aA
Naujasis „Porsche Panamera“ pasiekė Lietuvą – nuo šios savaitės pradžios į Vilniuje, Dariaus ir Girėno gatvėje įsikūrusį Vokietijos gamintojo centrą užsukę klientai gali gyvai susipažinti su šiuo prabangiu sportiniu sedanu ir užsiregistruoti bandomajam važiavimui.
"Porsche Panamera" atkeliavo į Vilnių
"Porsche Panamera" atkeliavo į Vilnių
© Gamintojo atstovų nuotr.

Kaip teigiama pranešime žiniasklaidai, Lietuvoje „Panamera“ sedanas pasirodė tuo pačiu metu kaip ir kitų Europos šalių „Porsche“ salonuose. Tuo metu pirmi užsakyti „Panamera“ modeliai klientus Lietuvoje turėtų pasiekti dar iki šių metų pabaigos.

„Savo klientams vieniems pirmųjų Europoje suteikėme progą su naujuoju „Porsche Panamera“ gyvai susipažinti dar prieš oficialų šio automobilio debiutą. Šiuo metu tai yra labiausiai klientus dominantis modelis „Porsche“ gamoje, kurio išankstiniai užsakymai jau viršijo mūsų lūkesčius. Tikimės, kad galimybė gyvai apžiūrėti ir išbandyti naująjį „Panamera“ mūsų salone paskatins dar didesnį susidomėjimą“, – sako įgalioto „Porsche“ atstovo Lietuvoje bendrovės „Prime Auto“ direktorė Rasa Klimavičiūtė.

Šiuo metu galima rinktis iš keturių antros kartos „Panamera“ modelių: dviejų benzininių „Panamera Turbo“ ir „Panamera 4S“, dyzelinio „Panamera 4 Diesel“ ir hibridinio „Panamera 4S E-Hybrid“. Artimiausiu metu „Panamera“ gamą papildys naujas modelis su benzininiu varikliu ir ilgesnės ratų bazės alternatyvos. Pasak R. Klimavičiūtės, daugelis pirmųjų „Panamera“ pirkėjų linkę rinktis galingesnius, prabangesnės komplektacijos modelius.

Lietuva tapo viena iš nedaugelio šalių Europoje, kurioje rugsėjo mėnesį surengtas prabangiojo „Panamera Turbo“ pristatymas prieš oficialų šio sedano debiutą Paryžiaus automobilių parodoje. Naujasis „Porsche“ sedanas mūsų šalyje pasirodė įspūdingu būdu – į pristatymo renginį buvo atgabentas sraigtasparniu.

Galingų ir našių variklių gama

Galingiausias „Panamera Turbo“ modelis yra aprūpintas 4 litrų darbinio tūrio V8 benzininiu varikliu, varančiu keturis ratus ir išvystančiu 404 kW/550 AG galią bei maksimalų 770 Nm jėgos sukimo momentą. Su šiuo varikliu „Panamera Turbo“ iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 3,8 sekundės, o su „Sport Chrono Package“ įsibėgėjimo laikas – vos 3,6 sekundės.

Maksimalus išvystomas greitis – 306 km/val. Nepaisant įspūdingų dinaminių charakteristikų, šis modelis išsiskiria sumažėjusiomis degalų sąnaudomis, kurios siekia 9,4-9,3 l/100 km.

Keturiais ratais varomame „Panamera 4S“ modelyje naudojamas 2,9 litro darbinio tūrio V6 benzininis variklis, kurio išvystoma galia siekia 324 kW/440 AG, o sukimo momentas – 550 Nm. Šis variklis leidžia „Panamera 4S“ iki 100 km/val. greičio įsibėgėti per 4,4 sekundės, su „Sport Chrono Package“ paketu – per 4,2 sekundės, o maksimalus išvystomas greitis siekia 289 km/val. Vidutinės degalų sąnaudos sudaro 8,2-8,1 l/100 km.

„Panamera 4S Diesel“ ratus suka naujas V8 dyzelinis variklis – tai pirmasis dyzelinis variklis „Panamera“ modelio istorijoje, varantis keturis ratus. Šis variklis išvysto 310 kW/422 AG galią ir 850 Nm jėgos sukimo momentą.

Gebantis išvystyti maksimalų 285 km/val. greitį, „Panamera 4S Diesel“ yra šiuo metu greičiausias pasaulyje serijinės gamybos automobilis su dyzeliniu varikliu. 100 km/val. greitį jis pasiekia per 4,5 sekundės, o su „Sport Chrono Package“ – per 4,3 sekundės. Vidutinės kuro sąnaudos sudaro 6,8-6,7 l/100 km.

Hibridiniame „Panamera 4 E-Hybrid“ naudojamas benzininio šešių cilindrų variklio ir elektrinės pavaros tandemas išvysto 340 kW/462 AG galią ir leidžia pasiekti maksimalų 278 km/val. greitį. Šio sedano bendras variklio ir elektrinė pavaros išvystomas sukimo momentas siekia 700 Nm, jis perduodamas į visus keturis automobilio ratus ir automobiliui leidžia iki 100 km/val. greičio įsibėgėti per 4,6 sekundės.

Anot gamintojo, panaudota hibridinė technologija leidžia pasiekti įspūdingai mažas vidutines degalų sąnaudas, sudarančias vos 2,5 l/100 km, ir nedidelę anglies dvideginio emisiją – 56 g/km.

Novatoriška salono ergonomika

Naujieji „Panamera“ modeliai aprūpinti daugybe standartinių ir pasirenkamų vairuotojo asistavimo sistemų. Automobilyje įdiegta adaptyvios pneumatinės pakabos valdymo sistema „4D Chassis Control“, kuri kontroliuoja visus važiuoklės elementus ir parenka optimalią jų konfigūraciją atsižvelgiant į kelio dangą ir sąlygas. Vairavimo tikslumą dar labiau padidina į vairo judesius reaguojantys ir pasisukantys galinės ašies ratai.

Šių automobilių viduje daugelį įprastų valdymo mygtukų pakeitė lietimams jautrūs paviršiai, o į prietaisų skydelį ir centrinę konsolę integruoti didelės raiškos ekranai. Vairuotojo apžvalgos zonoje yra du 7 colių įstrižainės ekranai, o tarp jų – analoginis tachometras.

Centrinėje konsolėje tarp vairuotojo ir keleivio integruotas 12,3 colio įstrižainės jutiklinis ekranas, per kurį galima naudotis naujos kartos „Porsche Communication Management“ sistema su interneto navigacija, kitomis interneto funkcijomis, išmaniojo telefono ir „Apple Car Play“ sąsaja.

„Panamera 4S“ kaina prasideda nuo 114 tūkst. 708 eurų įskaitant mokesčius, „Panamera 4S Diesel“ – nuo 118 tūkst. 701 eurų, „Panamera Turbo“ – nuo 155 tūkst. 364 eurų, „Panamera 4 E-Hybrid“ – nuo 109 tūkst. 123 eurų.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

„Peugeot“ pristatė universalą 308 SW: vilioja ir išvaizda, ir technologijomis

„ Peugeot “ gamą papildė naujas 308 SW modelis. Kompaktiško dydžio universalas išsiskiria...

Lietuvoje debiutuoja naujasis „Mercedes-Benz C-Class“ modelis (1)

Pastarąjį dešimtmetį „ Mercedes-Benz C -Class“ buvo sėkmingiausias Vokietijos gamintojo...

„Bentley“ atnaujino „Flying Spur“: tobulindami pasitelkė gausybę technologijų (1)

Atnaujintas „Flying Spur“ modelis tapo dar geresnis. Nuo šiol 2022 metų modelio standartinėje...

Lietuvoje pradedama prekyba naujuoju „Porsche 911 GT3 Touring“ (3)

„Porsche“ pradeda prekiauti šių metų pradžioje pasirodžiusio sportinio 911 GT3 naująja...

Lietuvoje debiutuos įkraunamas hibridas „Wrangler“

„Jeep“ pasaulyje debiutuoja su galingiausiu, ekologiškai ir techniškai pažangiausiu, hibridine...

Top naujienos

Situacija Baltarusijos pasienyje gali keistis žaibiškai: turime reaguoti nedelsiant (3)

Vidaus reikalų ministrė Agnė Bilotaitė kreipėsi į Generalinę prokuratūrą dėl neteisėto...

Žmonės šią savaitę plūsta į pajūrį iš visos Lietuvos: kai kuriems – išskirtiniai perspėjimai (71)

Per kaitrą daugybė žmonių suvažiavo į paplūdimius. Gelbėtojų atstovas sako, kad ne visi jų...

Sniego pilys | D+

Sovietai prieš NATO pasitelkė operaciją „Rusų gražuolė“: agentė Olga turėjo vieną tikslą

Aukšto rango NATO pareigūnas manė, kad jis tiesiog užmezgė romaną su gražia rusų moterimi....

Šilutės miškuose užfiksuoti du maži meškiukai užminė mįslę: ar rudieji lokiai sugrįžta į Lietuvą? (2)

Šilutiškiui Meškinės miške pavyko įamžinti neįtikėtiną vaizdą – du mažus, kaip manoma,...

Dar mažiau grynųjų: po Seimo sprendimo, atlyginimai – tik bankiniu pavedimu (281)

Seimas priėmė Darbo kodekso pataisas, kuriomis nuspręsta nuo 2022 m. sausio 1 d. apriboti...

Slaptasis ginklas Pavilionio interpeliacijai: iniciatoriai neslepia turintys dar vieną kozirį (96)

Opoziciniai „valstiečiai“ su sąjungininkais Seime, inicijavę nepasitikėjimo procedūrą Seimo...

Armonaitė susitiko su į Lietuvą žengiančiais „SpaceX“ atstovais: aptarė kaip bendradarbiaus (71)

Ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė , nuotoliniu būdu susitikusi su už naujas...

Magiški ritualai, kurių reikėtų nepamiršti trumpiausią šių metų naktį +netikėtas receptas Joninių vaišėms

Senovėje buvo tikima, kad norint gyventi sveikai ir energingai, trumpiausią metuose Joninių naktį...

„Audi“ nuo 2033 metų nebegamins automobilių su dyzeliniais ir benzininiais varikliais (10)

Vokietijos automobilių gamybos milžinė „ Audi “ antradienį paskelbė, kad iki 2033 metų...