„Nissan“ pabrėžia, kad naujasis „Note“ išsiskiria tuo, kad buvo kuriamas Europoje ir yra pritaikytas europiečiams. Šio modelio kūrėjai siekė, kad jis patenkintų dabartinių B segmento automobilių pirkėjų poreikius. Konstrukciniai ir dizaino tobulinimo darbai vyko Jungtinėje Karalystėje ir Ispanijoje veikiančiuose „Nissan" technikos centruose (NTCE), o gaminti naująjį „Note“ rengiamasi Sanderlande įsikūrusioje „Nissan Manufacturing UK“ (NMUK) gamykloje.

Šis modelis pasirodo su naujomis „Nissan Safety Shield“ technologijomis, kurios anksčiau buvo komplektuojamos tik daug brangesniuose aukštos klasės automobiliuose. Nematomų zonų įspėjimo, nukrypimo nuo važiuojamosios juostos įspėjimo bei judančių objektų aptikimo sistemos naudojasi galinio vaizdo kameros teikiamais duomenimis.

„Nissan“ teigimu, naujasis „Note“ yra pirmasis automobilis B segmente, siūlantis aplinkinio vaizdo monitorių (AVM). Tai daugybę mažų kamerų naudojanti sistema, kurios fiksuoja vaizdą aplink automobilį ir leidžia lengviau jį pastatyti.

Visose naujojo „Note“ versijose kaip standartinė įranga montuojama „Stop/Start“ sistema, dėl kurios ekonomiškiausio modelio CO2 emisija bus 95 g/km.

„Naujasis modelis nėra vien dabartinio „Note“ pakaitalas. Tai visiškai kitoks automobilis, kuriam skirta visai kita vieta rinkoje. Naujasis „Note“ meta iššūkį daugybei konkurentų“, – sakė vyriausiasis „Nissan“ prekybos ir rinkodaros skyriaus Europoje viceprezidentas Paulas Willcoxas.

Naujojo „Note“ kainos ir specifikacijos bus paskelbtos prieš prasidedant prekybai Europos rinkose 2013 m. rudenį. Naujojo „Note“ gamyba prasideda vasarą. Pirmieji modeliai atstovybėse, priklausomai nuo konkrečios rinkos, pasirodys rudenį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (30)