Virsmas Gariūnų garažuose

Iš tiesų, žiūrint iš priekio ir iš galo, modelis atrodo gana neprastai. Tačiau pažiūrėjus iš šono galima pamatyti „Audi A6” siluetą. Taip pat negalima nepastebėti, kad 1997 metų laidos „Audi“ yra didesnis už „Bugatti“, o ratai yra gerokai per maži. Vienas iš projekto autorių vilnietis Justinas Žvinys pripažįsta, kad tiesiog techniškai nepavyko išspręsti didesnių ratų klausimo.

„Čia uždėti 19 colių ratlankiai, nors realiai turėtų būti 24”, - neslepia J. Žvinys, „Audi“ rekonstravęs garaže šalia Gariūnų.

Tačiau iš pirmo žvilgsnio automobilis tikrai panašus į „Bugatti“.

„Gražus? Ne šiaip, o 1000 „arklių“, - pro šalį eidami komentavo parodos lankytojai. Prasitarus, kad čia ne „Bugatti“, o „Audi“, žiūrovai ganėtinai nustebdavo.

Beje, šis modelis parduodamas. Kaina – 30 tūkst. eurų (103,5 tūkst. Lt).

„Nerealus pasiūlymas – tik 30 000 eurų važinėsite automobiliu vertu 2 milijonų. Mašina tvarkinga, tinka eksploatuoti Lietuvoje. Kokybė tikrai gera, nes pagaminta iš metalo. Visos detalės „apeitos“ eboksido gruntu. Kuro sąnaudos apie 9,5 litro, sumažintas svoris“, - pirkėjus vilioja skelbimas šalia automobilio.

Ne pirmas darbas

J. Žvinys pasakoja, kad daugiausiai prie šio projekto prisidėjo jo kolega iš Rusijos. Iš pradžių vyrukai „Toyota MR2” automobilį perdarė į „Ferrari 355” modelį.

Atvykę rusai iškart mašiną nusipirko už 50 tūkst. Lt. Dabar vilniečiai sukonstravo „Bugatti“. Jo kaina – dukart didesnė.

Vyrai sako, kad ir „Bugatti“ turėjo iškeliauti į Rusiją. Esą jau buvo pirkėjas, kuris ir užstatą buvo davęs. Tačiau prasidėję neramumai Ukrainoje pirkėjų iš Rusijos planus pakeitė.

„Bugatti“ replikoje liko senasis „Audi“ 2,8 litro variklis, išvystantis apie 200 AG.

„Pirkėjai iš Kazachstano manęs klausė: kas bus, jei koks „Mercedes“ mane prie šviesoforo aplenks? Aš jiems atsakiau: čia juk „Bugatti“. Jums nereikia lenktyniauti – visi ir taip žino, kad ši mašina greita“, - šypsosi J. Žvinys.

Beje, mašinos interjeras liko nepakeistas. Vyrai pasakoja, kad pasimokė su „Ferrari“ replika, kai vidus buvo perdarytas, o klientas jį dar kartą perdarė.

„Jo manymu, viduje turėjo būtu daugiau karbono, o ne odos“, - subtilybes aiškino J. Žvinys.

Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (289)