Nepriklausoma Europos saugumo vertinimo agentūra „Euro NCAP“ naujajam „Seat Leon ST“ skyrė penkių žvaigždučių įvertinimą. Tai reiškia, kad erdvus ir itin praktiškas universalas yra vertinamas taip pat puikiai, kaip ir jo „brolis“ penkerių durų „Leon“.
SEAT Leon ST
© Gamintojo nuotr.

Gamintojas praneša, kad modernios saugumo technologijos, stabdžių aktyvavimo avarijos metu ir važiavimo toje pačioje juostoje pagalbos sistemos gavo „Euro NCAP Advanced“ apdovanojimus.

Suaugusių keleivių saugumo kategorijoje „Leon“ surinko maksimalų balų skaičių – 94. Į tyrimo programą buvo įtraukti bandymai, imituojantys avariją, kurios metu su kliūtimi automobilis susiduria iš priekio, iš šono bei buvo imituojama automobilio avarija, kai jis šonu trenkiasi į stulpą. Ypač svarbi tyrimo dalis – mažamečių keleivių saugumas. Tačiau „Leon“ puikiai susidorojo su visais iššūkiais ir gavo maksimalų, 92 proc. įvertinimą bei aukščiausius balus bandymuose su vaikų manekenais. „Euro NCAP“ taip pat pažymėjo, kad keleivio saugos oro pagalvė gali būti išjungta, kad ant priekinės sėdynės būtų galima pritvirtinti į automobilio galą atsuktą vaikišką kėdutę.

SEAT Leon ST
SEAT Leon ST
© Gamintojo nuotr.

„Seat kompanija yra įsipareigojusi kurti aukščiausius aktyvaus ir pasyvaus saugumo kriterijus atitinkančius modelius“, - pabrėžė Seat S.A. Tyrimų ir vystymo viceprezidentas Dr. Matthias Rabe.

„Kruopštus darbas mūsų Techniniame centre dabar įvertintas puikiais abiejų „Leon“ modelių balais griežtuose ir reikliuose „Euro NCAP“ testuose. Mes taip pat džiaugiamės dviem „Euro NCAP Advanced“ apdovanojimais, kuriuos gavo stabdžių aktyvavimo avarijos metu sistema ir Seat važiavimo toje pačioje juostoje pagalbos sistema. Tai naujoji LEON šeima, pasižyminti naujausiomis aukščiausio lygio technologijomis“, - pridūrė jis.

Seat važiavimo toje pačioje juostoje pagalbos sistemos pagrindinė dalis – ant priekinio stiklo įmontuota kamera, kuri identifikuoja eismo juostas žyminčias linijas ir, kontroliuodama automobilio valdymą, neleidžia transporto priemonei išklysti iš eismo juostos. Ši sistema skirta padėti važiuojant greitkeliais didesniu nei 65 km/h greičiu.

Seat stabdžių aktyvavimo avarijos metu sistema po susidūrimo automatiškai sulėtina transporto priemonę, kad būtų pašalinta likusi kinetinė energija. Jeigu avarijos metu išsiskleidžia saugos oro pagalvė, elektroninė stabilumo kontrolės sistema stabdo transporto priemonę ir automatiškai įjungia avarinius žibintus.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Gamintojai pademonstravo, kokios pažangios gali būti autonominės technologijos

Praėjusį pirmadienį Šiaurės Amerikos tarptautinėje automobilių parodoje gamintojai...

„Renault“ išlaiko komercinio transporto lyderio pozicijas Lietuvoje

Remiantis „AutoTyrimų“ duomenimis, 2017-aisiais lengvųjų komercinių automobilių segmente...

„Volkswagen“ grupės pardavimai 2017 metais pasiekė naują rekordą (1)

Vokietijos automobilių gamybos grupė „ Volkswagen “ 2017 metais padidino automobilių pardavimus...

Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje – didžiausias ES pernai (7)

Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje 2017 metais buvo didžiausias visoje Europos...

Pernai Lietuvos daugiausiai registruota naudotų „Volkswagen“, „Opel“ ir „Audi“ (8)

„AutoTyrimų“ duomenimis, gautais išanalizavus VĮ „Regitra“ pateiktus pradinius duomenis,...

Top naujienos

Orai: sniegas neskubės tirpti, grįš šaltis (13)

Panašu, jog šalyje pagaliau įsitvirtins tikra žiema, su sniegu pasipuošusiomis apylinkėmis. Nors...

SEB paskelbė naujus įkainius – kai kas brangs dukart (436)

Kaip ir kiti komerciniai bankai, SEB bankas pranešė kad netrukus didins dalies paslaugų...

Vienuoliktasis Dakaro etapas: Žalą buvo ištikęs krachas, greičiausias – Juknevičius (443)

Vienuoliktajame jubiliejinio 40-ojo Dakaro ralio etape sportininkams trečiadienį reikėjo iš Beleno...

Lietuvio įspūdžiai iš audringiausio Hamburgo rajono: radau viską, nuo ko valdžia saugo mūsų šalies žmones (435)

Įsijautęs į nuo alkoholio, prostitucijos, rūkalų ir marihuanos išvalytos Lietuvos įvaizdį...

Avangarde finišavęs Juknevičius: labai gaila Vaido (6)

Vienuoliktasis Dakaro etapas vieniems Lietuvos sportininkams buvo sėkmingas, kitiems labai skaudus....

Šeškus tiki LiAngelo ateitimi: jam reikia pradėti mąstyti europietiškai Jasilionis prisipažino pasinaudojęs Ballų silpnybėmis (13)

Edvinas Šeškus praleido rungtynes dėl kelio skausmų, todėl jo tėvas ir vyriausiasis...

Kaip mylimajam pasakyti, kad vienas jo sekso judesys jums visai nepatinka? (39)

Kiekvieną mėnesį „Women`s Health“ svetainė su trimis „Men`s Health“ atstovais analizuoja...

Vasario 16-ąją bus leista valgyti mėsą (405)

Vasario 16-oji – Lietuvos valstybės atkūrimo 100-metis – šįmet sutampa su pirmuoju gavėnios...

Jauna moteris dėl tampono neteko ir antros kojos (33)

Amerikietei manekenei, kuri dėl higieninio tampono sukelto toksinio šoko sindromo neteko dešinės...

Mokslininkai aptiko dar vieną vyrų ir moterų skirtumą: kas susijaudinus darosi jų galvose? (14)

Tai, kad moterys ir vyrai yra labai skirtingi, žino visi. Evoliucija ir per tūkstantmečius...