Ketvirtosios kartos „Forester“ yra 4 595 mm ilgio, su 2 640 mm ratų baze – automobilis yra su trumpomis kėbulo iškyšomis. Kartu su 220 mm prošvaisa ir nuolatine visų varančiųjų ratų sistema – standartinėmis visų modelių techninėmis savybėmis – tai užtikrina pasitikėjimą važiuojant bet kokiomis kelio sąlygomis.

Naujajame „Subaru Forester“ taip pat įrengta naujai sukurta „X-MODE“ sistema, skirta važiuoti nelygiu arba slidžiu keliu.

Pirkėjams siūlomi trys variklių pasirinkimai. Galingiausiu pasirinkimu „Forester“ variklių gamoje nuo šiol yra turbininis benzininis 2.0 l darbo tūrio agregatas. Jis išvysto 240 AG (esant 5600 aps./min.) bei maksimalų 350 Nm (2400-3600 aps./min.) sukimo momentą. Dar vienas benzininis pasirinkimas – silpnesnis 2.0 l 150 AG variklis, siūlomas bazinėje versijoje.

Į kaimo keliukus pasigrožėti suomiškos žiemos idile išriedėjome su dyzeliniu „Forester“, kuris komplektuojamas su 2.0 l varikliu ir tik su mechanine 6 laipsnių pavarų dėže (o benzininiai modeliai siūlomi su tokia pat mechanine arba 6 laipsnių automatine bepakope CVT transmisija).

„Boxer“ dyzelinis 2.0 l variklis yra 147 AG (esant 3 600 aps./min.) pajėgumo ir išvysto maksimalų 350 Nm sukimo momentą (1 600–2 400 aps./min.).

Naujojo „Subaru Forester“ kaina - nuo 81 900 litų.

DELFI Auto naująjį „Subaru Forester“ išbandė dar prieš jo debiutą Lietuvoje, straipsnį galite skaityti paspaudę šią nuorodą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (81)