Per pirmuosius septynis šių metų mėnesius, vidutinis Vokietijoje parduotų naujų automobilių galingumas siekė 138 AG. Tai daugiau nei 2011 metais pasiektas 135 AG rekordas ir 2010 metais 130 AG siekęs vidurkis, rodo Duisburgo Eseno universiteto Automobilių tyrimų centre atliktas tyrimas.

Viena tokių tendencijų priežasčių – padidėjęs automobilių su dyzeliniais varikiais, kurie galingesni nei benzininiai, skaičius. Be to, dyzeliniai varikliai vis dažniau naudojami sportiniuose automobiliuose ir visureigiuose, teigia tyrimo autorius Ferdinandas Dudenhoefferis.

Prabangių sportinių automobilių gamintojos „Porsche“ varikliai patys galingiausi. Per septynis šių metų mėnesius vidutinis parduotų šių automobilių galingumas siekė 323 AG. Palyginimui, parduotų BMW variklių galia siekė 194 AG, „Audi“ – 179 AG, „Mercedes“ – 175 AG.

Tačiau masiškai automobilius gaminančios bendrovės, tokios kaip „Opel“, šiuo laikotarpiu taip pat padidino savo variklių galingumą iki vidutiniškai 126 AG, palyginus su 109 AG 2009 metais. „Volkswagen“ savo variklių galingumą padidino iki 124 AG.

Nepaisant to, „daugiau arklio galių nebūtinai reiškia didesnį degalų sunaudojimą, turint omenyje naujos kartos degalų taupymo technologijas“, pažymėjo F. Dudenhoefferis.