aA
Gražiausio elektrinio automobilio karūna, kuria prieš metus buvo apdovanotas „Jaguar E-type Zero“ koncepcinis automobilis, ir didžiulė šio modelio sėkmė įkvėpė gamintoją žengti toliau: „Jaguar E-type Zero“ bus gaminami pardavimui rinkoje. Legendinį rodsterį „Jaguar E-Type“ naujam gyvenimui prikėlė klasikinių automobilių restauravimo padalinys „Jaguar Classic“.
"Jaguar E-type Zero"
© Gamintojo archyvas

Praėjusių metų rugsėjį „Jaguar Land Rover“ technologijų fiestoje debiutavęs „E-type Zero“ sulaukė tokių palankių reakcijų, kad gamintojui neliko nieko kita, tik patvirtinti – taip, ši klasikinio automobilio transformacija, varoma elektros jėgainės, bus pasiūlyta klientams.

„Mus pribloškė teigiama reakcija į „Jaguar E-type Zero“ koncepcinį automobilį. „Jaguar Classic“ veiklos kertinė atrama – leisti klasikinių automobilių savininkams mėgautis savo turimomis transporto priemonėmis nesibaiminant, kad juos aplenks ateities technologijos. „E-type Zero“ – neįtikėtina „E-Type“ paveldo ir „Classic Works“ meistrų patirties bei virtuoziškumo iliustracija, tuo pačiu metu įrodanti „Jaguar Land Rover“ ryžtą gaminti nulines taršos emisijas generuojančias transporto priemones visuose segmentuose, taip pat ir „Jaguar Classic“ segmente“, – sako „Jaguar Land Rover Classic“ direktorius Timas Hannigas.

Planuojama, kad pirmieji elektriniai „E-type Zero“ automobiliai klientus pasieks jau 2020 vasarą.

„Jaguar E-type Zero“ – modelis, kurio originaliame praeities kėbule, nepaliekančiame abejingų nuo pat „E-type“ debiuto 1961-aisiais, slypi 220 kW galios elektros motoras, sukurtas būtent šiam automobiliui. Ličio jonų baterija turi labai panašų svorį bei išmatavimus, kokius turėjo originalus „E-type“ šešių cilindrų variklis XK. Todėl ją buvo galima įmontuoti buvusio variklio vietoje.

„E-type Zero“ kėbulas yra visiškai originalus, kaip ir daugelis kitų svarbiausių dalių, todėl, nepaisant elektrinės jėgainės, jis atrodo, važiuoja ir yra valdomas kaip tikrasis „E-type“. Tiesa, jis kur kas dinamiškesnis – „E-type Zero“ sveria 46 kilogramais mažiau ir iki 100 km/h įsibėgėja per 5,5 sekundės.

Kurdami „Jaguar E-type Zero“, „Jaguar Classic“ inžinieriai suderino klasikinių automobilių restauravimo patirtį su naujausiomis technologijomis, kurios buvo pritaikytos kuriant naująjį prabangų visiškai elektrinį visureigį „Jaguar I-PACE“. Kaip ir „I-PACE“, ateičiai atgimęs „E-type Zero“ pasižymi nulinėmis taršos emisijomis.
Vienu įkrovimu „E-type Zero“ gali nuvažiuoti apie 270 kilometrų. Tokį atstumą įveikti jam padeda nedidelis svoris bei puiki aerodinamika.

Variklio energijos šaltinis – 40 kWh baterija, kurią galima įkrauti per 6-7 valandas (priklausomai nuo maitinimo šaltinio).

„Jaguar Classic“ taip pat siūlo dabartiniams „E-type“ savininkams jų turimų automobilių konversiją į elektra varomą variantą, o kad būtų išsaugotas autentiškumas, yra užtikrinama galimybė bet kada automobilį „atversti“ atgal į varomą tradiciniais degalais.

„Jaguar Classic“ specializuojasi restauruodamas pasaulinę šlovę pelniusius klasikinius automobilius – savo laiku technologijų madas diktavę modeliai grįžta apdovanoti pažangiausiomis technologijomis.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sudėliojo visus taškus ant „i“: trinktelėsi durelėmis – pildysi deklaraciją (270)

Ar ateis diena, kai radę įbrėžtas ar įlenktas savo automobilio dureles galėsime kviesti...

Kas parodo, ar visureigis geras – svarbios 8 savybės (99)

Rinkimai „Lietuvos metų automobilis 2019“ jau baigėsi – geriausiojo titulą iškovojo „...

Naudotų automobilių rinkos apsukos sulėtėjo bet, pavažinėtų mašinų Lietuvoje skaičius vis dar auga (7)

Bendrovė „ AutoTyrimai “ skelbia, kad lapkritį Lietuvos naudotų automobilių rinka sulėtėjo...

Masinė avarija Vilniuje: paralyžiuota Geležinio Vilko gatvė (149)

Penktadienį sostinėje, piko metu, Geležinio Vilko gatvėje, link Gerosios Vilties žiedo, įvyko...

Gera žinia elektromobilių vairuotojams: Vilniuje bus įrengta 60 naujų įkrovimo stotelių (13)

Daugiausiai elektromobilių turinti sostinė plečia infrastruktūrą – jau kitąmet sostinėje bus...

Top naujienos

Kaip vienas atsitiktinumas ir lemtingos 13 min. išgelbėjo Hitlerį ir pasmerkė visą pasaulį (112)

Daugelis lapkričio 9-ąją laiko lemtinga diena Vokietijai . Tačiau XX a. istorijos kryptį išties...

Darbą nuolatinio pavojaus sąlygomis valstybė vertina 500-700 eurų: net batus per didelius verčia nešioti (294)

48 dydžio batai vietoje reikalingų 46, sena suplyšusi uniforma, kurią reikia pačiam susisiūti,...

Pirmieji širdies sutrikimų simptomai: kardiologė patarė, kaip galima išvengti ankstyvos mirties (146)

Higienos instituto duomenimis, Lietuvoje daugiausiai serga širdies ir kraujagyslių ligomis . Per...

Kokį būstą pirkti, kad būtų paprasta parduoti net ir po 10 metų? (102)

„Pirkdami būstą gyventojai turėtų pagalvoti apie jo vertę ir likvidumą ateityje. Ar prireikus...

Savo „auksinį“ rezultatą gerinęs Bilis – šįkart penktas pasaulyje (19)

Simonas Bilis dar kartą gerino Lietuvos rekordą ir Kinijoje vykstančio pasaulio plaukimo...

Atostogos auksiniame Egipte: kaip nebūti apgautam ir sutaupyti

Saulės ir šilumos išsiilgę keliautojai prieššventiniu laikotarpiu skuba krautis lagaminus ir...

Kaip išsirinkti kokybišką ir porų neužkemšantį veido aliejų?

Apie aliejų naudojimą kosmetikoje prirašyta daugybė straipsnių. Vieni juos labai mėgsta, tiki...

Patarimai ir gudrybės, kaip išvalyti bet kokias užuolaidas

Bėgant laikui visų tipų užuolaidos prisigeria dulkių, purvo ir kvapų. Surinkome patarimų ir...

Eksperimentas: ar tikrai išmanusis šiais laikais gali atstoti fotoaparatą? (42)

Keliauti yra nuostabu, o vėliau žiūrėti nuotraukas iš kelionių – ne mažesnis malonumas....

Uždirba 700 eurų: net ir purvinas darbas gali teikti džiaugsmo (10)

Ten kiaulių nebuvo, bet viskas buvo riebaluota, viskas purvina, LRT RADIJO laidoje „Darbas – ne...