aA
Naujasis „Kia Stinger“ sportinis automobilis ir kompaktiškasis padidinto pravažumo automobilis „Kia Stonic“ „Euro NCAP“ organizacijos buvo įvertinti aukščiausiais saugumo balais automobilių susidūrimo testuose. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, abiems automobiliams atiteko po penkias saugumo žvaigždutes.
"Kia Stinger" avarijos testas
© Organizacijos nuotr.

„Euro NCAP“ organizacija penkių žvaigždučių saugumo vertinimą suteikė visoms „Stinger“ modifikacijoms, įskaitant ir dyzelinius, ir benzininius variklius turinčius modelius, nepriklausomai nuo to, ar automobilis varomas galiniais, ar visais keturiais ratais. „Stonic“ penkias saugumo žvaigždutes gavo tie modeliai, kuriuose buvo sumontuotos pažangių vairuotojo pagalbos sistemų paketas.

Nepriklausoma automoblių saugumo bandymo organizacija paskelbė, kad „Stinger“ surinko net 93% įmanomų suaugusiųjų apsaugos avarijos atveju balų, 81% maksimalaus rezultato vaikų apsaugos srityje, 78% pėsčiųjų apsaugos rezultato ir 82% už saugumo sistemų efektyvų darbą. „Stonic“ su įmontuotomis pažangiausiomis saugumo sistemomis surinko 93% įmanomų suaugusiųjų apsaugos avarijos atveju balų, 84% maksimalaus rezultato vaikų apsaugos srityje, 71% pėsčiųjų apsaugos rezultato ir 59% už saugumo sistemų efektyvų darbą.

Puikų rezultatą iš dalies lėmė ir tai, kad abiejų automobilių kėbuluose gausiai naudojamas itin tvirtas plienas bei daug saugos oro pagalvių (6 „Stonic“ modelyje ir 7 „Stinger“); be to abu automobiliai turi didelę gamą pasyvių ir aktyvių saugumo sistemų.

„Euro NCAP“ pagyrė abu automobilius už tai, kad avarijos atveju keleivių salonas išlieka nepakitęs ir puikiai apgina bet kurioje sėdynėje sėdintį ir bet kokios kompleksijos keleivį. „Stinger“ modelis atskiro pagyrimo nusipelnė už puikią keleivių kaklo apsaugą bei pėsčiųjų apsaugą, kurią sustiprina avarijos atveju pakylantis variklio dangtis. Autonominė avarinio stabdymo sistema abiems automobiliams padeda ne tik išvengti avarijos, bet ir padėjo sulaukti puikių įvertinimų už saugumo sistemų darbą.

"Kia Stonic" avarijos testas
"Kia Stonic" avarijos testas
© Organizacijos nuotr.

„Stinger“ komplektuojami su naujausiomis KIA vairuotojo pagalbos sistemomis „Advanced Driver Assistance Systems“ (ADAS), kiekvienas automobilis turi elektroninę stabilumo programą (VSM), stabilumo kontrolės sistemą (ESC), perspėjimo apie priekyje esančią kliūtį ir priekinio susidūrimo prevencijos sistemą. Be to, automobilyje sumontuota pėsčiųjų atpažinimo sistema, aktyvi pastovaus greičio palaikymo sistema su eismo juostos laikymosi sistema, automatiškai grąžinančia automobilį į savo eismo juostą, automatinis artimųjų ir tolimųjų šviesų perjungimas ir t.t.

ADAS sistemų paketas turi savyje ir jau įprastas moderniems automobiliams sistemas – tokias kaip perspėjimo apie kliūtį važiuojant atbulomis sistema, vaizdo kamerų sistema aplink visą automobilį, kliūčių aklojoje zonoje perspėjimo sistema ir kt.

„Stinger“ yra aprūpintas ir inovatyvia vairuotojo nuovargio stebėjimo sistema, kuri reaguoja, jeigu vairuotojas pervargsta ar tampa mieguistas. Europoje vairuotojo nuovargis yra pripažįstamas kaip vienas svarbiausių faktorių avaringumui mažinti, nes Senąjame žemyne kas ketvirta avarija, kurioje yra žuvusių padaroma kai vairuotojas būna pervargęs.

Ši sistema stebi vairuotojo elgseną ir automobilio elgesį kelyje ir, kilus įtarimui kad vairuotojas ima daryti klaidas, garsiniu signalu bei specialiu indikatoriumi prietaisų skydelyje perspėja sėdintį prie vairo apie tai, kad jam metas pailsėti.

ADAS technologijos, kurios montuojamos į „Stonic“ modelius: kliūties priekyje perspėjimo sistema su pėsčiųjų atpažinimo funkcija, kliūties aklojoje zonoje perspėjimo sistema su kliūties važiuojant atgal perspėjimo funkcija, savo eismo juostoje laikymosi sistema. Nuo kitų metų automobilis galės prireikus pats pasukti vairą, kad neišvažiuotų iš savo eismo juostos.

Prekyboje su 7 metų arba 150 000 km garantija

„Stinger“ ir „Stonic“ modeliams Europoje suteikiama standartinė visiems „Kia“ automobiliams septynerių metų arba 150 000 km ridos garantija. „Stinger“ modelis siūlomas su galiniais arba visais varančiaisiais ratais, bei su dyzeliniu arba benzininiu varikliu. 3,3 l V6 tipo 370 AG benzininis variklis su dviem turbinomis yra galingiausias kada nors „Kia“ gamintas variklis. Visi automobiliai komplektuojami tik su automatinėmis 8 pavarų dėžėmis.

„Stonic“ komaplektuojamas su moderniausiais ekonomiškais ir efektyviais dyzeliniais ar benzininiais varikliais. Kiekvienas automobilis montuojamas tik su mechaninėmis pavarų dėžėmis.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Seimas nesusitarė: hibridams ir elektromobiliams PVM lengvatos nebus (20)

Ekologiškam transportui pridėtinės vertės mokesčio ( PVM ) lengvata nebus nustatyta.

Švedai šiurpsta: rado schemą, kaip šiukšlėm pripažintos mašinos Lietuvoje grįžta į kelius (433)

Skandinavijos šalyse į automobilius, importuotus iš Lietuvos, žiūrima ypač įtariai, ir ne be...

Patikrino „Lietuvos metų automobilio“ greičiausius – iki 100 km/val. per mažiau nei 5 sekundes (2)

„Lietuvos metų automobilio 2019“ rinkimai vienu aspektu skiriasi nuo visų ankstesniųjų. Tai...

„Nissan“ siekia atstatydinti valdybos pirmininką – įtaria savo reikmėms švaisčius bendrovės turtą

„ Nissan “ rengiasi atleisti valdybos pirmininką Carlosą Ghosną už tai, kad šis, kaip...

Parodė, kaip bando naują „Porsche 911“: kyla į kalnus, traukia į Šiaurę, „kepa“ Mirties slėnyje (5)

Kitų metų pradžioje pasirodysiantis „ Porsche 911 “ – ne šiaip sau vadinamas „Porsche“...

Top naujienos

Juozaičio pranašystė: jei taip toliau, po 20 m. nebebus lietuvių kalbos ir tautos (1377)

„Niekada taip nebuvo, kad lietuvis taip ėstų lietuvį. Po bet kurio straipsnio tokių keiksmų...

Su Nekrošiumi dirbusios aktorės vos tramdo ašaras: taip netikėta, taip staiga (35)

Antradienio rytą Lietuvą žaibiškai apskriejo liūdna žinia – mirė garsus teatro režisierius...

Orai: laikysis lengvas šaltukas

Lapkritis persirita į paskutinį dešimtadienį ir, panašu, artėja prie jam būdingų orų.

Andrius Užkalnis: mano šuo maitinasi geriau negu visa tavo šeima (471)

Lietuviai, nacionalinio maisto gadintojai. Ar pastebėjote, kad lietuviai blogiausiai elgiasi su tuo...

Markauskas pardavė jį iš posto išvertusį ūkį: politika privertė daryti greitus sprendimus (24)

Per patį skandalo dėl neteisėtai ariamos žemės įkarštį tuometinis žemės ūkio ministras...

Tenerifėje atostogavęs lietuvis apie salai smogusią stichiją: sakė, kad tai – anomalija (26)

„Tai ne eilinis įvykis, nes anomalija ne bet ką vadina“, – taip savaitgalį šėlusią...

DELFI autoriai pagerbti Titanų statulėlėmis (20)

Antradienio vakarą į iškilmingą vakarą MO muziejuje rinkosi DELFI autoriai ir bičiuliai. Čia...

Antrame kėlinyje įvarčiais prapliupę serbai sutriuškino Lietuvos rinktinę (202)

Lietuvos futbolo rinktinė sužaidė geriausią pirmą kėlinį UEFA Tautų lygoje, tačiau antrajame...

Neuromokslininkas Bredesenas: norite nesusirgti Alzheimeriu – venkite pagrindinių ligos sukėlėjų (27)

„Holistic Primary Care“ redaktorius Erikas Goldmanas kalbasi su dr. Dale’u Bredesenu –...

„Žalgirį“ CSKA pasitiko netikėtai vėsiai, bet su komplimentais specialiai Krepšinis.lt iš Maskvos (3)

Kauno „Žalgirio“ krepšininkai antradienio vakarą surengė pirmąją treniruotę Maskvoje prieš...