aA
Frankfurto automobilių parodoje „Seat“ pristatė „Leon ST“ universalą. Su naujoku kompanija tikisi padidinti pardavimus šeimyninių ir įmonėms skirtų automobilių segmentuose, kurių apimtys Vakarų Europoje sudaro apie 500 tūkst. automobilių per metus.
Seat Leon ST
© Gamintojo nuotr.

Įmonės nuperka apie 60 proc. visų šios kategorijos automobilių, o Vokietijoje įmonės nuperka net iki 74 proc. universalų.

Naujasis „Leon ST“ Vokietijos, Ispanijos, Austrijos, Šveicarijos, Olandijos ir Portugalijos atstovybes pasieks lapkritį, o kitas šalis, tarp jų ir Lietuvą, – šiek tiek vėliau. Pristačiusi penkerių ir trejų durų modelius „Leon“ šeima ketina augti ir toliau.

Naujos kartos „Leon“ vaidina pagrindinį vaidmenį, kuriant „Seat“ sėkmės formulę ir, drauge su „Ibiza“ modeliu, tampa antruoju svarbiausiu kertiniu prekinio ženklo akmeniu. Šiais metais kompanija visame pasaulyje pardavė daugiau nei 60 tūkst. „Leon“ modelių. Tai yra net 40 proc. daugiau, lyginant su tuo pačiu periodu praėjusiais metais.

„Leon ST“ – praktiškas ir elegantiškas universalas

Kaip ir penkerių bei trejų durų modeliai, taip ir „Leon“ versija universalo kėbulu bus gaminama Martorelio (Barselona) gamykloje, naudojant „Volkswagen Group MQB“ platformą. Trečiasis „Leon“ šeimos narys pasižymi dinamišku ir jaunatvišku dizainu, sportišku charakteriu ir išskirtiniu universalumu. „Leon ST“ ilgis siekia 4,53 m, o bagažinės talpa – 587 litrus. Atlenkus galines sėdynes bagažinės talpą galima padidinti iki 1,470 litrų.

„Leon ST“ galės pasiūlyti moderniąsias technologijas, tokias kaip pastovaus greičio palaikymo sistema su ACC radaru, adaptyvioji važiuoklės valdymo sistema DCC, kuri pagerina pakabos savybes ir kintamos jėgos vairo sistema, kuri, atsižvelgiant į greitį, leidžia dar geriau valdyti automobilį.

„Ecomotive“ ir TGI – ekologiškiausios „Leon“ versijos

Frankfurto automobilių parodoje „Seat“ pristatė dvi „Leon“ versijas, pasižyminčias efektyvumu, mažomis emisijomis bei degalų sąnaudomis ir ekologiškumu. „Leon“ versija, turinti 1.6 litrų TDI CR „Ecomotive“ variklį, vidutiniškai naudoja vos 3,2 l degalų 100 km., o CO2 emisijų lygis tesiekia 85 g/km.

Dėl 1.6 TDI variklio, pasižyminčio 110 AG galia ir 250 Nm sukimo momentu, ekologiškoji „Leon“ versija sugeba pasiekti didžiausią 197 km/val. greitį. Su pilnu baku degalų ji gali įveikti 1500 km. „Leon Ecomotive“ gerbėjai galės rinktis iš trijų kėbulo tipų su „Reference“ arba „Style“ apdaila.

Naujasis „Leon“ su 1.4 l TGI varikliu - tai automobilis su jau gamykloje įdiegta suslėgtų gamtinių dujų (CNG) įranga. 1.4 l TSI variklis gali išvystyti 110 AG ir pasiekti didžiausią 200 Nm sukimo momentą, esant 1500 aps./min., važiuojant CNG dujų arba benzino režimu. Mažesnės degalų sąnaudos reiškia mažesnes išlaidas, todėl šiuos modelius galime pavadinti vienais ekonomiškiausių rinkoje.

Naudodamas CNG dujas, automobilis gali nuvažiuoti 400 km, vidutiniškai suvartodamas vos 3,5 l dujų 100 km, o CO2 emisijų lygis siekia tik 94 g/km. Perjungus benzininį režimą galima nuvažiuoti dar 900 km. Taigi, degalais užpildytas automobilis iš viso gali įveikti 1300 km atstumą.
„Leon TGI“ versiją bus galima įsigyti sausio mėnesį. Pirmiausia ji pasieks Italiją. Penkerių durų ir ST versijos („Reference“ ir „Style“ komplektacijų) rinkoje pasirodys šiek tiek vėliau.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Šalia Vilniaus oro uosto baigiama statyti daugiafunkcė stovėjimo aikštelė (2)

Pernai šalia Vilniaus oro uosto pradėtą statyti modernią daugiafunkcę automobilių stovėjimo...

„Mazda“ ruošia naujieną klientams: pareiškė, jog atsisakyti dyzelinių variklių – kvailystė (5)

„ Mazda “ gamins hibridinius ir elektrinius automobilius – visi gamins, tai neišvengiama....

Kelininkai pradeda žiemos sezoną: sandėliai užpildyti smėliu ir druska (3)

AB „Kelių priežiūra“ pradeda žiemos sezoną – budėtojai nepertraukiamai stebi Lietuvos...

Griežtėjantys taršos reikalavimai keičia „premium“ automobilių rinką: privalumų turi viena grupė (18)

Nuo 2018 m. rugsėjo visi nauji Europos Sąjungoje parduodami automobiliai turėjo atitikti ne tik...

Nauji automobiliai lietuviams vis patrauklesni: jų pardavimų augimas šalyje – sparčiausias ES (12)

Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje per devynis šių metų mėnesius buvo sparčiausias...

Top naujienos

Alytaus košmaras: gaisro metu po miestą vaikščiojo vaikai, meras pratrūko feisbuke (113)

Alytuje ir Alytaus rajone apsilankęs parlamentaras iš opozicinės Tėvynės sąjungos-Lietuvos...

Pranckiečio drama tęsiasi: rytdienos darbotvarkė jau pasirašyta (173)

Seimas antradienį imsis ne tik kitų metų biudžeto projekto, bet ir spręs Seimo pirmininko Viktoro...

Lietuvis sukūrė stulbinantį filmuką apie Vilnių: išvydę jį apie sostinę kalbės visi (42)

Prieš metus nuoširdų ir įtraukiantį vaizdo klipą apie Lietuvą „Youtube“ kanale paskelbęs...

Paauglei per klaidą buvo sulašintas dezinfekcinis skystis: paaiškino, kaip tai įvyko papildyta 13.28 (310)

Praėjusį penktadienį per Lietuvą nuaidėjo žinia apie Kauno klinikose įvykusią slaugytojos...

Šeima negalėjo patikėti reginiu: namo rūsys buvo užtvindytas krauju (8)

Besirengdamas parduoti namą, šeima Ajovoje susidūrė su netikėta kliūtimi. Tai buvo ne...

Žemaitijoje atrado vietas, kur auga įspūdingo dydžio baravykai

Užpraėjęs savaitgalis grybautojus džiugino įspūdingais laimikiais. Švėkšnos miškuose...

Gaisro gesinimo realybė Alytuje: skambinome per visą Lietuvą, maldavome verslininkų papildyta 13:20 val. (326)

Šeštą parą Alytuje kovojama su gaisru padangų perdirbimo įmonėje. Mieste yra paskelbta...

10 svarbiausių dalykų apie atlygį: kas moka didžiausius ir mažiausius atlyginimus? (2)

2019 m. liepos 27 d. įsigaliojo teisės aktas, pagal kurį darbo skelbimuose darbdavys privalo...

Estijos trečios pakopos pensijų fondų pajamingumas pernai buvo beveik -10 proc. (1)

Trečios pakopos pensijų fondų realus pajamingumas buvo blogas visoje Europoje, o didžiausia...