Prieš prasidedant improvizuotoms lenktynėms, automobiliai pasiskirstė startines pozicijas įveikdami kvalifikacinį ratą.

0,58 km ilgio trasos ratą „Nissan Juke-R“ įveikė per 44,59 sek. ir stojo į pirmą starto poziciją. „Lamborghini Gallardo“ laikas buvo 45,65 sek., „Mercedes SLS AMG“ – 46,34 sek., „Ferrari 458 Italia“ – 46,57 sek.

„Nissan Juke-R“ vairavo 2008-ųjų „Nissan GT Academy“ laimėtojas Lucasas Ordonezas, prie „Lamborghini Gallardo“ vairo sėdo buvęs GT lenktynininkas Christianas Vannas, „Mercedes SLS AMG“ vairavo GT lenktynininkas Michaelas Mallockas, o „Ferrari 458 Italia“ – buvęs „Formula Palmer Audi“ dalyvis Robas Jenkinsonas.

„Nissan“ teigimu, lenktynėse laimėjo „Juke-R“, tačiau gamintojai neatskleidė tikslių rezultatų.

„Nissan“ radikalų „Juke-R“ pristato kaip greičiausią pasaulyje padidinto pravažumo automobilį. Kol kas koncepciniu vadinamas „Juke-R“ turi tokį pat variklį kaip ir sportinis „GT-R“ - 3.8 l V6 su dviem turbokompresoriais, kuris išvysto 485 AG, o maksimalus sukimo momentas siekia 588 Nm. Automobilis nuo 0 iki 100 km/val. šauna per 3,7 sek. ir gali išvystyti maksimalų 257 km/val. greitį.

Gamintojų teigimu, „Juke-R“ valdymas atitinka superautomobilių charakteristikas. „Juke-R“ panaudota „GT-R“ pakaba ir transmisija bei FIA patvirtintas saugos rėmas ir unikalus galinis aptakas. „GT-R“ aerodinamiškesnė forma tiesiojoje užtikrina didesnį maksimalų greitį nepaisant abiejuose automobiliuose naudojamo tokio pat galios šaltinio. „GT-R“ taip pat yra lengvesnis už „Juke-R“, nes į „Juke“ kėbulą teko sumontuoti superautomobilio komponentus, t. y. saugos rėmą ir papildomai sustiprintą važiuoklę.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją