aA
Gražiausio elektrinio automobilio karūna, kuria prieš metus buvo apdovanotas „Jaguar E-type Zero“ koncepcinis automobilis, ir didžiulė šio modelio sėkmė įkvėpė gamintoją žengti toliau: „Jaguar E-type Zero“ bus gaminami pardavimui rinkoje. Legendinį rodsterį „Jaguar E-Type“ naujam gyvenimui prikėlė klasikinių automobilių restauravimo padalinys „Jaguar Classic“.
"Jaguar E-type Zero"
"Jaguar E-type Zero"
© Gamintojo archyvas

Praėjusių metų rugsėjį „Jaguar Land Rover“ technologijų fiestoje debiutavęs „E-type Zero“ sulaukė tokių palankių reakcijų, kad gamintojui neliko nieko kita, tik patvirtinti – taip, ši klasikinio automobilio transformacija, varoma elektros jėgainės, bus pasiūlyta klientams.

„Mus pribloškė teigiama reakcija į „Jaguar E-type Zero“ koncepcinį automobilį. „Jaguar Classic“ veiklos kertinė atrama – leisti klasikinių automobilių savininkams mėgautis savo turimomis transporto priemonėmis nesibaiminant, kad juos aplenks ateities technologijos. „E-type Zero“ – neįtikėtina „E-Type“ paveldo ir „Classic Works“ meistrų patirties bei virtuoziškumo iliustracija, tuo pačiu metu įrodanti „Jaguar Land Rover“ ryžtą gaminti nulines taršos emisijas generuojančias transporto priemones visuose segmentuose, taip pat ir „Jaguar Classic“ segmente“, – sako „Jaguar Land Rover Classic“ direktorius Timas Hannigas.

Planuojama, kad pirmieji elektriniai „E-type Zero“ automobiliai klientus pasieks jau 2020 vasarą.

„Jaguar E-type Zero“ – modelis, kurio originaliame praeities kėbule, nepaliekančiame abejingų nuo pat „E-type“ debiuto 1961-aisiais, slypi 220 kW galios elektros motoras, sukurtas būtent šiam automobiliui. Ličio jonų baterija turi labai panašų svorį bei išmatavimus, kokius turėjo originalus „E-type“ šešių cilindrų variklis XK. Todėl ją buvo galima įmontuoti buvusio variklio vietoje.

„E-type Zero“ kėbulas yra visiškai originalus, kaip ir daugelis kitų svarbiausių dalių, todėl, nepaisant elektrinės jėgainės, jis atrodo, važiuoja ir yra valdomas kaip tikrasis „E-type“. Tiesa, jis kur kas dinamiškesnis – „E-type Zero“ sveria 46 kilogramais mažiau ir iki 100 km/h įsibėgėja per 5,5 sekundės.

Kurdami „Jaguar E-type Zero“, „Jaguar Classic“ inžinieriai suderino klasikinių automobilių restauravimo patirtį su naujausiomis technologijomis, kurios buvo pritaikytos kuriant naująjį prabangų visiškai elektrinį visureigį „Jaguar I-PACE“. Kaip ir „I-PACE“, ateičiai atgimęs „E-type Zero“ pasižymi nulinėmis taršos emisijomis.
Vienu įkrovimu „E-type Zero“ gali nuvažiuoti apie 270 kilometrų. Tokį atstumą įveikti jam padeda nedidelis svoris bei puiki aerodinamika.

Variklio energijos šaltinis – 40 kWh baterija, kurią galima įkrauti per 6-7 valandas (priklausomai nuo maitinimo šaltinio).

„Jaguar Classic“ taip pat siūlo dabartiniams „E-type“ savininkams jų turimų automobilių konversiją į elektra varomą variantą, o kad būtų išsaugotas autentiškumas, yra užtikrinama galimybė bet kada automobilį „atversti“ atgal į varomą tradiciniais degalais.

„Jaguar Classic“ specializuojasi restauruodamas pasaulinę šlovę pelniusius klasikinius automobilius – savo laiku technologijų madas diktavę modeliai grįžta apdovanoti pažangiausiomis technologijomis.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

„Nissan“ sukūrė biurą elektromobilyje: tokį jau galima apžiūrėti ir Lietuvoje

Japonų gamintojas „ Nissan “ kartu su Didžiojoje Britanijoje įsikūrusia dizaino kompanija...

Per tūkstantį gyventojų pasinaudojo kompensacijomis įsigyjant transporto priemones

Daugiau nei 1000 šalies gyventojų jau pasinaudojo galimybe utilizuoti taršų automobilį ir gauti...

„Volkswagen“ koncernas pildo savo elektromobilių kolekciją: „Seat“ pristatė elektrinį „Cupra el-Born“ (10)

„ Volkswagen “ koncernui priklausantis Ispanijos automobilių gamintojas „ Seat “ tik ką...

Vairuotojus įsiutino remontuojamos gatvės ruožas: pervažiavus greičiau galima sukti tiesiai į servisą (30)

Su „ Kas vyksta Kaune “ redakcija susisiekęs kaunietis atkreipė dėmesį, jog Jonavos gatvėje,...

„Renault“ lietuviams siūlo savo pirmuosius hibridinius modelius: „Captur“ ir „Clio“ (29)

Lietuvoje jau galima teikti „ Renault Clio E-TECH Hybrid“ ir „ Renault Captur E-TECH Plug-in...

Top naujienos

Koronaviruso baimė: vaistinėse medicininių kaukių paklausa padidėjo trigubai (85)

Koronaviruso židiniams vis primenant apie save pasirodė ir valdžios įspėjimų: gali būti, kad...

Reitingų viršūnėje įsitvirtinusiems – niūrios prognozės: po rinkimų svarbiausi bus visai ne jie (146)

Tiek reitingų viršūnėje esantys „ valstiečiai “, tiek konservatoriai po Seimo rinkimų...

Rusų tyrėjai deda tašką mįslingoje ir daugybės sąmokslo teorijų apipintoje Diatlovo perėjos byloje (83)

Rusijos regioninės apygardos prokuroras paskelbė, kad paslaptingos grupės slidininkų žūties...

Po Karbauskio „valstiečių“ sprendimo jaučiasi kaip gavęs šlapiu skuduru per veidą (169)

Penktadienį, liepos 10 d., Vilniuje daugiau kaip tris valandas posėdžiavusi Lietuvos valstiečių...

Štai kokie patiekalai Dzūkijos kurortuose kainuoja vos 2 eurus: pridedi dar eurą ir pasijunti kaip ponas (9)

Jei prieš dešimtmetį Andrius Užkalnis, keliaudamas po Dzūkiją, skundėsi skaitytojams neradęs...

Aistė Simėnaitė

TESTAS: kuris balvono tipas esi tu? (1)

Pandemijai praretinus oro uostų tvarkaraščius nemaža dalis Lietuvos turizmo sodybų, viešbučių...

Inga Valinskienė atvirai apie močiutės statusą, avantiūrą su Tapinu ir moterišką paslaptį, kurios neįmena net vyras Arūnas (6)

Ingą Valinskienę galima pavadinti viena žinomiausių Lietuvos moterų. Puiki dainininkė,...

Kuo skiriasi pirmasis ir antrasis nėštumai: ginekologas pasakė, ar tikrai antras gimdymas bus lengvesnis (2)

Pirmas nėštumas ir gimdymas moteriai yra ypatingas: ji turi daug teorinių žinių, bet jokios...

Sektoriuje penkiskart „netilpęs“ Gudžius turi pasiūlymą: investuos porą tūkstančių – bus ir rekordų

Vangų sezoną Andrius Gudžius toliau bando paįvairinti startuodamas Lietuvoje – pirmadienį...

Miško gėrybės – jau ant prekystalių: pirmosios kainos gali išgąsdinti (47)

Sakoma, bijai vilko, neik į mišką. Tačiau šiais laikais labiau nei pilkiai gąsdina erkės. Tad...

|Maža didelių žinių kaina