„Kitąmet planuojame parduoti 180-190 tūkst. naujų „Pandų“, o likusią dalį sudarys „Classic“ modelis“, – sakė vienas „Fiat“ vadovų Gianni Coda.

Jo teigimu, naujoji „Panda“, kuri Europos rinkoje debiutuos 2012 m. vasarį, kainuos nuo 10,2 tūkst. eurų (35,2 tūkst. Lt). Dabartinės kartos „Pandos“, kurios pavadinimas bus pakeistas į „Panda Classic“, kaina bus sumažinta nuo 10 250 eurų (35,4 tūkst. Lt) iki 8,5 tūkst. eurų (29,3 tūkst. Lt).

„Panda“ yra mini automobilių segmento lyderė nuo 2004 m., tačiau kitąmet šio modelio laukia naujas iššūkis – „Volkswagen Up“, kuris Italijoje kainuos nuo 10,6 tūkst. eurų (36,6 tūkst. Lt).

Statistika rodo, kad šiemet per pirmus 9 mėnesius „Pandos“ pardavimai nukrito 22 proc., iki 140 285 vnt. Dabartinės kartos modelio pardavimų aukštumos buvo pasiektos 2009 m. (299 992 vnt.).

Naujoji „Panda“ išlaikė ankstesnio modelio dizaino akcentus, tačiau dabar automobilis nebebus kampuotų formų.

Populiariausias Europos mažų automobilių segmento modelis nuo šiol bus 110 mm ilgesnis, 50 mm platesnis, todėl ir salone – erdvesnis. Gamintojai žada, kad „Pandos“ gale patogiai įsitaisys trys keleiviai.

„Panda“ bus siūloma su dviejų cilindrų „TwinAir“ 0.9 l varikliu. Atmosferinė šio agregato versija išvystys 65 AG, o turbininė – 20 AG daugiau. Pirkėjai taip pat galės rinktis ir benzininį keturių cilindrų 1.2 l, 69 AG variantą, arba turbodyzelinį 1.3 l, 75 AG.

„Fiat“ nusprendė naująją „Panda“ gaminti buvusioje „Alfa Romeo“ gamykloje netoli Neapolio. Dabartinis modelis nuo konvejerių rieda Lenkijoje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją