Markės flagmanas turės šešias „akis“ (kameras) ir šešias „ausis“ (radarus), kurie leidžia automobiliui savarankiškai važiuoti iki 60 km/val. greičiu.

„Galbūt tai šiek tiek skamba kaip istorija apie Frankenšteiną, bet automobilis pastebimai patrauklesnis“, – S-klasės pristatyme Hamburge trečiadienį sakė kompanijos vadovas Dieteris Zetsche.

Jis neslepia, kad naujoji S-klasė turi vienintelį tikslą - būti geriausiu automobiliu pasaulyje.

„Mercedes“ tikisi, kad nauji varikliai, technologijos ir saugumo sistemos padės išlaikyti prabangių sedanų lyderio titulą, kuris, kompanijos teigimu, šiam modeliui priklauso pastaruosius 8 metus.

„Išmanaus važiavimo“ 6-D technologija bus standartinėje įrangoje. Sistema naudos šešias kameras ir tiek pat radarų, kurie automobiliui tarsi suteiks „akis ir ausis“. Tai leis stebėti aplinką – ne tik kelio paviršių, bet ir kitų automobilių judėjimo kryptis, taip pat ir pėsčiuosius ir dviratininkus.

S-klasė bus parduodama nuo liepos mėnesio ir Vokietijoje kainuos nuo 79 790 eurų (275,4 tūkst. Lt).

Turės itin ekonomišką versiją

Iš pradžių S-klasės modelių pasirinkimą sudarys S500 (benzininis V8, 4.7 l, 455 AG variklis) ir S 350 BlueTec (dyzelinis V6, 3.0 l, 258 AG variklis).

Kiek vėliau rinkoje pasirodys S300 BlueTec dyzelinis hibridas, kurio vidutinės sąnaudos bus tik 4,4 l/100 km, o CO2 emisija – 115 g/km, bei itin ekonomiška versija – elektra įkraunamas hibridas S500, kuris vidutiniškai turėtų sunaudoti 3,0 l/100 km ir į aplinką išmesti 75 g/km CO2. Palyginimui, „Smart ForTwo“ CO2 emisija yra 86 g/km.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (217)