aA
Nepriklausoma Europos saugumo vertinimo agentūra „Euro NCAP“ naujajam „Seat Leon ST“ skyrė penkių žvaigždučių įvertinimą. Tai reiškia, kad erdvus ir itin praktiškas universalas yra vertinamas taip pat puikiai, kaip ir jo „brolis“ penkerių durų „Leon“.
SEAT Leon ST
© Gamintojo nuotr.

Gamintojas praneša, kad modernios saugumo technologijos, stabdžių aktyvavimo avarijos metu ir važiavimo toje pačioje juostoje pagalbos sistemos gavo „Euro NCAP Advanced“ apdovanojimus.

Suaugusių keleivių saugumo kategorijoje „Leon“ surinko maksimalų balų skaičių – 94. Į tyrimo programą buvo įtraukti bandymai, imituojantys avariją, kurios metu su kliūtimi automobilis susiduria iš priekio, iš šono bei buvo imituojama automobilio avarija, kai jis šonu trenkiasi į stulpą. Ypač svarbi tyrimo dalis – mažamečių keleivių saugumas. Tačiau „Leon“ puikiai susidorojo su visais iššūkiais ir gavo maksimalų, 92 proc. įvertinimą bei aukščiausius balus bandymuose su vaikų manekenais. „Euro NCAP“ taip pat pažymėjo, kad keleivio saugos oro pagalvė gali būti išjungta, kad ant priekinės sėdynės būtų galima pritvirtinti į automobilio galą atsuktą vaikišką kėdutę.

SEAT Leon ST
SEAT Leon ST
© Gamintojo nuotr.

„Seat kompanija yra įsipareigojusi kurti aukščiausius aktyvaus ir pasyvaus saugumo kriterijus atitinkančius modelius“, - pabrėžė Seat S.A. Tyrimų ir vystymo viceprezidentas Dr. Matthias Rabe.

„Kruopštus darbas mūsų Techniniame centre dabar įvertintas puikiais abiejų „Leon“ modelių balais griežtuose ir reikliuose „Euro NCAP“ testuose. Mes taip pat džiaugiamės dviem „Euro NCAP Advanced“ apdovanojimais, kuriuos gavo stabdžių aktyvavimo avarijos metu sistema ir Seat važiavimo toje pačioje juostoje pagalbos sistema. Tai naujoji LEON šeima, pasižyminti naujausiomis aukščiausio lygio technologijomis“, - pridūrė jis.

Seat važiavimo toje pačioje juostoje pagalbos sistemos pagrindinė dalis – ant priekinio stiklo įmontuota kamera, kuri identifikuoja eismo juostas žyminčias linijas ir, kontroliuodama automobilio valdymą, neleidžia transporto priemonei išklysti iš eismo juostos. Ši sistema skirta padėti važiuojant greitkeliais didesniu nei 65 km/h greičiu.

Seat stabdžių aktyvavimo avarijos metu sistema po susidūrimo automatiškai sulėtina transporto priemonę, kad būtų pašalinta likusi kinetinė energija. Jeigu avarijos metu išsiskleidžia saugos oro pagalvė, elektroninė stabilumo kontrolės sistema stabdo transporto priemonę ir automatiškai įjungia avarinius žibintus.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Kanada nusprendė netylėti dėl „dyzelgeito“ – kelia bylą „Volkswagen“ (3)

Kanados prokurorai pirmadienį pareiškė kaltinimus Vokietijos automobilių gamintojai „...

„Audi“ pristatė atnaujintą RS 5: žada dar daugiau galios

„ Audi “ pristatė atnaujintus „RS 5 Coupe“ ir „RS 5 Sportback“ modelius, kurie dabar...

Kelininkai perspėja: dieną eismo sąlygas sunkins stipraus vėjo gūsiai

Dieną eismo sąlygas sunkins vėjas, perspėja Lietuvos automobilių kelių direkcija . Po stipraus...

Paaiškino, be ko savavaldžiai automobiliai važiuoti negalėtų (5)

Savavaldžiai automobiliai neįmanomi be tokių pažangių sistemų kaip radarai, kurie stebi aplinką...

Įspėjimas vairuotojams: yra slidžių kelių ruožų

Ankstų sekmadienio rytą šalyje be kritulių. Oro temperatūra nuo 1 laipsnio šalčio iki 3...

Top naujienos

Praėjo 3 metai, kol Kornelija išdrįso pasakyti, kas su ja vyksta: simptomai tokie baisūs, kad gyvenimui vietos nebelieka (9)

Dvigubas gyvenimas: vienas – išoriniame pasaulyje, kitas – kai lieki vienas su savimi. Daugybė...

Staigmena Vilniaus vairuotojams: greičio matuokliai Vakariniame aplinkkelyje ėmė veikti kitaip (84)

Prie Vilniaus Vakarinio aplinkkelio eismo tvarkos įpratę vairuotojai sulaukė staigmenos. Trys...

Slaptos policijos operacijos užkulisiai – kaip buvo sulaikytas ginkluotas narkotikų prekeivis (73)

Ką jaučia pareigūnai, kurie privalo sulaikyti ginkluotą ir nelabai ką prarasti turintį...

Po įspūdingo mūšio Adomaitis priekaištavo LKL: suprantu, tai verslas, bet kur tada prioritetai (38)

Vilniaus „Rytas“ (4/5) antradienį vakare ne tik įveikė Bursos „Tofaš“ komandą (4/5),...

Lietuvą pasiekė šaltesni orai – saulė švies, bet nešildys (3)

Ankstų trečiadienio rytą bus ne tik slidu, bet ir šaltoka, daugelyje rajonų temperatūra sieks...

Už borto – Amsterdamo auksiniai berniukai ir Milano vilkai (1)

Praėjusiame sezone UEFA Čempionų lygos pusfinalį pasiekęs ir Europą atakuojančiu futbolu...

Giedrius Drukteinis

29 Volstryto maklerio taisyklės (1)

„Tas, kas žino, nesako. Tas, kas sako, nežino“, – mėgo kartoti ilgametis legendinio Volstryto...

Dėl vieno įspūdingiausių gamtos objektų skambina pavojaus varpais: vaizdas graudus (13)

Viktorijos krioklys , kur Pietų Afrikos Zambezės upė 100 metrų krinta žemyn į plyšį...

5 kavinių ir restoranų gudrybės, kurios kenkia mūsų organizmui (9)

Absoliutus sąžiningumas verslo pasaulyje – reiškinys retesnis, nei norėtųsi. Dauguma...