių kartelę dar aukščiau.

Ilgesnė ratų bazė ir aptakesnis dizainas

Detroite pristatyto naujojo „Mercedes-Benz“ E klasės automobilio dizainas pasižymi nuosekliomis linijomis, aptakumu ir kiekvienai šio modelio linijai atskiromis dizaino detalėmis. Pavyzdžiui, skiriasi bazinės versijos, "Exclusive", "Avantgarde" ir AMG linijų modeliuose priekinės automobilio grotelės ir „Mercedes-Benz“ ženklo vieta bei dydis. Tai automobiliui suteikia išskirtinumo, pabrėžiant atskiriems modeliams būdingas charakteristikas.

Didelio diametro ratai, platūs ir ilgi automobilio galiniai sparnai suteikia daugiau masės pojūčio ir žymi galingą automobilio charakterį.

Pagrindinės charakteristikos pozicionuoja šį modelį tarp S ir C klasės automobilių. Naujojo E klasės modelio ratų bazė yra 65 milimetrais ilgesnė (2939 mm), lyginant su pirmtaku, o bendras automobilio ilgis padidėjo 43 milimetrais (4923 mm). Tačiau inžinieriai pasistengė ir naujojo E klasės modelio aerodinamio koeficiento parametras siekia 0,23.

Inovatyvus E klasės interjeras

Automobilyje - modernus ir inovacijų kupinas interjeras. Viena didžiausių inovacijų – sujungti du aukštos rezoliucijos 12,3 colio ekranai, kuriems galima parinkti vieną iš trijų atvaizdavimo stilių „Classic“, „Sport“, „Progressive“.

Taip pat pristatoma unikali vairo funkcija – E klasės modelio vairas turės lietimui jautrias zonas, kurios reaguos į vairuotojo pirštų judesius aukštyn/žemyn ir į šonus – panašiai kaip išmaniuosiuose telefonuose ir planšetėse. Ši funkcija jau buvo naudojama centrinėje valdymo panelėje ir kituose „Mercedes-Benz“ modeliuose, tačiau lietimui jautrias zonas ant vairo, leisiančias patogiau keisti automobilio nustatymus, galės išbandyti tik E klasės vairuotojai.

Kaip jau įprasta naujiems „Mercedes-Benz“ automobiliams, ypatingas dėmesys skiriamas interjero dizainui. E klasėje naudojamos aukščiausios kokybės interjero medžiagos: atvirų porų mediena, oda, metaliniai akcentai. Šiomis medžiagomis sukuriamas grakščių linijų, inteligentiškas ir itin komfortabilus interjeras. Taip pat šioje automobilių kategorijoje pristatoma naujovė – šildomi durų porankiai ir centrinė valdymo panelė.

Naujasis E klasės modelis bus komplektuojamas su 4 skirtingais varikliais. "E 200" modelyje bus montuojamas 2 litrų tūrio benzininis 184 AG (135 kW) galios variklis, "E 220 d" – dyzelinis 2 litrų 195 AG (143 kW), "E 350 d" – dyzelinis 3 litrų 258 AG (190 kW) galios motoras. Hibridinio „Mercedes-Benz E 350 e“ modelio bendra sistema išvystys 249 AG (205 kW) galią ir 600 Nm sukimo momentą.

Visuose E klasės modeliuose variklio galia į ratus perduodama per "9G-TRONIC" devynių laipsnių automatinę pavarų dėžę.

Vokiečių koncernui įprastai skiriant didžiulį dėmesį saugos ir pagalbinėms sistemoms, naujoje E klasėje diegiamos persirikiuoti padedanti "Active Lane-change Assistant" sistema, automobilio stabdymo efektyvumą didinanti "Active Brake Assist" sistema, kuri kartu su "Evasive Steering Assist" sistema, padeda identifikuoti pėsčiuosius ir padeda jų išvengti, apie objektus esančius nematomoje zonoje perspėjanti "Active Blind Spot Assist" sistema ir daugybė kitų saugos ir pagalbinių sistemų, didinančių važiavimo komfortą ir maksimaliai padedančių išvengti susidūrimų ir kitų incidentų.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

„Mercedes-Benz“ sunkvežimių pardavimas – didžiausias Lietuvoje 2019 metais (1)

2019 metais Lietuvoje buvo įregistruoti 2 077 nauji „ Mercedes-Benz “ sunkvežimiai bei 110...

Nuo legendinės reklamos iki komfortiškiausio SUV: kodėl vairuotojai „Mercedes-Benz“ sieja su patogumu?

„ Mercedes-Benz GLS “ ne be reikalo vadinamas S klasės SUV automobiliu. Jis nubrėžė naują...

Rekordiniai „Audi“ ir „Volkswagen“: Baltijos šalyse parduota beveik 12 000 naujų automobilių (5)

„Moller Baltic Import“ (MBI) 2019-aisiais pardavė rekordiškai daug, beveik 12 000, „ Audi “...

„Continental“ pasistengė: pristatė ir permatomą kapotą, ir 3D ekraną, kuriam nereikia specialių akinių

Technologijų kompanija „ Continental “ 2020 m. „ CES “ parodoje pristatė naujausius...

„Fiat“ Europoje pristato hibridinius 500 modelius (3)

„ Fiat 500 “ – vienas populiariausių miesto automobilių Europoje. Šis modelis taps pirmuoju...

Top naujienos

Savaitgalį Vilniuje praūžęs neblaivių nepilnamečių vakarėlis nesibaigs ramiai: pareigūnai aiškinasi detales (117)

Penktadienio vakarą Vilniaus centre jaunuoliai surengė audringą vakarėlį, kuriame su alkoholio...

Ruduo tęsiasi: apie žiemą primins vos kelios snaigės su lietumi (7)

Vakar dieną per Lietuvą su stipriais vakarų vėjais persirito šilumos banga. Temperatūra daug kur...

Rojus, kuriame atostogauja egzotikos trokštantys lietuviai, – pavojingiausia šalis žemėje (39)

Atostogų kelionės šiuo metu ypač populiarios, jas dažnai renkasi šeimos ar draugų kompanijos....

Berankiui nepavyko prasibrauti į trečią „Australian Open“ ratą

Pajėgiausias Lietuvos tenisininkas Ričardas Berankis trečiadienį „ Australian Open “ antrame...

Lietuvoje gimdos kaklelio vėžio diagnozę kasmet išgirsta šimtai moterų: kaip išvengti šios mirtinos ligos gydytojos atsako į skaitytojų klausimus (84)

Nacionalinio vėžio instituto mokslininkai atliko pirmą išsamų prevencinės programos dėl gimdos...

Premjero patarėjas dėl Narkevičiaus skandalo: aš pasakysiu, ko galbūt neturėčiau (367)

Premjeras pirmadienį interviu DELFI pareiškė, kad diskusijų dėl susisiekimo ministro Jaroslavo...

„Regitra“ įvardijo 5 būsimų vairuotojų prasimanymus, kuriais nereikėtų tikėti (87)

Mitų netrūksta kiekvienoje srityje. Su jais susiduria ir „ Regitra “, kurioje retas nėra...

Kartumą burnoje pajutęs Jasikevičius baksnojo į protokolą: čia trenerio nereikia (23)

„Džiugu, kad kai kurie žaidėjai labai užsivedę. Kitus man labai sunkiai sekasi „užkurti“...

Ką sugalvojo Putinas? Ekspertai – apie realiausią scenarijų (279)

Nuo pat tos akimirkos, kai Rusijos prezidentas kreipėsi į Federalinę Asamblėją ir atsistatydino...