aA
Gruodžio pradžioje „Porsche“ salonuose Europoje prasidėjo prekyba trečiosios kartos „Cayenne“ automobiliais. Dėl šios priežasties netradiciniais pristatymo renginiais stebinantis Vilniaus „Porsche“ centras savo klientus pakvietė į naujojo „Cayenne“ modelio pristatymo šventę. Kaip teigiama pranešime žiniasklaidai, lietuviai naująjį visureigį galėjo apžiūrėti ir įvertinti vieni pirmųjų pasaulyje.
Netradicinis "Porsche Cayenne" pristatymas Lietuvoje
Netradicinis "Porsche Cayenne" pristatymas Lietuvoje
© Kompanijos archyvas

Kelių šimtų ištikimiausių prekės ženklo gerbėjų laukė nekasdienė ir galbūt visiškai nauja patirtis – kelionė dviaukščiu traukiniu specialiu „Porsche“ maršrutu. Kelio atkarpa nuo Vilniaus geležinkelio stoties iki Elektrinių traukinių depo Naujojoje Vilnioje virto viena didele scena, kurioje netikėti scenografiniai sprendimai keitė vienas kitą. Naujojo „Cayenne“ galimybes kelyje ir bekelėje svečiams demonstravo profesionalus lenktynininkas Robertas Kupčikas. Jo pasirodymą svečiai taip pat galėjo stebėti per traukinio langą.

Liepsnojantys fakelai, visos gamos sportinių „Porsche“ automobilių gausmas, žirgų programa, šokėjų pasirodymai, prabangi ir išskirtinė „Modus Diamonds“ juvelyrikos ekspozicija – tai tik dalis staigmenų, kurias Vilniaus „Porsche“ centras buvo parengęs svečiams.

„Parodyti visas naujojo „Porsche Cayenne“ galimybes tarp keturių sienų praktiškai neįmanoma. Pristatymo renginio scenarijų padiktavo paties automobilio savybės – vienodai puikus tiek mieste, tiek ilgesnių kelionių metu, įveikiantis bekelės ir net lenktynių trasos iššūkius. Norėdami suteikti mūsų svečiams naujų emocijų bei pristatyti automobilį, pakvietėme juos į šią kelionę. Šiek tiek fantazijų, siurprizų ir lengvo humoro – tai, ko gero, geriausiai apibūdintų šio renginio scenarijų“, – sako Vilniaus „Porsche“ centro direktorė Rasa Klimavičiūtė.

Į renginį susirinkę svečiai galėjo iš arti įvertinti sportišką naujojo SUV dizainą ir technologinius sprendimus. Standartinis „Cayenne“ turi 3 l darbinio tūrio 6 cilindrų variklį, pasiekiantį 250 kW (340 AG) galią ir 450 Nm sukimo momentą, ir iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 6,2 sek. (su „Sport Chrono“ paketu per 5,9 sek.). Didžiausias jo pasiekiamas greitis – 245 km/val.

Naujos kartos „Cayenne“ yra 63 mm ilgesnis ir 9 mm žemesnis už ankstesnės serijos modelį. Atstumas tarp ratų ašių liko nepakitęs – 2,89 m. Bagažinės talpa dabar siekia 770 l, tai net 100 l daugiau nei ankstesnės kartos modelyje. Dėl naudojamų pažangių komponentų standartinis „Cayenne“ palengvėjo 55 kilogramais – sveria mažiau nei 2 tonas.

Papildomai galima užsisakyti vairuojamus galinius ratus. „Porsche Cayenne“ yra komplektuojamas su iki 3 laipsnių pasisukančiais galiniais ratais – ši savybė užtikrina ne tik geresnį manevringumą siaurose vietose mieste, bet ir stabilumą dideliu greičiu keičiant važiavimo kryptį.

Standartinės įrangos ratlankiai dabar siekia 19 colių. Trečiosios kartos „Cayenne“ galinės padangos yra platesnės nei priekinės – tai suteikia daugiau sukibimo įsibėgėjant bet kokiomis sąlygomis.

Jo valdymo savybes smarkiai pakeitė naujoji 48 voltų įtampos elektros grandinės sistema, prie kurios prijungta nuolat veikianti stabilizavimo sistema „Porsche Dynamic Chassis Control“ (PDCC) – ji akimirksniu reguliuoja amortizatorių suspaudimo jėgą ir suteikia galimybę posūkius įveikti visureigiams sunkiai suvokiamu greičiu.

Kiekvienas „Cayenne“ gali būti komplektuojamas su trijų kamerų pneumatine pakaba, kurios darbą kontroliuoja pažangios „Porsche 4D Chassis Control“ bei „Porsche Dynamic Chassis Control“ (PDCC) sistemos. Šios automatiškai keičia automobilio prošvaisą, priklausomai nuo pasirinkto važiavimo režimo ir greičio – keliaujant dideliu greičiu užmiestyje ji sumažėja, tad „Cayenne“ aerodinamika tampa geresnė. Naujasis „Porsche“ SUV turi penkis skirtingiems keliams pritaikytus važiavimo režimus.

Trečiosios „Cayenne“ kartos „Porsche Advanced Cockpit“ informacinės sistemos centre yra 12,3 colio skersmens lietimui jautrus ekranas, o nemažai funkcijų gali būti aktyvuojamos balsu. Vairuotojų patogumui jau standartinėje „Cayenne“ įrangoje yra „Porsche Connect Plus“ sistema, kuri suteikia galimybę prisijungti prie interneto ir naudotis operatyviai atnaujinamais navigacijos žemėlapiais ir eismo informacija realiu laiku.

Pirmos kartos „Cayenne“ modelis pasirodė 2002 metais, antroji karta debiutavo 2010-aisiais. Per visą gamybos laikotarpį visame pasaulyje buvo parduota daugiau nei 760 tūkst. „Cayenne“ automobilių.

„Po „Porsche Cayenne“ pristatymo prieš penkiolika metų, šis sportinis visureigis tapo sėkmingiausiu gamintojo modeliu pagal pardavimų apimtis. Nors „Cayenne“ yra dažniausiai klientų pasirenkamas „Porsche“ modelis ir Lietuvoje, tačiau vis dar gana retas ir išskirtinis mūsų šalies autoparke“, – sako R. Klimavičiūtė.

Lietuvoje pastebimai augant individualizuotų automobilių poreikiui, kartu su „Porsche Exclusive Manufaktur“ ir Vilniaus „Porsche“ centro specialistais galima susikurti sau patinkantį ir pagal asmeninius pageidavimus pritaikytą „Porsche Cayenne“ modelį.

Trečios kartos „Porsche Cayenne“, kurį taip pat galima su „Porsche Exclusive Manufaktur“ ir Vilniaus „Porsche“ centro specialistais susikurti pagal asmeninius pageidavimus, Lietuvoje kainuoja nuo 75 tūkst. 867 eurų, o „Cayenne S“ – nuo 93 tūkst. 291 euro. Sportiškiausio gamos visureigio „Porsche Cayenne Turbo“ kaina Lietuvoje – 140 tūkst. 965 eurai.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Automobilių gamintojai kartu su „Huawei“ kurs 5G transporto ekosistemą (1)

Aštuoniolika automobilių industrijos atstovų pradėjo bendradarbiauti su telekomunikacijų bendrove...

Paaiškino, kokių automobilių valdymo subtilybių galima tikėtis jau artimoje ateityje (4)

Nuo pat pirmojo automobilio pasirodymo mechaninio įrenginio, kuris skirtas pasukti ratus, funkcija...

„Scania“ giriasi: sudarė didžiausią sandorį dėl elektrinių vilkikų

Europoje didėja ne tik elektromobilių, bet ir tvarių sunkiųjų transporto priemonių paklausa....

„Dacia“ švenčia revoliuciją: pradėjusi nuo vieno modelio bendrovė imasi elektromobilių gamybos (3)

Nuo 2005 metų iki dabar „ Dacia “ išgyveno tikrą metamorfozę ir sukėlė revoliuciją...

Siūlo inovaciją furgonams – padangas, kurios pačios „užsigydo“ skyles

Technologijų kompanijos ir padangų gamintojo „ Continental “ sukurta „ContiSeal“...

Top naujienos

Karantino pragaras baigėsi: daugiausiai gyventojų dėl pandemijos netekusios Lombardijos sostinė šokiruoja pareigūnus (46)

Jau nebe vaiduoklių miestas! Toks pojūtis, tokia mintis neapleidžia pasižvalgius po barokinį...

Visą Lietuvą sukrėtusių Kauno žudynių byla – vėl teisėsaugos akiratyje (695)

Daugiau kaip prieš 10 metų visą Lietuvą sukrėtusių Kauno žudynių byla vėl atsidūrė ant...

Kardiologė išvardijo padidėjusio kraujospūdžio 7 simptomus: jei juos pastebite, turite imtis veiksmų (58)

Lietuvoje padidintą kraujo spaudimą turi netgi 60 procentų gyventojų. Apie hipertenziją laidoje...

Kinija imasi milžiniško 4,2 mlrd. dolerių vertės projekto Afrikoje (46)

Daugiau nei du dešimtmečius Zimbabvė bandė išjudinti milžiniško anglies energijos komplekso...

Orai lietuvių nelepins – paskutinę gegužės savaitę laukia nemažai lietaus (4)

Pirmadienio dieną aplink mūsų šalį suksis keli nykstantys žemo slėgio sūkuriai, todėl debesų...

Kipras birželį leis skrydžius iš Lietuvos: reikės pateikti koronaviruso tyrimo pažymą (28)

Kipro valdžia patvirtino veiksmų planą dėl Larnakos ir Pafoso oro uostų atidarymo, rašo KNEWS...

PSO: pasaulyje užsikrėtusiųjų naujuoju koronavirusu per parą padaugėjo 101 tūkst. (75)

Per pastarąją parą pasaulyje užfiksuota daugiau kaip 101 tūkst. naujų užsikrėtimo koronavirusu...

Delfi kino seansas: filmas „Liza, namo”

Vaiko siela nenori taikstytis su supančia aplinka. Filme mėginta užfiksuoti tai, kas atspindi vaiko...

Pilkoji zona: kas iš tiesų liko nepastebėta kontroversiškoje Švedijos kovoje su koronavirusu (138)

Švedija atsidūrė viso pasaulio dėmesio centre, kai priėmė sprendimą atsisakyti karantino kaip...

ESPN prisiminė gėdingą žalgiriečio Bowie poelgį – nesuprato nei savi, nei svetimi vaizdo įrašas (16)

Krepšininkai dažnai kartoja, kad žaidžia ne dėl asmeninės statistikos ir individualių...

|Maža didelių žinių kaina