Frankfurto automobilių parodoje „Seat“ pristatė „Leon ST“ universalą. Su naujoku kompanija tikisi padidinti pardavimus šeimyninių ir įmonėms skirtų automobilių segmentuose, kurių apimtys Vakarų Europoje sudaro apie 500 tūkst. automobilių per metus.
Seat Leon ST
© Gamintojo nuotr.

Įmonės nuperka apie 60 proc. visų šios kategorijos automobilių, o Vokietijoje įmonės nuperka net iki 74 proc. universalų.

Naujasis „Leon ST“ Vokietijos, Ispanijos, Austrijos, Šveicarijos, Olandijos ir Portugalijos atstovybes pasieks lapkritį, o kitas šalis, tarp jų ir Lietuvą, – šiek tiek vėliau. Pristačiusi penkerių ir trejų durų modelius „Leon“ šeima ketina augti ir toliau.

Naujos kartos „Leon“ vaidina pagrindinį vaidmenį, kuriant „Seat“ sėkmės formulę ir, drauge su „Ibiza“ modeliu, tampa antruoju svarbiausiu kertiniu prekinio ženklo akmeniu. Šiais metais kompanija visame pasaulyje pardavė daugiau nei 60 tūkst. „Leon“ modelių. Tai yra net 40 proc. daugiau, lyginant su tuo pačiu periodu praėjusiais metais.

„Leon ST“ – praktiškas ir elegantiškas universalas

Kaip ir penkerių bei trejų durų modeliai, taip ir „Leon“ versija universalo kėbulu bus gaminama Martorelio (Barselona) gamykloje, naudojant „Volkswagen Group MQB“ platformą. Trečiasis „Leon“ šeimos narys pasižymi dinamišku ir jaunatvišku dizainu, sportišku charakteriu ir išskirtiniu universalumu. „Leon ST“ ilgis siekia 4,53 m, o bagažinės talpa – 587 litrus. Atlenkus galines sėdynes bagažinės talpą galima padidinti iki 1,470 litrų.

„Leon ST“ galės pasiūlyti moderniąsias technologijas, tokias kaip pastovaus greičio palaikymo sistema su ACC radaru, adaptyvioji važiuoklės valdymo sistema DCC, kuri pagerina pakabos savybes ir kintamos jėgos vairo sistema, kuri, atsižvelgiant į greitį, leidžia dar geriau valdyti automobilį.

„Ecomotive“ ir TGI – ekologiškiausios „Leon“ versijos

Frankfurto automobilių parodoje „Seat“ pristatė dvi „Leon“ versijas, pasižyminčias efektyvumu, mažomis emisijomis bei degalų sąnaudomis ir ekologiškumu. „Leon“ versija, turinti 1.6 litrų TDI CR „Ecomotive“ variklį, vidutiniškai naudoja vos 3,2 l degalų 100 km., o CO2 emisijų lygis tesiekia 85 g/km.

Dėl 1.6 TDI variklio, pasižyminčio 110 AG galia ir 250 Nm sukimo momentu, ekologiškoji „Leon“ versija sugeba pasiekti didžiausią 197 km/val. greitį. Su pilnu baku degalų ji gali įveikti 1500 km. „Leon Ecomotive“ gerbėjai galės rinktis iš trijų kėbulo tipų su „Reference“ arba „Style“ apdaila.

Naujasis „Leon“ su 1.4 l TGI varikliu - tai automobilis su jau gamykloje įdiegta suslėgtų gamtinių dujų (CNG) įranga. 1.4 l TSI variklis gali išvystyti 110 AG ir pasiekti didžiausią 200 Nm sukimo momentą, esant 1500 aps./min., važiuojant CNG dujų arba benzino režimu. Mažesnės degalų sąnaudos reiškia mažesnes išlaidas, todėl šiuos modelius galime pavadinti vienais ekonomiškiausių rinkoje.

Naudodamas CNG dujas, automobilis gali nuvažiuoti 400 km, vidutiniškai suvartodamas vos 3,5 l dujų 100 km, o CO2 emisijų lygis siekia tik 94 g/km. Perjungus benzininį režimą galima nuvažiuoti dar 900 km. Taigi, degalais užpildytas automobilis iš viso gali įveikti 1300 km atstumą.
„Leon TGI“ versiją bus galima įsigyti sausio mėnesį. Pirmiausia ji pasieks Italiją. Penkerių durų ir ST versijos („Reference“ ir „Style“ komplektacijų) rinkoje pasirodys šiek tiek vėliau.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Garantinis remontas pagal „Bugatti“: automobiliais rūpinasi „skraidantys daktarai“ (2)

Prancūzijos „ Bugatti “ prireikė remontui susigrąžinti du JAV parduotus prabangiuosius...

Lietuviai šluoja automobilius JAV: baiminasi, kad kainos gali šokti aukštyn (188)

Po to, kai ES įvedė atsakomuosius muitus Donaldo Trumpo tarifams, smarkiai šoktelėjo motociklų...

Trumpo tarifai jau smogė motociklų rinkai (59)

Į Lietuvą vis dar atvyksta motociklai iš JAV, kurie bus apmokestinti 6 proc. muito tarifu. Jei...

Karas prieš nedrausmingus vairuotojus: valstybinių numerių kartais geriau neviešinti (37)

Automobilio statymas prie namų – kasdienis didmiesčių gyventojų galvos skausmas. Vietų...

„McLaren“ griauna mitus: nuo 2025 laukia didžiuliai pokyčiai (1)

Prieš kelis mėnesius vykdantysis „McLanren Automotive“ vadovas Mike‘as Flewittas užsiminė...

Top naujienos

Kas sieja „valstiečius“ su Matijošaičiu? Atsakymą kauniečiai rado pašto dėžutėse (10)

Kam „valstiečiams“ savo partiniame leidinyje reklamuoti Kauno miesto merą Visvaldą...

Maisto klastojimas: vietoj žuvies mums parduoda vandens glazūrą ir džiuvėsėlius (33)

Silkės vietoje sardinių siekiant atpiginti produktų gamybą arba vengiant mokesčių, šaldytų...

DELFI TV Gyvai: D. Trumpo iššūkiai pasauliui: kaip tai atsilieps Lietuvai?

JAV prezidento Donaldo Trumpo kelionę po Europą lydėjo skandalai, nesusipratimai, keisti...

Junckerio elgesiu pasibaisėjęs prancūzų žurnalistas: jis peržengė visas ribas papildyta (52)

„Atmosfera Briuselyje pastaruoju metu primena Brežnevo epochą. Mūsų politinei sistemai vadovauja...

Laukia dešimtmečiai prekybos karo? (12)

Apsisvaidymas vis naujais prekių sąrašais, kuriems taikomi muitų tarifai, jau yra nebe derybinė...

Gamta kėsinasi atimti pamėgtą lietuvių pramogą

Poilsiautojams ši vasara prasidėjo kur kas anksčiau ir labai gerai: jau gegužės mėnesį...

Rusijos tyrimų komitetas iškėlė baudžiamąją bylą Lietuvos prokurorams ir teisėjams atnaujinta 12:46 (257)

Rusija reiškia nepasitenkinimą Lietuvos prokuratūra , kuri už dalyvavimą nusikalstamuose Sausio...

Neatpažįstamai pakeitė legendinę Lietuvos vietą: štai čia marozų tikrai nerasite (112)

„Marozų kurortas“ – tokia nemaloni etiketė nuo seno persekioja Palangą. Tai pastebintis...

Kaune mokomasis sunkvežimis įsirėžė į „Škodą“ – yra sužeistų (13)

Pirmadienio popietę Kaune įvyko avarija, į kurią pateko mokomasis sunkvežimis ir lengvasis...