Nustačius griežtus CO2 emisijų reikalavimus, automobilių gamintojai ėmė mažinti variklių darbinius tūrius, todėl iki dešimtmečio pabaigos beveik visuose benzininiuose automobiliuose bus montuojami tiesioginio įpurškimo varikliai, rodo „Transport & Environment” duomenys.

„TUV Nord“ taip pat teigia, kad GDI varikliai teršia apie 10 kartų daugiau nei nauji dyzeliniai motorai.

Teigiama, kad taršą didina tai, jog GDI varikliai dirba esant didesniam slėgiui, o tai esą ir nulemia daugiau išmetamų teršalų, teigia tyrėjai.

„Automobiliai yra didžiausias taršos šaltinis Europos miestuose ir apie 90 proc. europiečių yra neapsaugoti nuo taršos žalos“, – sako „Transport & Environment” vadovas Gregas Archeris.

Jo atstovaujama organizacija tvirtina, kad GDI variklių taršą sumažinti padėtų specialūs filtrai, kainuojantys apie 50 eurų, tačiau gamintojai bando nuo to išsisukti ir manipuliuoja testais.

Skaičiuojama, kad dėl oro taršos sukeltų mirčių Europos Sąjungos ekonomika kasmet patiria 330-940 mlrd. eurų žalos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (114)