„Nissan“ pranešė, kad komanda iš esmės nepatyrė jokių problemų visą dieną. Jai pavyko įveikti visus ratus, beveik visus su tuo pačiu „Michelin“ padangų komplektu. Tik važiuojant vieną ratą šlapiomis padangomis, kai užklupo trumpalaikis lietus, komandai teko jas pakeisti. Ir tai buvo vienintelis kartas per visą dieną.

Greičiausiai įveiktas dienos ratas buvo per 3 min. ir 47,980 sek., prie vairo sėdint S.Motoyama.

„Aš tikrai labai džiaugiuosi šios dienos rezultatais. Mes įrodėme ACO, kad atitinkame jų pateiktus kriterijus – apvažiuoti ratą per maždaug 3 min. 45 sek., beveik panašiu tempu sustojant boksuose, kaip ir kiti. Mes labai arti šio laiko“, – sakė „Nissan DeltaWing“ koncepcijos autorius Benas Bowlby.

Abu vairuotojai – S.Motoyama, kuris nedalyvavo Le Mano lenktynėse nuo 1999 m., ir M. Krummas, kuris nelenktyniavo čia nuo 2005 m., turėjo įveikti 10 privalomųjų kvalifikacinių ratų, kad galėtų dalyvauti lenktynėse.

Le Mano lenktynės vyks artėjantį savaitgalį.

„Nissan Deltawing“ techniniai duomenys

Variklis: 1.6 l, 4 cilindrų DIG-T (Direct Injection Gasoline Turbo - tiesioginio įpurškimo, benzininis, su turbokompresoriumi)

Maks. galia: 300 AG (efektyvi galia) esant 7400 aps./min.

Maks. sukimo momentas: 310 Nm, esant nuo 400 iki 6750 aps./min.

Svoris: 475 kg be kuro ir vairuotojo, 575 kg su kuru ir vairuotoju

Ilgis: 4,65 m

Maks. Greitis: 315 km/val.

Pagreitėjimas iki 100 km/val.: per 3,3 sek.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)