„Neketinu sukti kairėn ar dešinėn. Mūsų veikla įsibėgėjo, turime savo strategiją. Jei galėčiau apibūdinti viską vienu žodžiu – pasakyčiau: „Greitėkime“. Turime spartinti savo verslo statistikos augimą greitai tarpusavyje dalindamiesi geriausiomis mums kilusiomis idėjomis“, – direktorės žodžius cituoja „Reuters“.

D. Akersonas vos per trejus savo vadovavimo metus įvykdė GM pirmąjį viešąjį akcijų platinimą (IPO), įmonės pelną pakėlė iki rekordinių aukštumų, jo vadovavimo metu GM pasiekė lyderės pozicijų Kinijoje ir Jungtinėse Valstijose, todėl analitikai nenustebo išgirdę tokius naujosios direktorės pažadus.

„Tikriausiai tai tinkamas požiūris, nes GM šis laikotarpis tebėra ieškojimų laikas, jai svarbu suprasti, ar stiprią paklausą jos modelių automobiliai turi rinkose, – kalbėjo banko „Morgan Stanley“ analitikas Adamas Jonasas. – Įmonės produkcija pagerėjo, ji gali ir tikrai dar pagerės ateityje“.