Šį modelį vis dar gaubia nemažas paslapties šydas, tačiau gamintojai žada į gatves jį išleisti jau šiais metais. CES parodos lankytojams suteikiama unikali galimybė žvilgtelėti į šio, formaliai dar neegzistuojančio automobilio saloną ir pasidomėti, kuo vairuotoją ir keleivius džiugins naujasis Audi TT.

Pristatydamas naujojo „Audi TT“ vidaus įrangą, bendrovės vyr. inžinierius prof. dr. Ulrichas Hackenbergas trumpai apžvelgė visą TT istoriją akcentuodamas, jog jau pirmoji šio kompaktiško sportinio automobilio karta tapo firminio išorės dizaino etalonu, o antrosios kartos modelis aukštai užkėlė sportiškumo kartelę. Pakanka paminėti TT šeimynos modelį „TT RS plus“, kurio 5 cilindrų TFSI variklis išvysto 360 AG, o trečioji jo karta leis vairuotojui nevaržomai mėgautis visais šiuolaikinės elektronikos ir informacinių technologijų pasiekimais.

Gamintojai sako, kad skambiu „Audi virtual cockpit“ vardu pavadintas naujoviškas prietaisų skydas labiau primena lėktuvo valdymo pultą, o ne įprastą automobilio rodmenų skalių rinkinį. Šis visiškai skaitmeninis rodmenų masyvas visą informaciją pateikia tiesiai priešais vairuotoją, t.y. tiksliai pirmyn žvelgiančio vairuotojo matymo lauke, todėl nebūtina nuolat kreipti žvilgsnį į informacinio kompiuterio ekraną, kuris, tobulėjant technologijoms, rodo vis daugiau informacijos. Toks sprendimas leido „Audi“ dizaineriams suformuoti ypač asketišką, lengvasvorių elementų masinio naudojimo filosofiją atitinkančią priekinę salono dalį.

„Audi virtual cockpit“ prietaisų skydo „širdis” – 3D grafiką atvaizduojantis 12,3 colio TFT ekranas. Vairuotojas gali rinktis vieną iš dviejų informacijos pateikimo būdų. Ekranui veikiant įprastu režimu, jame rodomos kiekvienam vairuotojui pažįstamos didelės spidometro ir tachometro skalės, ridos indikatorius ir t.t. Įjungus MMI režimą, minėtos skalės sumažinamos, užleisdamos vietą navigaciniams žemėlapiams, kompiuterio informacijai, muzikos grojaraščiams ir pan.

Taigi, vairuotoją ir keleivius naujasis „Audi TT“ pasitinka visiškai nauju, praeities analogų neturinčiu salonu. Žvelgiant iš viršaus, prietaisų skydelis primena siaurą ir grakštų lėktuvo sparną, o apvalios orapūtės su tiesiog jose sumontuotomis oro kondicionieriaus valdymo priemonėmis atrodo tarsi užuomina į galingus aviacinius variklius. Nepaisant tokio išdėstymo, visi oro kondicionieriaus valdikliai patogiai pasiekiami, o šalia esančiuose papildomuose ekranėliuose rodoma informacija – lengvai įžiūrima.

Naujojo „Audi TT“ vairas irgi nedidelis, daugiafunkcinis, sportinio stiliaus, su plokščia apatine dalimi ir jau tradiciniais tapusiais būdingais aliuminio spalvos puošybiniais elementais. Ant vairo esančiais mygtukais galima valdyti daugelį automobilio funkcijų, įskaitant informacinį kompiuterį ir naujovišką informacijos bei pramogų sistemą.

Nors „Audi“ inžinieriai beveik visą kompiuterio informacijos atvaizdavimą patikėjo vienam iš centrinio rodmenų skydo darbo režimų, pats kompiuteris su raiškiu liečiamu ekranu ir MMI valdymo sąsaja niekur nedingo ir yra įprastoje vietoje – centrinėje konsolėje. Juo galima valdyti beveik visas naujojo „Audi TT“ funkcijas. Pagrindinė jo valdymo priemonė – didelis sukamas ir spaudžiamas valdiklis su jutikliniu paviršiumi. Šalia valdiklio patogiai išdėstyti papildomų funkcijų mygtukai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (50)