Vis dėlto nėra rimtų įrodymų, kad 13 ar 666 skaičius numeriuose turintys automobiliai dažniau už kitus patektų į incidentus. Tai kelia klausimą: jeigu nėra skirtumo, ar numeriuose šviečia 13 ar 32 skaičiai, galbūt yra automobilių, kurie tiesiog iš prigimties yra mažiau laimingi nei kiti?

Nagrinėjant šią dilemą, britų žurnalistams kilo idėja sudaryti dešimties nelaimingiausių automobilių sąrašą, į kurį pateko savotiškų bėdų turintys modeliai, nesvarbu, ar dėl to nukentėjo savininkas, gamintojas ar pats automobilis.

Jameso Deano „Mažasis šunsnukis“

Nelaimingas automobilis absoliučiai visiems, kuriems teko prie jo prisiliesti

Visi žino, kad Amerikos aktorius Jamesas Deanas žuvo 1955 m. rugsėjo 30 d., avarijoje sudaužęs „Porsche 550 Spyder”, žinomą „Mažojo šunsnukio“ pravarde. Vis dėlto kur kas mažiau žinoma neįtikima istorija apie tai, kas po to nutiko šiam „Porsche“.

Po avarijos automobilį nupirko J.Deano draugas George'as Barris, kuris planavo jį parduoti dalimis. Nugabenęs mašiną į savo dirbtuves Kalifornijoje, jis iškrovinėjo „Porsche“ iš sunkvežimio, tačiau automobilis netikėtai ant jo užgriuvo ir sulaužė abi kojas.

Tuomet G. Barris pardavė automobilio variklį daktarui Troyui McHenry iš Beverly Hillso, kuris savaitgaliais mėgo lenktyniauti. Vis dėlto jau pirmos lenktynės automobiliu, kuriame buvo sumontuotas naujas jėgos agregatas, baigėsi tragiškai – daktaras nulėkė nuo kelio, rėžėsi į medį ir nuo sužalojimų mirė. Tose pačiose lenktynėse į avariją pateko ir buvo stipriai sužeistas dar vienas daktaras – Williamas Eschridas, kurio mašinoje taip pat buvo sumontuota keletas komponentų iš J. Deano „Porsche“.

Nepasisekė ir vienam sportinio automobilio savininkui, kuris iš G. Barriso įsigijo nelaimingojo „Porsche“ padangas. Po J. Deano avarijos policininkai nenustatė jokių padangų pažeidimų, tačiau vos tik jos pakeitė šeimininką – dvi iš jų dėl nepaaiškinamų priežasčių ėmė ir subliuško.

Tuo metu Kalifornijos kelių policija nutarė, kad sudaužyto „Porsche“ likučius reikėtų eksponuoti ir taip jaunimą įspėti apie greičio pavojus. Taigi G. Barris sutvarkė automobilį ir atidavė pareigūnams. Po trijų savaičių jis grįžo atgal – pastate, kuriame buvo eksponuojamas užkeiktas „Porsche“, kilo gaisras. G. Barris dar kartą jį sutvarkė ir nusiuntė policininkams.

Transportuojant automobilį jis vėl užgriuvo žmogų – šįkart buvo sulaužytas vieno jaunuolio klubas. Dar po trijų savaičių pervežant J. Deano „Porsche“ keistame incidente žuvo sunkvežimio vairuotojas.

1960 m., kai automobilis priklausė Floridos kelių policijai, jis dingo visiems laikams.
Porsche 550 Spyder (1954 m.)

„Rover 100”

Nelaimingas automobilis avarijų aukoms

1997 m. „Rover 100”, arba kitaip žinomas „Metro“ pavadinimu, buvo tikrinimas „Euro NCAP“ organizacijos specialistų. Testų rezultatai nebuvo netikėti – automobilis pasirodė nekaip. Kadangi tuo metu „Rover“ išgyveno sunkius laikus ir skyrė mažai investicijų savo mažam automobiliui, jis buvo sukurtas remiantis poros dešimtmečių senumo modeliais. Todėl pakliuvus į rimtą avariją su „Rover 100” buvo menka tikimybė išgyventi. Po metų kompanija nutraukė šio modelio gamybą.
Rover 100 (1994 m.)

„Opel Vectra“

Nelaimingas automobilis „Opeliui“

„Opel Vectra“ tikrai nebuvo blogas automobilis. Vis dėlto jo gyvenimą sujaukė Jeremy Clarksonas, sau būdingu stiliumi 1995 m. aprašęs šį modelį kaip „dėžę ant ratų“. Taip „Vectra“ tapo nelaimingu automobiliu „Opel“ kompanijai – visi manė, kad jis – 10 kartų blogesnis nei buvo iš tiesų.
Opel Vectra (1995 m.)

„Jaguar XJ220”

Nelaimingas automobilis pseudoturtuoliams

1989 m. ekonominė situacija pasaulyje buvo gera – visus buvo užvaldęs godumas, todėl kai „Jaguar“ pranešė, kad kuria V12 varikliu varomą superautomobilį, šimtai turtuolių suskubo mokėti 50 000 svarų sterlingų užstatą, kad galėtų vieni pirmųjų turėti šį šedevrą. Tačiau kol XJ220 buvo paruoštas, atėjo 1992-ieji ir pasaulyje įsivyravo recesija. Pseudoturtuoliai nebegalėjo įpirkti šio modelio, o „Jaguar“ taupydami atsisakė V12 variklio ir pasirinko V6. Nepaisant to, automobilio kaina pakilo nuo iš pradžių planuotų 361 000 svarų iki 460 000 svarų. Tai tikrai nepatiko pirmiesiems užsakovams, todėl nemažai jų atšaukė savo planus.
Jaguar XJ220 (1992 m.)

„Fisker Karma“

Nelaimingas automobilis pirkėjams

Įsivaizduokite, kad išleidote 100 000 tūkst. JAV dolerių naujam „Fisker Karma“ ir...o ne, jis užsidegė!
Fisker Karma

Mašina, kuriai nepasisekė, kad ir kokia ji būtų

Nelaimingas automobilis vairuotojui

Daugumos incidentų kelyje galima išvengti atsargiai vairuojant, tačiau pasitaiko ir tokių kaip šis, žemiau patalpintame įraše įamžintas, kurių neįmanoma išvengti. Laimei vairuotojas išgyveno.

Jimmy Savile priklausęs „Rolls-Royce“

Nelaimingas automobilis pirkėjui

Jimmy Savile priklausęs Rolls-Royce
Belieka tik užjausti vyruką, kuris praėjusią vasarą aukcione įsigijo serui Jimmy Savile priklausiusį „Rolls-Royce“. Už automobilį 2012-ųjų liepą buvo paklota 160 000 svarų – tuo metu J. Savile buvo britų nacionalinė vertybė.

Nepraėjo nė metai ir šiai mašina rasti pirkėją būtų labai sunku – juk mažai kas nori važinėti „Rolls-Royce“, kuris priklausė už sekso nusikaltimus pasmerktam veikėjui.

Bet kuris automobilis, kurį vairavo Rubensas Barrichello

Nelaimingas automobilis Rubensui Barrichello

Vargšas Rubensas Barrichello. Metų metus šalia savo komandos draugų jis atrodė bejėgiškai. Pavyzdžiui, kartu su juo „Ferrari“ komandoje važiavęs M. Shumacheris įstengė penkiskart iš eilės tapti „Formulės-1” čempionu. Tuomet jis persikėlė į „Honda“, kuri vėliau tapo „Brawn GP“, ir žiūrėjo, kaip jo komandos draugas Jensonas Buttonas tampa geriausiu pasaulyje. Vėliau jis tapo „Williams“ nariu...ir prasidėjo šios komandos nuosmukis.
"Williams" automobilis

„Lancia Beta“

Nelaimingas automobilis „Lancia“ markei

Prieš keturis dešimtmečius „Lancia“ priėmė verslo sprendimą, kuris į automobilizmo istoriją įeina kaip vienas blogiausių: naują kupė modelį „Beta“ nuspręsta gaminti iš rusiško plieno. Laikas parodė, kad plienas buvo tragiškos kokybės ir „Beta“ ėmė rūdyti taip greitai, jog „Lancia“ buvo priversta atpirkti šiuos automobilius iš klientų. Taip tokiose rinkose kaip Didžioji Britanija „Lancia“ įvaizdis buvo sugriautas.
Lancia Beta (1975 m.)

„Trabant“

Nelaimingas automobilis Rytų Vokietijai

Gyvenimas Rytų Vokietijoje neturėjo būti linksmas. Negana to, kad gyventojams reikėjo taikstytis su komunizmo ideologija, norintieji nuosavo automobilio turėjo bene vienintelį pasirinkimą – dviejų cilindrų varikliu varomą „Trabant“. Sunku įsivaizduoti, kaip tą reikėjo ištverti žinant, kad esant palankesnėms aplinkybėms ir gyvenant šiek tiek į Vakarus, buvo galima lakstyti su „Golf GTI“.
Trabant
Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (129)