Senasis „ZAZ-1103 Slavuta“ buvo gaminamas nuo 1999 iki 2011 metų ir buvo gana populiarus modelis vietinėje rinkoje. Tiesa, pastaruoju metu „ZAZ“ automobilių gamintojas buvo nutraukęs lengvųjų automobilių gamyba, o pro gamyklos vartus išriedėdavo tik sunkvežimiai ir autobusai.

Taip pat skirtingai nuo ankstesnės hečbeko versijos, naujasis „Slavuta Nova“ nėra Ukrainos inžinierių kūrinys, o atnaujintos išvaizdos nuo 2013 metų Kinijoje leidžiamas „Chery“ gamintojo modelis „Riich G2“.

Automobilyje sumontuotas „Euro 6“ normas atitinkantis 1,6 l atmosferinis 126 AG variklis, derinamas su penkių greičių mechanine pavarų dėže ir sukantis priekinius ratus. Vėliau turi pasirodyti ir versija su turbobenzininiu 1,3 l varikliu su variatoriumi.

Gamintojas žada, kad kasmet bus pagaminama apie 50 000 automobilių, kurių dalis bus eksportuojama ir į Europos Sąjungos šalis, o kaina neturėtų būti didesnė nei 10 000 eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (39)