aA
Sakoma, kad yra melas, didelis melas ir statistika. Kad ir ką sakytų skeptikai, Vokietijos techninių apžiūrų asociacijos (TÜV) tradiciškai pateikiama ataskaita apie naudotų automobilių patikimumą priimama kaip šventa tiesa. Tai yra lyg kelrodė žvaigždė besirenkantiems automobilį.
© DELFI montažas

Didžiausioje Europos automobilių rinkoje dirbantys techninių apžiūrų ekspertai paskelbė „TÜV 2015“ ataskaitą. Ši suvestinė yra automobilių ilgalaikio patikimumo ir kokybės apžvalga.

Šįkart vokiečiai skelbia, kad naujausia TÜV ataskaita sudaryta remiantis daugiau nei 8,5 milijonų automobilių techninių apžiūrų duomenimis. Į ataskaitą įtraukta net 226 skirtingų modelių.

TÜV teigimu, šių metų lyderis yra „Mercedes-Benz“ SLK. Tik 2,4 proc. šių rodsterių turi gedimų ir tai yra pats geriausias rezultatas per visą šių ataskaitų sudarymo istoriją. Praėjusių metų nugalėtojasOpel Meriva“ nukrito net į 17-ą vietą (5,4 proc. patikrintų automobilių turėjo gedimų).

Antroje „TÜV 2015“ 2-3 metų amžiaus automobilių kategorijos vietoje liko „Audi A6“, trečioje – „Mercedes“ GLK. Įdomu tai, kad dešimtuke ir toliau dominuoja vokiški automobiliai: „Porsche 911“, BMW Z4, „Mercedes-Benz“ E-klasės kupė, „Audi Q5“, „Audi A3“, „Ford Focus“ ir „Mercedes-Benz“ C-klasė.

Ne ką mažiau įdomu paanalizuoti ir nepatikimiausių automobilių sąrašą. Tarp 2-3 amžiaus automobilių prasčiausiai techninės apžiūros specialistai vertina „Dacia Logan“ (15,7 proc.), „Alfa Romeo Mito“ (15,6 proc.) ir „Fiat Panda“ (14,8 proc.).

Ieškantys senesnių automobilių turėtų atkreipti dėmesį į kitų amžiaus kategorijų suvestines.

TÜV ekspertai pastebi, kad vairuotojams itin daug problemų kelia žibintų problemos. Skaičiuojama, kad 6,9 proc. naujesnių mašinų turi šių bėdų, tačiau tai nė iš tolo neprilygsta prieš 10-11 metų pagamintiems automobiliams – maždaug trečdalis (31,8 proc.) tokių transporto priemonių Vokietijoje iš pirmo karto negauna techninės apžiūros lipduko dėl netinkamai šviečiančių žibintų.

TÜV ataskaitoje automobiliai skirstomi į penkias amžiaus kategorijas (2–3, 4–5, 6–7, 8–9 ir 10–11 metų).

Patikimiausi ir dažniausiai gendantys automobiliai pagal „TÜV 2015“ rezultatus (skliausteliuose nurodoma, kiek procentų patikrintų automobilių turėjo gedimų)

2-3 m. automobiliai

1. „Mercedes-Benz“ SLK (2,4 proc.)
2. „Audi A6“ (2,9 proc.)
2. „Mercedes-Benz“ GLK (3,6 proc.)
4. „Porsche 911 Carrera“ (3,9 proc.)
5. „BMW Z4“ (4,0 proc.)
6. „Mercedes-Benz“ E-klasės kupė/kabrioletas (4,5 proc.)
7. „Audi Q5“ (4,7 proc.)
8. „Audi A3“/S3/RS3/kabrioletas (4,9 proc.)
8. „Ford Focus“ (4,9 proc.)
8. „Mercedes-Benz“ C-klasė (4,9 proc.)

...
119. „Ford Galaxy“ (13,1 proc.)
119. „Ford Mondeo“ (13,1 proc.)
119. „Chevrolet Captiva“ (13,1 proc.)
122. „Fiat 500“ (13,4 proc.)
123. „Chevrolet Spark“ (13,7 proc.)
124. „Fiat Punto“ (14,0 proc.)
125. „Ford Ka“ (14,1 proc.)
126. „Citroen Berlingo“ (14,3 proc.)
127. „Fiat Panda“ (14,8 proc.)
128. „Alfa Romeo Mito“ (15,6 proc.)
129. „Dacia Logan“ (15,7 proc.)

4-5 m. automobiliai

1. „Mazda3“ (5,4 proc.)
2. „Porsche 911 Carrera“ (6,4 proc.)
3. „Toyota iQ“ (6,5 proc.)
3. „Toyota Avensis“ (6,5 proc.)
3. „Volkswagen Polo“ (6,5 proc.)
6. „Audi Q5“ (7,5 proc.)
7. „Mercedes-Benz“ E-klasė (7,8 proc.)
7. „Volkswagen Golf Plus“ (7,8 proc.)
8. „Volvo XC60“ (8,1 proc.)
9. „Mercedes-Benz“ GLK (8,6 proc.)

....
115. „Peugeot 207“ (20,3 proc.)
115. „Fiat Bravo“ (20,3 proc.)
117. „Kia Sorento“ (20,9 proc.)
118. „Citroen C4“ (21,4 proc.)
119. „Fiat Panda“ (21,7 proc.)
120. „Chevrolet Captiva“ (21,9 proc.)
121. „Hyundai Tucson“ (22,3 proc.)
122. „Chevrolet Matiz“ (25,1 proc.)
123. „Renault Kangoo“ (25,4 proc.)
124. „Dacia Logan“ (25,5 proc.)
125. „Fiat Doblo“ (25,8 proc.)

6-7 m. automobiliai

1. „Porsche 911“ (10,5 proc.)
2. „Mazda2“ (11,2 proc.)
3. „Volkswagen Golf Plus“ (11,5 proc.)
4. „Toyota Auris“ (11,8 proc.)
5. „Mercedes-Benz“ C-klasė (13,1 proc.)
5. „Mercedes-Benz“ C-klasė (13,1 proc.)
7. „Audi TT“ (13,3 proc.)
8. „Toyota Yaris“ (13,6 proc.)
9. „Mercedes-Benz“ SLK (13,7 proc.)
10. „Honda CR-V“ (14,3 proc.)

....
101. „Citroen Berlingo“ (28,4 proc.)
102. „Seat Ibiza“ (28,5 proc.)
103. „Peugeot 307“ (28,8 proc.)
103. „Chevrolet Matiz“ (28,8 proc.)
105. „Renault Megane“ (29,3 proc.)
106. „Citroen C5“ (29,6 proc.)
107. „Citroen C4“ (30,0 proc.)
108. „Fiat Doblo“ (30,8 proc.)
109. „Renault Kangoo“ (31,9 proc.)
110. „Dacia Logan“ (32,8 proc.)
111. „Renault Laguna“ (33,0 proc.)

8-9 m. automobiliai

1. „Porsche 911“ (11,5 proc.)
2. „Toyota Corolla Verso“ (15,6 proc.)
3. „Toyota RAV4“ (16,6 proc.)
4. „Mazda2“ (17,3 proc.)
5. „Ford Fusion“ (17,7 proc.)
6. „Mercedes-Benz“ SLK (17,8 proc.)
6. „Toyota Corolla“ (17,8 proc.)
8. „Toyota Avensis“ (18,0 proc.)
8. „Volkswagen Golf Plus“ (18,0 proc.)
10. „Subaru Forester“ (18,5 proc.)

....
85. „Renault Twingo“ (34,0 proc.)
86. „Alfa Romeo 147“ (34,3 proc.)
87. „Renault Megane“ (34,6 proc.)
88. „Ford Galaxy“ (34,7 proc.)
89. „Volkswagen Sharan“ (35,1 proc.)
90. „Renault Laguna“ (36,0 proc.)
91. „Renault Kangoo“ (37,1 proc.)
92. „Kia Sorento“ (37,2 proc.)
93.„Fiat Doblo“ (37,9 proc.)
94.„Fiat Stilo“ (41,1 proc.)
95. „Mercedes-Benz M-klasė“ (43,2 proc.)

10-11 m. automobiliai

1. „Porsche 911 Carrera“ (14,6 proc.)
2. „Subaru Forester“ (19,3 proc.)
3. „Toyota RAV4“ (20,2 proc.)
4. „Toyota Avensis“ (21,1 proc.)
5. „Honda Jazz“ (21,2 proc.)
6. „Toyota Corolla“ (21,8 proc.)
7. „Mazda2“ (22,4 proc.)
8. „Toyota Yaris“ (23,2 proc.)
9. „Ford Fusion“ (23,4 proc.)
10. „Volkswagen New Beetle“ (24,6 proc.)

....
68. „Renault Clio“ (39,9 proc.)
69. „Fiat Doblo“ (40,3 proc.)
70. „Renault Kangoo“ (40,4 proc.)
71. „Renault Laguna“ (40,5 proc.)
72. „Mini“ (40,7 proc.)
73. „Alfa Romeo 147“ (42,1 proc.)
74. „Ford Ka“ (42,4 proc.)
75. „Ford Galaxy“ (42,5 proc.)
76.„Volkswagen Sharan“ (43,6 proc.)
77.„Fiat Stilo“ (44,3 proc.)
78. „Mercedes-Benz“ M-klasė (44,8 proc.)

Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Europa išėjo iš proto dėl „Teslų“: „Model 3“ užsisakė tiek, kad nežinia, kaip spėti juos pristatyti (12)

Norvegija gana ilgą laiką buvo lyderė ir pagrindinė „ Tesla “ rinka Europoje. Norvegija...

„Mercedes-Benz“ į Lietuvą atvežė GLS: pasigyrė prabanga ir technologijomis (1)

Naujasis S klasės visureigis „ Mercedes-Benz GLS “ jau atvyko į Lietuvą. Nepriekaištingu...

Latvijos „2020 metų automobiliu“ išrinktas „Škoda Kamiq“ (2)

Įnirtingoje kovoje konkurso „Latvijos 2020 metų automobilis“ pagrindinį titulą iškovojo...

Elonas Muskas paskelbė, kurioje Europos šalyje stovės naujausia „Tesla“ gamykla (5)

Per Vokietijoje vykusį automobilių apdovanojimų renginį ir atsiimdamas „Golden Steering...

Kanada nusprendė netylėti dėl „dyzelgeito“ – kelia bylą „Volkswagen“ (3)

Kanados prokurorai pirmadienį pareiškė kaltinimus Vokietijos automobilių gamintojai „...

Top naujienos

Popieriniai milijonieriai: lietuviai emigrantai tapo įtariamų aferistų priedanga (2)

„Tu direktorius, tu milijonierius. Nori – atskrisk, pasiimk savo pinigus ir dink iš čia“, –...

Prezidento patarėjas užsimena apie platesnį turto apmokestinimą, automobilių mokesčio pokyčius (64)

Prezidento patarėjas Simonas Krėpšta mano, kad kitų metų biudžeto ambicija gerėja, tačiau...

Rinkėjų apklausa: JK parlamento rinkimus aiškiai laimėjo Johnsono toriai (21)

Per Jungtinėje Karalystėje ketvirtadienį vykusius pirmalaikius parlamento rinkimus, itin svarbius...

Vos pasukęs už LKL būstinės kampo „Nevėžis“ grįžo prie senų įpročių

Nauja panelė – sena suknelė. Finansinio skaidrumo viešai reikalaujanti Lietuvos krepšinio lyga (...

Euro zonos reformų planus stabdo suirutė Italijoje ir Vokietijoje

Euro zona pasiekė tam tikrą pažangą baigdama kurti bankų sąjungą ir reformuodama finansinės...

ES – svarbus susitarimas dėl klimato plano: nepritarė tik Lenkija

Europos Sąjungos ( ES ) šalių, išskyrus Lenkiją, lyderiai po intensyvių derybų Briuselyje...

The Economist

Viskas apie klimato kaitą: praeitis, dabartis ir ateitis (1)

Užduotis pakeisti klimato kaitą skatinančias nuo iškastinio kuro priklausomas technologijas vis...

Ilgai tylėjusi Asta Stašaitytė – atvirai apie gyvenimo išbandymus: išsiverkdavau, tada galėdavau važiuoti namo (21)

Kas labiausiai keri, kai sutinki žinomą laidų vedėją Astą Stašaitytę , tai atviras juokas,...

Ilgaamžiškumo paslaptis glūdi ne tik genuose: atsakymą rasite atidžiau pažiūrėję į savo antrą pusę

Ilgaamžiškumas dažnai laikomas tai pačiai giminei būdingu bruožu, tik nors genetika ir iš...

„Užkliuvo“ šonaslydžio mokymo aikštelė: valdininkai grasina uždaryti, drifteriai kviečia kalbėtis

Šalia Marijampolės, prie pat automagistralės šiemet pradėjo veikti milžiniška aikštelė tiek...