aA
Universalios padangos, kurias galima naudoti vasaros ir žiemos sezonais nėra naujiena, tačiau Prancūzijoje „Michelin“ kompanija teigia sukūrusi tai, ko iki šiol rinkoje nėra buvę - vasarines padangas, tinkamas naudoti ir žiemą.
Michelin CrossClimate padanga
Michelin CrossClimate padanga
© Gamintojo nuotr.

„Michelin“ sako, kad „CrossClimate“ yra ne universalios padangos, kurių eksploatacinės savybės vasarą ir žiemą yra vidutinės, o vasarinės padangos, pasižyminčios patikimumu žiemą.

„Michelin CrossClimate“ padangoms suteiktas aukščiausias sukibimo su drėgnu paviršiumi A reitingas vadovaujantis ir vasarinėms, ir žieminėms padangoms taikomais kriterijais. 3 PMFS – trijų viršūnių kalno su snaige – logotipas ant padangų šono rodo, kad jos gali būti naudojamos šalyse, kuriose aiškiai apibrėžto sezono metu privaloma naudoti specialią žiemos įrangą.

Padangas išbandė ir įvertino tokios nepriklausomos organizacijos, kaip „TUV-Sud“ gaminių bandymo tarnyba, „DEKRA“ bandymų centras ir „UTAC-CERAM“ grupė. Bandymais buvo įrodyta, kad padangos pasižymi geriausiomis vasarinėms ir žieminėms padangoms būdingomis eksploatacinėmis savybėmis ir jų sauso stabdymo drėgnu oru rezultatai geresni nei rinkoje siūlomų universalių padangų.

Eksploatacinėms savybėms užtikrinti – trijų technologijų kombinacija

Michelin CrossClimate padanga
Michelin CrossClimate padanga
© Gamintojo nuotr.

„Michelin CrossClimate“ eksploatacines savybes užtikrina trijų technologijų kombinacija: pažangi protektoriaus junginio medžiaga, unikalaus protektoriaus V formos rašto ir naujųjų 3D tarpusavyje susijungiančių padangų lamelių kombinacija bei pažangi protektoriaus gruntkibių su nuožulniai nupjautais kraštais ir aukšto efektyvumo lamelių kombinacija.

Protektoriaus zona, būdama labai elastinga, padidina junginio medžiagos galimybes prisitaikyti prie mažiausių kelio paviršiaus nelygumų bet kokiomis sąlygomis – ant sausų, drėgnų ir sniegu padengtų kelių. Padangos taip pat pasižymi mažu pasipriešinimu riedėjimui. Naudodami naujausios kartos silicio dioksidą sluoksnio po protektoriumi gumos mišinyje, „Michelin“ inžinieriai sumažino laipsnišką kaitimą.

Tuo tarpu 3D padangų lamelės ties protektoriaus gruntkibiais yra tokios pat, kokios įprastai būna ant vasarinių padangų, tačiau kartu jų dizainas ir struktūra atitinka esančias ant „Michelin“ žieminių padangų. Jos ypač banguotos, skirtingų storių ir pasižymi labai sudėtinga geometrija. Žiemą lamelės įsikabina į sniegą, taip padidindamos sukibimo jėgą. Kryptinis protektoriaus raštas su skirtingais kampais optimizuoja sukibimą su sniegu: skersinį dėl smailesnio kampo centre ir išilginį ten, kur tarpas tarp gruntkibių platesnis. Vertikalusis ir horizontalusis paviršiaus banguotumas užtikrina automatinio blokavimo funkciją – bangelės susijungia tarpusavyje ir padidina protektoriaus gruntkibių tvirtumą. Dėl to padidėja padangos stabilumas, neatsižvelgiant į tai, kokios jėgos ją veikia stabdant, didinant greitį ar darant posūkį.

Pažangi protektoriaus gruntkibių su nuožulniai nupjautais kraštais ir aukšto efektyvumo lamelių kombinacija taip pat užtikrina optimalų kontaktą su kelio danga ir pagerina sauso stabdymo drėgnu oru rezultatus. Kartu naudojamos pažangios, didžiausio gylio lamelės, užtikrina puikų stabdymą ir sukibimą ant sniego.

„Michelin CrossClimate“ padangomis bus pradėta prekiauti 2015 m. gegužės mėn. Padangos bus siūlomos 23 skirtingų dydžių nuo 15 iki 17 colių – tai atitinka 70 proc. Europos rinkos poreikio. Kitais dydžiais planuojama pradėti prekiauti 2016 m.

65 proc. vairuotojų nepaiso sezoniškumo

2014 m. „GFK“ atlikto Europos vartotojų elgesio tyrimo rezultatai rodo, kad 65 proc. Europos vairuotojų visus metus naudoja vasarines padangas, taip sukeldami sau pavojų orams atšalus, sningant ir susidarius ledui. Pavyzdžiui, šis rodiklis Vokietijoje, kur įstatymai reikalauja žiemą naudoti žiemines padangas, siekia 20 proc., o Prancūzijoje, kur nėra įstatymų numatytų apribojimų – 76 proc.

Tuo tarpu „Ipsos“ tyrimo apie elgesį įsigyjant padangas duomenimis, 4 iš 10 Europos vairuotojų teigia, kad keisti padangas keičiantis metų laikams nepatogu arba sukelia papildomų išlaidų, ir laukia iki paskutinio momento arba nekeičia padangų visai. Taigi 3 proc. vairuotojų Vokietijoje ir 7 proc. jų Prancūzijoje visus metus naudoja žiemines padangas, o dėl to suprastėja sausas stabdymas, ypač esant šiltam orui, ir padidėja degalų sunaudojimas.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Naujo segmento pradininkas – „Mercedes-Benz eSprinter“ (2)

„ Mercedes-Benz “ stiprina pozicijas lengvųjų komercinių elektromobilių rinkoje – prieš...

Narkevičius: savivaldybės jau trečia savaitė gali pakabinti žaliąsias rodykles (3)

Susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius , kad savivaldybės nuo sausio 8 dienos gali...

Lietuvoje pristatytas naujasis Europos bestseleris „Renault Captur“ (10)

Naujas antros kartos vienas populiariausių miesto visureigių Europoje „ Renault Captur “ jau...

Būsimoje „Tesla“ gamyklos vietoje buvo rastos septynios Antrojo pasaulinio karo laikų bombos

Vokietijos policija sekmadienį pranešė, kad ekspertai sėkmingai neutralizavo septynias Antrojo...

„Jaguar Land Rover“ kuria išmanias sėdynes –žada, kad bus sveikesnės nugarai (1)

Automobilių gamintojas „ Jaguar Land Rover “ kuria ateities sėdynes su jų formą keičiančia...

Top naujienos

Liuksemburge gyvenanti lietuvė apie motinystę svetur: čia vaikai į darželį vedami ir su temperatūra (77)

DELFI tęsia pasakojimus apie mamas, kurios nebijo keliauti su vaikais. Savo patirtimi ir patarimais...

Urbšys: „Agrokoncernas“ išnaudoja Lietuvos valstybę, siekdamas sau palankaus sprendimo ES Teisingumo Teisme (88)

Muitinės departamentas nustatė, kad Ramūno Karbauskio „ Agrokoncernas “ įveža rusiškas...

Tūkstančius žmonių Lietuvoje sukrėtęs gaisras slepia protu nesuvokiamas klaidas (66)

Alytaus padangų gaisre kovojusių ugniagesių sauga, sveikata ir darbo sąlygomis nebuvo tinkamai...

Vartojate pieną ir jo produktus? Mokslų daktarė įvardijo, kuo rizikuojate (169)

Pieno produktai žmonių vartojami jau daugiau nei 8 šimtmečius. Dėl savo sudėties karvių pienas...

Kokių darbuotojų ir už kiek ieško geriausi Lietuvos darbdaviai (127)

Darbo skelbimuose darbdavių rašoma eilutė – „laiku mokamas atlyginimas“ – kandidatams kelia...

Tragiškas vakaras Panevėžio rajone: „Audi“ pervažiavo vyrą

Sausio 28-osios vakarą, apie 19.18 val., policija gavo pranešimą, kad Panevėžio r., Breiviškių...

Atrėžė bijantiems „trikojų“: 16-oje šalių įspėjamųjų ženklų nėra, nenusižengiantiems jų ir nereikia (303)

Netrukus po mobiliųjų greičio matavimo įrenginių darbo pradžios vairuotojai sujudo –...

Kanadietei pavyko įrodyti, kad dopingas perduodamas ir lytiškai santykiaujant (3)

Daugkartinė kanojų sprinto pasaulio čempionė Laurence Vincent-Lapointe išteisinta dopingo byloje...

Trumpas skelbia „taikos planą“ Artimiesiems Rytams, Izraelis jau stiprina karinę parengtį pasiūlė įkurti Palestinos valstybę (80)

Jungtinių Valstijų prezidentas Donaldas Trumpas pristato ilgai atidėliotą „ taikos planą...

Plastinės chirurgijos specialistas – apie raukšlių priešą botulino toksiną: kada galima pradėti leistis ir kada jau per vėlu? DELFI TV laida „Stiliaus DNR“ (10)

Botulino toksino injekcijos vis dar yra viena dviprasmiškiausiai vertinamų procedūrų Lietuvoje....