Kaip ir „Zafira Tourer” pirmtakas, taip ir ši versija turi „Opel monovalentPlius“ sistemą bei papildomai įrengtą 14 l talpos benzino baką, dėl ko nuvažiuojama distancija pailgėja dar 150 km.

Naujasis „Zafira Tourer 1.6 CNG Turbo ecoFLEX” variklis (CNG „Compressed Natural Gas“, suslėgtos gamtinės dujos), turi 150 AG, maksimalus sukamasis momentas siekia 210 Nm, automobilis išvysto 200 km/val. greitį. Teigiama, kad vienatūris sunaudoja tik 4,7 kg (7,2 m3) dujų 100 km, 6 proc. mažiau nei ankstesnis „Zafira CNG“ modelis. CO2 tarša sumažėjo iki 129 g/km (anksčiau 139 g/km), o tai atitinka „Euro5“ reikalavimus. Šis 1.6 l variklis gali būti varomas biodujomis arba biodujų ir gamtinių dujų mišiniu. Teigiama, kad važiuojant vien biodujomis, anglies dvideginio tarša praktiškai yra nulinė.

Septynvietė naujoji „Zafira CNG“ įveikia 25 proc. ilgesnę distanciją nei pirmtakas. Tokių rezultatų pavyko pasiekti dėl patobulintos degalų bako sistemos, kuri talpina 25 kg gamtinių dujų (21 kg ankstesnioji versija). Vietoj įprastų plieninių dujų cilindrinių talpų, kuriant dujų talpos sistemą inžinieriai naudojo moderniausias lengvos konstrukcijos medžiagas bei anglies pluoštą, todėl automobilio svoris sumažėjo 85 kg.

„Zafira Tourer CNG” versijos kainos Vokietijoje prasideda nuo 27 950 eurų (96,5 tūkst. Lt).

Nuo pirmojo CNG automobilio versijos pristatymo 2001 metais, „Opel” Europoje pardavė daugiau nei 70 000 gamtinėmis dujomis varomų automobilių, tarp jų yra „Zafira”, „Astra Caravan” bei „Combo”. „Zafira CNG” sudaro daugiau nei du trečdalius visų parduodamų CNG versijų. Europoje pagal gamtinėmis dujomis varomų automobilių pardavimus „Opel” nuolat būna tarp trijų pirmaujančių gamintojų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)